Mynona Skrevet 15. september 2012 #113341 Del Skrevet 15. september 2012 jeg har nettopp spist lammelår, fløtegratinerte poteter og tomatsalat og eplekake med is! Og drukket et par glass vin. Mor er vel grei. Og nå kjører jeg buss på vei hjem. KG nash? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 15. september 2012 #113342 Del Skrevet 15. september 2012 heheheee..... såpass ja! av å kjøpe øl?? Nja, nesten. Det er nesten pinlig å innrømme det, men jeg fant med rusbrus med en ny smak i sverige og fikk lyst til å smake. Smilte godt når jeg leverte fra meg bankkortet da, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #113343 Del Skrevet 15. september 2012 jeg har nettopp spist lammelår, fløtegratinerte poteter og tomatsalat og eplekake med is! Og drukket et par glass vin. Mor er vel grei. Og nå kjører jeg buss på vei hjem. KG nash? deeeeeeer er du ja! jeg begynte å lure på hvor du ble av.. leste i rumletråden at du skulle leke med oss her i kveld serru! Høres ut som at du har kosa deg skikkelig DET liker vi! Nja, nesten. Det er nesten pinlig å innrømme det, men jeg fant med rusbrus med en ny smak i sverige og fikk lyst til å smake. Smilte godt når jeg leverte fra meg bankkortet da, he he. det er kanskje ikke så mange over 18 år som kjøper rusbrus da så mæjbi thæts why! jeg ble litt nyskjerrig på hva slags rusbrus dette her er? jeg synes faktisk en halv rusbrus kan være godt i blant jeg fant faktisk en mojito-rusbrus på matbutikken sist jeg skulle ut å drikke, men det blekke no drikking alikevell.. det begynner å bli en stund siden, så den driver sikkert å råtner nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113344 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg var faktisk så flau over å kjøpe rusburs at jeg tvang meg til å begynne på drikke øl i en alder av 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 15. september 2012 #113345 Del Skrevet 15. september 2012 det er kanskje ikke så mange over 18 år som kjøper rusbrus da så mæjbi thæts why! jeg ble litt nyskjerrig på hva slags rusbrus dette her er? jeg synes faktisk en halv rusbrus kan være godt i blant jeg fant faktisk en mojito-rusbrus på matbutikken sist jeg skulle ut å drikke, men det blekke no drikking alikevell.. det begynner å bli en stund siden, så den driver sikkert å råtner nå He he, holder meg som regel til vin jeg også. Men jeg fant rusbrus med kiwi av alle ting, og da må jeg smake. Mener de hadde en brus med kiwismak på roma før, og den var yammy! Så etter det kan jeg ikke helt dy meg når jeg finner noe med kiwismak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113346 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Noen andre som har opplevd dette når man studerer. Endret 15. september 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #113347 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg var faktisk så flau over å kjøpe rusburs at jeg tvang meg til å begynne på drikke øl i en alder av 25 ja, det forstår jeg godt! det er liksom ikke helt "akseptert" at en 25 år gammel gutt...........drikker rusbrus Har vært veldig glad i øl siden jeg var 13-14 jeg da He he, holder meg som regel til vin jeg også. Men jeg fant rusbrus med kiwi av alle ting, og da må jeg smake. Mener de hadde en brus med kiwismak på roma før, og den var yammy! Så etter det kan jeg ikke helt dy meg når jeg finner noe med kiwismak kiwismak faktisk... var den god da? om du har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113348 Del Skrevet 15. september 2012 ja, det forstår jeg godt! det er liksom ikke helt "akseptert" at en 25 år gammel gutt...........drikker rusbrus Har vært veldig glad i øl siden jeg var 13-14 jeg da Da er du mer mann enn meg, jeg drikker whisky da, det er jo noe mannlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113349 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg må bare innrømme at jeg ikke en gang har giddet å klikke på den linken. Når det står stuffinmyvagina sier det seg i grunnen selv hva som befinner seg i andre enden... Hvorfor det? Det er jo ikke bare ting hu har i fitta... Fant et hvor hu hadde putta en øl-flaske i rumpa også. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113350 Del Skrevet 15. september 2012 Har en sånn tom i huet kveld igjen. Sitter og manner meg opp til å sjekke nettbanken. Gleder meg ikke akkurat til å se på hvordan det ligger an med finansene. Begynner seriøst å få angstsymptomer hver gang jeg går inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113351 Del Skrevet 15. september 2012 Har en sånn tom i huet kveld igjen. Sitter og manner meg opp til å sjekke nettbanken. Gleder meg ikke akkurat til å se på hvordan det ligger an med finansene. Begynner seriøst å få angstsymptomer hver gang jeg går inn. Det er aldri hyggelig å sjekke kontoen, men bare se for deg at du har cirka halvparten av det du tror, så slipper du å få vonde overraskelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113352 Del Skrevet 15. september 2012 Det er aldri hyggelig å sjekke kontoen, men bare se for deg at du har cirka halvparten av det du tror, så slipper du å få vonde overraskelser hehe, takk. Det er det jeg som regel gjør. Det demper noen ganger et evt sjokk litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113353 Del Skrevet 15. september 2012 hehe, takk. Det er det jeg som regel gjør. Det demper noen ganger et evt sjokk litt. Jeg gjør det hver eneste gang, men jeg er skikkelig fintfølende på det da. Jeg dør nesten, hvis jeg har 3000 kr som skal holde i 2 uker, selv om det absolutt ikke er et problem på noen som helst måte. Andre får vondt når de har 200 kr, så jeg er nok rimelig bortskjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 15. september 2012 #113354 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Herregud, nå ble jeg lettet! Jeg skal ta opp matte hos privatist og jeg fikk ikke opp det alternativet jeg skal ha, fristen er til og med 15.09 (altså kl.24.00 i dag), og jeg fant akkurat ut av hva som var problemet= jeg slipper å kvie meg enda et år for å ta eksamen, pluss jeg får en ekstra sjanse neste år og kan fortsatt bli regnet som primærsøker Endret 15. september 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113355 Del Skrevet 15. september 2012 Åh, det var mer enn jeg hadde regnet med. Nå var jeg seriøst så nervøs at jeg satt med tårer i øya. Uff. er ikke noe særlig flink til å takle dårlig økonomi jeg heller, og jeg blir bare verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113356 Del Skrevet 15. september 2012 Åh, det var mer enn jeg hadde regnet med. Nå var jeg seriøst så nervøs at jeg satt med tårer i øya. Uff. er ikke noe særlig flink til å takle dårlig økonomi jeg heller, og jeg blir bare verre. Men dette kan du jo feire med å kjøpe deg en fin Lui Vitååå-veske! Smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113357 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Men dette kan du jo feire med å kjøpe deg en fin Lui Vitååå-veske! Smart hehe, da blir det ihvertfall tom konto. Kanskje ei ny lommebok på H&M. Endret 15. september 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113358 Del Skrevet 15. september 2012 hehe, da blir det ihvertfall tom konto. Kanskje ei ny lommebok på H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. september 2012 #113359 Del Skrevet 15. september 2012 Den var jo bare kul Må bare passe på å holde seg unna fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. september 2012 #113360 Del Skrevet 15. september 2012 Den var jo bare kul Må bare passe på å holde seg unna fuktighet. Bare oppbevar den i en kondom, så holder den seg så tørr atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg