Gjest hogwash Skrevet 15. september 2012 #113221 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) ja, i spør en bruker tråden. Gratulerer som forlovet! Fest? ingen tafsing!? jammen? Du må vente til freddan Med mindre det blir shotgun wedding på deg før den tid, jeg vil ikke bidra til snusk Endret 15. september 2012 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. september 2012 #113222 Del Skrevet 15. september 2012 Promoe!! ( evt Loop Troop) The Roots! skal du feire bushta`n din i kveld? hæla i taket og full ståhai? hey hey hvordan står det til med butpluggen din? sitter`n fast enda? Nei, blir mest feiring i morgen med mannen og jentene:-) Men baker idag så slipper jeg i morgen..... I kveld kommer to vennepar og ei venninne av meg, skal lage bacalao:-) Men blir nok ikke noe hæla i taket siden minstejenta er hjemme. Hun er heldigvis superkveldstrøtt og slokner i 20.30-tida.....også skal vi sitte i den stua i kråkeslottet vårt som er lengst unna rommet hennes, så slipper hun å høre musikk og skavling:-) Regner med å bli vekket tidlig i morgen av 1stk minstefrøken som har holdt på med hemmelig-gaveprosjekt hele uka som hun gleder seg sånn på å gi meg (er visst ei bok hun har laget...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #113223 Del Skrevet 15. september 2012 Gratulerer som forlovet! Fest? Du må vente til freddan Med mindre det blir shotgun wedding på deg før den tid, jeg vil ikke bidra til snusk nei, ikke noe forlovelsesfest... (jeg skal skille meg når vi kommer fra kenya--moohhahahaaa) Heelt til freddan? jammen? det var jo freddan i går! *spole tilbake tiden et døgn* ........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113224 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg kan ikke skjønne hva som er feil med denne låta? (Dessuten gjør hun jo det... ) Hahahahahhahaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. september 2012 #113225 Del Skrevet 15. september 2012 jeg vil vil vil vil vil vil vil til kenyaaaaaaaaaa! jeg har faktisk bestemt atte bryllupsreisen min skal gå akkuratt hit: Noe som har et ekteskap å tilby meg her?? Jeg kan sondere terrenget for potensielle friere til deg når jeg drar til Kenya om ikke så lenge:-D Men du Noz; har du sjekket om du kan fjernadoptere en giraff?? Eldstejenta mi fikk en fjernadoptert ulveunge i julegave ifjor......nesten sånn planfadder, bare at det er til et dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. september 2012 #113226 Del Skrevet 15. september 2012 nei, ikke noe forlovelsesfest... (jeg skal skille meg når vi kommer fra kenya--moohhahahaaa) Hva er dette slags holdninger frøken? Heelt til freddan? jammen? det var jo freddan i går! *spole tilbake tiden et døgn* ........... Jeg må få låne deg litt hver gang det nærmer seg stengetid på byen! Det må jo være tidenes partytriks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2012 #113227 Del Skrevet 15. september 2012 nei, ikke noe forlovelsesfest... (jeg skal skille meg når vi kommer fra kenya--moohhahahaaa) I'll take that challenge, mens vi er i Kenya, vil jeg sjarmere deg i senk, så når vi kommmer hjem er skillsmisse det siste du vil tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113228 Del Skrevet 15. september 2012 Noen som vil være med på litt trening? hø-hø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. september 2012 #113229 Del Skrevet 15. september 2012 I'll take that challenge, mens vi er i Kenya, vil jeg sjarmere deg i senk, så når vi kommmer hjem er skillsmisse det siste du vil tenke på. *host* Menneskehandel *host* Husk å ta med Betty som beskyttelse Noz! Noen som vil være med på litt trening? hø-hø... Sparring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 15. september 2012 #113230 Del Skrevet 15. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113231 Del Skrevet 15. september 2012 Sparring? Jupp! Har bestemt meg for å begynne i det små igjen, så.. Men vet ikke om jeg orker alene. Kata blir det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. september 2012 #113232 Del Skrevet 15. september 2012 Blæh....nå har jeg vasket ene badet.....one to go! Sånn sett er det greit med å få gjester, da blir iallefall huset shina litt. Når det er vasking på gang så savner jeg nesten rekkehuset vi hadde på 110kvm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. september 2012 #113233 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg kan sondere terrenget for potensielle friere til deg når jeg drar til Kenya om ikke så lenge:-D Men du Noz; har du sjekket om du kan fjernadoptere en giraff?? Eldstejenta mi fikk en fjernadoptert ulveunge i julegave ifjor......nesten sånn planfadder, bare at det er til et dyr.. neeei., det har jeg ikke skjekka ut, men det skal jeg sørenmeg gjøre!! tusen takk maya! nå har jeg en ting jeg skal ønske meg til jul! Hva er dette slags holdninger frøken? Jeg må få låne deg litt hver gang det nærmer seg stengetid på byen! Det må jo være tidenes partytriks! det er en like seriøs holdning som selve frieriet... heheee jasså? hva mener du hog? I'll take that challenge, mens vi er i Kenya, vil jeg sjarmere deg i senk, så når vi kommmer hjem er skillsmisse det siste du vil tenke på. heheee... Noen som vil være med på litt trening? hø-hø... jaaaaaaaa! gjerne!! vil vil vil vil vil vil vil trene! men nå skal jeg skynte meg, for skal ut å møte ei venninne, så adios amigos men jeg er med deg i telepatien Aphrodite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113234 Del Skrevet 15. september 2012 jaaaaaaaa! gjerne!! vil vil vil vil vil vil vil trene! men nå skal jeg skynte meg, for skal ut å møte ei venninne, så adios amigos men jeg er med deg i telepatien Aphrodite! Åå, så koselig! Skal tenke på deg mens jeg tar noen runder, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. september 2012 #113235 Del Skrevet 15. september 2012 Jupp! Har bestemt meg for å begynne i det små igjen, så.. Men vet ikke om jeg orker alene. Kata blir det da... Varierer du mye på tempo og intensitet i kata? ... jasså? hva mener du hog? ... Hvis du har lært deg å kontrollere tiden kunne vi jo bare stilt tiden tilbake til før ølsalget stengte igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 15. september 2012 #113236 Del Skrevet 15. september 2012 Nå har jeg akkurat satt igang en 10liters gryte stapp full av fårikålkjøtt, kål, salt, pepper og vann.. Jeg burde muligens invitere noen på middag i dag.... (men endelig får jeg testa den nye 10liters gryta mi ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113237 Del Skrevet 15. september 2012 Varierer du mye på tempo og intensitet i kata? Jupp. Men jeg er veldig glad i å brenne på, så har flere venninner som ikke gidder å gå lagkata med meg fordi jeg får på en måte black out og brenner som et helvete. Heheheeee, jeg gjør det ikke med vilje. Men kan jeg kataen skal jeg gå kataen! Dette er favoritten min! Er du en jævel på youtube finner du meg som går den også! Hahahahah :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 15. september 2012 #113238 Del Skrevet 15. september 2012 ... Dette er favoritten min! Er du en jævel på youtube finner du meg som går den også! Hahahahah :-D Den letingen må jeg ta en annen gang, ble inspirert og må nok ut og bevege meg litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 15. september 2012 #113239 Del Skrevet 15. september 2012 Den letingen må jeg ta en annen gang, ble inspirert og må nok ut og bevege meg litt jeg og Hahah, jeg teasa deg litt da! Haha, så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. september 2012 #113240 Del Skrevet 15. september 2012 Da skal jeg ned å hilse på Surre, kjøpe kaffe og subway Snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg