Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjeeesp........tenkte å holde meg våken litt lengre for å være nysgjerrig for å se om folk la ut bilder på den bildetråden.....(siden det tydeligvis er mest trøkk på helg). Men endte med at CadJack og meg la ut bilde...

Tror jeg gir opp og finner senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjeeesp........tenkte å holde meg våken litt lengre for å være nysgjerrig for å se om folk la ut bilder på den bildetråden.....(siden det tydeligvis er mest trøkk på helg). Men endte med at CadJack og meg la ut bilde...

Tror jeg gir opp og finner senga...

vi er best! fin på det bildet også, btw, maya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likeways CadJack:-)

(spiller du forresten Cash? Jeg har virkelig sansen for han:-))

cash er grobunnen for den musikkvarianten jeg spiller. hør på en herre ved navn steve earle. blandingen av de to; da har du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke skryte på meg masse kjennskap til hverken mcsolaar eller gabriel faure så tror jeg skal holde meg nøytral :) Ikke vet jeg om jeg skjønte hva du mente heller, meni fare for å virke stokkdum så sier jeg ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi bygge en tidsmaskin og reise hjem til 80/90-tallet, maya? ^^ veldig svak for den sangen der selv.

Jeg er med:-) Jeg var jo ungdom på begynnelsen av 90-tallet.......så sangene fra bygdediscoen henger ved;-) Min først kasett var George Micheal med Faith....(men jeg vokste opp med platespiller, og foreldre som digget Abba, Bob Dylan, Elton John, Van Morrison...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ikke skryte på meg masse kjennskap til hverken mcsolaar eller gabriel faure så tror jeg skal holde meg nøytral :) Ikke vet jeg om jeg skjønte hva du mente heller, meni fare for å virke stokkdum så sier jeg ingenting :P

Jeg kan ikke så mye om rap, men det er helt åbenbart at dette er bygget over Faurés "Pavane".

skal vi bygge en tidsmaskin og reise hjem til 80/90-tallet, maya? ^^ veldig svak for den sangen der selv.

1880/90-tallet?

Jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er tungt nå. Kanskje best for alle involverte parter å få en ende på det. Ha en fortreffelig natt videre alle sammen!

Hva skriver du egentlig nå, Arabella?

Send meg en PM om du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med:-) Jeg var jo ungdom på begynnelsen av 90-tallet.......så sangene fra bygdediscoen henger ved;-) Min først kasett var George Micheal med Faith....(men jeg vokste opp med platespiller, og foreldre som digget Abba, Bob Dylan, Elton John, Van Morrison...)

Min første kassett med poprelatert musikk var pet shop boys, veldig svak for dem enda. 1985 elns

1880/90-tallet?

Jeg er med!

det kommer etterpå! først skal jeg og maya - og du - ikle oss neonfarger og rare frisyrer ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er tungt nå. Kanskje best for alle involverte parter å få en ende på det. Ha en fortreffelig natt videre alle sammen!

WHAT?

Alt bra?

Talk to us.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...