Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg spiller sax ja:-) Du burde spurt meg......

jeg sitter og ler, haha. jeg burde skjønt at jeg hadde det rett innenfor rekkevidde - på KG ^^

antar du greier fint å spille dains me dæ, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye filmer på deg Jack? Bruker serier som avslapping for hodet etter jobb. Mener det er en del gode serier der ute selv om det er ufattelig mye dritt. Har du rigget opp ene stuen din som kino nå Jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe? Hva er det for noe? :sjenert:

Alle ekte film/serie elskere kjøper, har selv ca. 40 serier på dvd, med kanskje 200 indivuduelle sesonger.

Pluss ca. 1000 filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye filmer på deg Jack? Bruker serier som avslapping for hodet etter jobb. Mener det er en del gode serier der ute selv om det er ufattelig mye dritt. Har du rigget opp ene stuen din som kino nå Jack?

jeg har en ganske anseelig samling av dvd og bluray nå, ja. dvd'ene er jeg egentlig interessert i å kvitte meg med, om noen vil kjøpe.

planen er å rigge tv-stuen til som en hybelleilighet og leie den ut. jeg trenger virkelig ikke 200 kvm med hus for bare meg selv og jentungen når hun endelig skal være hos meg.

men samtidig frister det veldig å rigge til et aldri så lite studio i kjelleren, samt en.... modelljernbane....yep, du leste rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter og ler, haha. jeg burde skjønt at jeg hadde det rett innenfor rekkevidde - på KG ^^

antar du greier fint å spille dains me dæ, også?

Selvfølgelig! Både på piano og sax! Og jeg synger den og....

(jeg ble drillet i notelære fra jeg var 5 år, så er stødig på det og)

Vet ikke om du har hørt om Henning Sommero og John Pål Inderberg, men har hatt endel med de å gjort!

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ekte film/serie elskere kjøper, har selv ca. 40 serier på dvd, med kanskje 200 indivuduelle sesonger.

Pluss ca. 1000 filmer.

Nå fikk jeg lyst til å komme på filmkveld hos deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig! Både på piano og sax! Og jeg synger den og....

(jeg ble drillet i notelære fra jeg var 5 år, så er stødig på det og)

mye planer utover høsten/vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidd se serier. det er veldig langt mellom serier jeg liker. hell on wheels vare en herlig oase i hele seriehelvetet, men nå begynner den også dabbe ut.

noe som minner meg på, jeg på platekompaniet og hamstre film i morgen.

Omvendt her. Har ikke særlig tålmodighet med filmer.

Hadde tenkt å følge med på Hell on Wheels, men blei aldri noe.

Har ei lita liste med hva som skal kjøpes inn.

TBBTheory

Sherlock

Gilmore Girls

Og flere når jernteppet letter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sherlock er kult, fordi jeg freaky nok kjenner meg igjen i karakteren :P

Britene er forøvrig flinke til å lage serier, for det er ikke det sedvanlige usa-mønsteret på handlingsoppbygging. det er gode historier som blir fortalt, ikke konstruert etterhvert som serien skrider frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst til å komme på filmkveld hos deg :fnise:

Bare si i fra nesten gang du er i Oslo, så er du velkommen, men gi meg en dags forvasel jeg må rydde først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss ca. 1000 filmer.

Pft, om man ikke kan kjøpe det direkte fra film/serieskaperen er det ikke mye penger de får. Jeg går nok på kino og har ikke et fnug av dårlig samvittighet av å laste ned. Laster man ned får man akkurat det man vil. Ikke alt mulig dritt som følger med kjøpte serier. Kjøpte dvder/bluray men ble dritt lei alle restriksjonen som fulgte med slikt.

jeg har en ganske anseelig samling av dvd og bluray nå, ja. dvd'ene er jeg egentlig interessert i å kvitte meg med, om noen vil kjøpe.

planen er å rigge tv-stuen til som en hybelleilighet og leie den ut. jeg trenger virkelig ikke 200 kvm med hus for bare meg selv og jentungen når hun endelig skal være hos meg.

men samtidig frister det veldig å rigge til et aldri så lite studio i kjelleren, samt en.... modelljernbane....yep, du leste rett.

Ooo, tvstue meget bra valg men jeg er helt med på modelljernbane også :jepp: :jepp: :jepp:

Britene er forøvrig flinke til å lage serier, for det er ikke det sedvanlige usa-mønsteret på handlingsoppbygging. det er gode historier som blir fortalt, ikke konstruert etterhvert som serien skrider frem.

Sherlock er fantastisk. Ja britene er meget flinke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker den serien. Eneste krimserien jeg har hylskratta høyt av. Dialogen er jo genial.

Det kjekke med britiske serier er at en med stor sannsynlighet kan sette seg ned og slappe av og bare nyte. Usa serier har ofte logiske irritasjonmomenter og klisjeer som ødelegger noe av gleden. Britiske skuespillere har faktisk rynker :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...