Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den sangen har jeg hørt mye på i det siste. en nordlending som synger, skikkelig håpløs fyr.

Verste som er når noen radbrekker en sang......

Skal se om jeg finner en sang "herifra" da:-)

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste som er når noen radbrekker en sang......

Skal se om jeg finner en sang "herifra" da:-)

haha, jah, han er helt på trynet.

min mor hørte den for første gang idag og lurte på hvem som sagt. hatt den litt på repeat idag, og jeg har ennå ikke fortalt henne hva det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jah, han er helt på trynet.

min mor hørte den for første gang idag og lurte på hvem som sagt. hatt den litt på repeat idag, og jeg har ennå ikke fortalt henne hva det faktisk er.

Stakkars mor di! La ut ny musikk nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars mor di! La ut ny musikk nå:-)

lynni har en ganske spesiell stemme, egentlig. I kinda like it.

jeg var faktisk litt smigret når hun senere spurte om hva hun skulle søke etter for å få høre det hjemme hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lynni har en ganske spesiell stemme, egentlig. I kinda like it.

jeg var faktisk litt smigret når hun senere spurte om hva hun skulle søke etter for å få høre det hjemme hos seg.

Jeg har sansen for Lynni:-D Færra te Mexico.........(nuvel, jeg drar snar til Kenya..) Men både Elg, Lynni og Frode er bysbarn her, så har sansen for de alle tre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid crap på tv. Derfor jeg ikke ser på tv mer :jepp:

Vurderer å kjøpe inn et lite lass serier når økonomien tillater det.

Er jo faen meg bare reality og CSI:Miami konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Lynni:-D Færra te Mexico.........(nuvel, jeg drar snar til Kenya..) Men både Elg, Lynni og Frode er bysbarn her, så har sansen for de alle tre:-)

Frode kjenner jeg godt! ^^ Knakende hyggelig kar!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å kjøpe inn et lite lass serier når økonomien tillater det.

Er jo faen meg bare reality og CSI:Miami konstant.

Kjøpe? Hva er det for noe? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lynni er kul. Har ei plate med folkeviser fra henne som blir spilt med jevne mellomrom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode kjenner jeg godt! ^^ Knakende hyggelig kar!

Kjenner ikke Frode så godt, men Elg har jeg mere kjennskap til:-) Utrolig trivelig kar!

(kanskje vi to skulle ha hatt en jam sammen CadJack, jeg er stødig på sang, sax og piano.......har ei fele og, men det høres mere ut som kattejammer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gidd se serier. det er veldig langt mellom serier jeg liker. hell on wheels vare en herlig oase i hele seriehelvetet, men nå begynner den også dabbe ut.

noe som minner meg på, jeg på platekompaniet og hamstre film i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke Frode så godt, men Elg har jeg mere kjennskap til:-) Utrolig trivelig kar!

(kanskje vi to skulle ha hatt en jam sammen CadJack, jeg er stødig på sang, sax og piano.......har ei fele og, men det høres mere ut som kattejammer...)

VENT! spiller du sax?????? er du klar over hvor mye tid og ressurser jeg brukte på å finne en dreven sax-spiller før vi gikk inn i studio nå sist?? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENT! spiller du sax?????? er du klar over hvor mye tid og ressurser jeg brukte på å finne en dreven sax-spiller før vi gikk inn i studio nå sist?? :D

Jeg spiller sax ja:-) Du burde spurt meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...