Cordelia Skrevet 14. september 2012 #113021 Del Skrevet 14. september 2012 Elendig lite på TV. Hva nå?Sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #113022 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) den sangen har jeg hørt mye på i det siste. en nordlending som synger, skikkelig håpløs fyr. Verste som er når noen radbrekker en sang...... Skal se om jeg finner en sang "herifra" da:-) Endret 14. september 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #113023 Del Skrevet 14. september 2012 Verste som er når noen radbrekker en sang...... Skal se om jeg finner en sang "herifra" da:-) haha, jah, han er helt på trynet. min mor hørte den for første gang idag og lurte på hvem som sagt. hatt den litt på repeat idag, og jeg har ennå ikke fortalt henne hva det faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #113024 Del Skrevet 14. september 2012 Elendig lite på TV. Hva nå?Sove? Alltid crap på tv. Derfor jeg ikke ser på tv mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #113025 Del Skrevet 14. september 2012 haha, jah, han er helt på trynet. min mor hørte den for første gang idag og lurte på hvem som sagt. hatt den litt på repeat idag, og jeg har ennå ikke fortalt henne hva det faktisk er. Stakkars mor di! La ut ny musikk nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2012 #113026 Del Skrevet 14. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2012 #113027 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg ser vinteren har kommet til Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #113028 Del Skrevet 14. september 2012 Stakkars mor di! La ut ny musikk nå:-) lynni har en ganske spesiell stemme, egentlig. I kinda like it. jeg var faktisk litt smigret når hun senere spurte om hva hun skulle søke etter for å få høre det hjemme hos seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #113029 Del Skrevet 14. september 2012 lynni har en ganske spesiell stemme, egentlig. I kinda like it. jeg var faktisk litt smigret når hun senere spurte om hva hun skulle søke etter for å få høre det hjemme hos seg. Jeg har sansen for Lynni:-D Færra te Mexico.........(nuvel, jeg drar snar til Kenya..) Men både Elg, Lynni og Frode er bysbarn her, så har sansen for de alle tre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2012 #113030 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg ser vinteren har kommet til Nordland Det hadde vært så kult å gjøre noe sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. september 2012 #113031 Del Skrevet 14. september 2012 Alltid crap på tv. Derfor jeg ikke ser på tv mer Vurderer å kjøpe inn et lite lass serier når økonomien tillater det. Er jo faen meg bare reality og CSI:Miami konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #113032 Del Skrevet 14. september 2012 Hmm, miss christina Aguilera er fremdeles meget hot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #113033 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har sansen for Lynni:-D Færra te Mexico.........(nuvel, jeg drar snar til Kenya..) Men både Elg, Lynni og Frode er bysbarn her, så har sansen for de alle tre:-) Frode kjenner jeg godt! ^^ Knakende hyggelig kar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #113034 Del Skrevet 14. september 2012 Vurderer å kjøpe inn et lite lass serier når økonomien tillater det. Er jo faen meg bare reality og CSI:Miami konstant. Kjøpe? Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. september 2012 #113035 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har sansen for Lynni:-D Færra te Mexico.........(nuvel, jeg drar snar til Kenya..) Men både Elg, Lynni og Frode er bysbarn her, så har sansen for de alle tre:-) Lynni er kul. Har ei plate med folkeviser fra henne som blir spilt med jevne mellomrom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #113036 Del Skrevet 14. september 2012 Frode kjenner jeg godt! ^^ Knakende hyggelig kar! Kjenner ikke Frode så godt, men Elg har jeg mere kjennskap til:-) Utrolig trivelig kar! (kanskje vi to skulle ha hatt en jam sammen CadJack, jeg er stødig på sang, sax og piano.......har ei fele og, men det høres mere ut som kattejammer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #113037 Del Skrevet 14. september 2012 gidd se serier. det er veldig langt mellom serier jeg liker. hell on wheels vare en herlig oase i hele seriehelvetet, men nå begynner den også dabbe ut. noe som minner meg på, jeg på platekompaniet og hamstre film i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #113038 Del Skrevet 14. september 2012 Kjenner ikke Frode så godt, men Elg har jeg mere kjennskap til:-) Utrolig trivelig kar! (kanskje vi to skulle ha hatt en jam sammen CadJack, jeg er stødig på sang, sax og piano.......har ei fele og, men det høres mere ut som kattejammer...) VENT! spiller du sax?????? er du klar over hvor mye tid og ressurser jeg brukte på å finne en dreven sax-spiller før vi gikk inn i studio nå sist?? :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. september 2012 #113039 Del Skrevet 14. september 2012 Kjøpe? Hva er det for noe? Et nytt konsept tror jeg. Sikkert bare en hype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #113040 Del Skrevet 14. september 2012 VENT! spiller du sax?????? er du klar over hvor mye tid og ressurser jeg brukte på å finne en dreven sax-spiller før vi gikk inn i studio nå sist?? :D Jeg spiller sax ja:-) Du burde spurt meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg