Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112981 Del Skrevet 14. september 2012 bannskapen når jeg ikke skjønte noen ting her var nok usannsynlig sjarmerende ^^ Huff, stakkars deg. Har du fått vasket ned taket? Hvordan gikk det forresten hos Volvat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112982 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) vent! vent vent vent vent vent! veeeeent her, agent puccini... HVILKET spjell?? hvilket håpet de på her nå? Dette nekter jeg å svare på. Av hensyn til rikets sikkerhed. Endret 14. september 2012 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112983 Del Skrevet 14. september 2012 Huff, stakkars deg. Har du fått vasket ned taket? Hvordan gikk det forresten hos Volvat? jeg har fått vasket taket, men gjorde det ikke selv. jeg er i elendig form og lat, og har tusen andre ting å gjøre. henge på kg, feks. er ikkeno synd i meg, det stod jo i disse "bruksmanualpapirene" forrige huseier har gitt meg. jeg måtte bare lese lavt blodtrykk og sannsynligvis en influensa på gang. og alt for lite søvn. beskjed om å holde meg i ro, gjerne komme meg ut, slappe av og la være og stresse et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112984 Del Skrevet 14. september 2012 Dette nekter jeg å svare på. Av hensyn til rikets sikkerhed. jeg tror jeg skal holde et øye med deg, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112985 Del Skrevet 14. september 2012 jeg tror jeg skal holde et øye med deg, jeg. Jeg ved du har et godt øye til meg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112986 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg ved du har et godt øye til meg.... din innbilske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. september 2012 #112987 Del Skrevet 14. september 2012 Han er jo veldig søt da, CadillacJack. Det kan du ikke si noe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2012 #112988 Del Skrevet 14. september 2012 I lol'ed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112989 Del Skrevet 14. september 2012 jeg har fått vasket taket, men gjorde det ikke selv. jeg er i elendig form og lat, og har tusen andre ting å gjøre. henge på kg, feks. er ikkeno synd i meg, det stod jo i disse "bruksmanualpapirene" forrige huseier har gitt meg. jeg måtte bare lese lavt blodtrykk og sannsynligvis en influensa på gang. og alt for lite søvn. beskjed om å holde meg i ro, gjerne komme meg ut, slappe av og la være og stresse et par dager. Godt du fikk hjelp med taket ditt, da Det er da ingen som leser manualer... Iallefall ikke jeg. Lavt blodtrykk kan være ubehagelig. Jeg håper du får ro og fred til å hvile deg og slipper å bli syk. Nå har jeg truet min kjære med å servere selskapet pakora fritert i smult, hvis de ikke beveger på seg. Så nå ser det ut som det skjer noe her. Jeg tror de er på vei ut, nå. Hi hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #112990 Del Skrevet 14. september 2012 Håper du blir frisk straks Jack. Vi skal jo kjøre til Oslo og fange Gia samt andre folk på veien Du vært på date eller holdt du deg hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112991 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Han er jo veldig søt da, CadillacJack. Det kan du ikke si noe på! han er litt for skjeggete for min smak. jeg savner også litt rundere bryster og så synes jeg han er noe bred over skuldrene. jeg tror jeg faktisk må foretrekke Hikken, hun kan jeg dessuten likke med os. edit: herregud for en typo. LOKKE MED IS! Endret 14. september 2012 av CadillacJack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. september 2012 #112992 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Håper du blir frisk straks Jack. Vi skal jo kjøre til Oslo og fange Gia samt andre folk på veien Du vært på date eller holdt du deg hjemme? Det går fly til Oslo. han er litt for skjeggete for min smak. jeg savner også litt rundere bryster og så synes jeg han er noe bred over skuldrene. jeg tror jeg faktisk må foretrekke Hikken, hun kan jeg dessuten likke med os. Hmm... Hikken er jo skikkelig søt da, også har hu penger i nesa, men Gia har bløde konsonanter. Valgets kval! Endret 14. september 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112993 Del Skrevet 14. september 2012 Håper du blir frisk straks Jack. Vi skal jo kjøre til Oslo og fange Gia samt andre folk på veien Du vært på date eller holdt du deg hjemme? Avlyste. Jeg var, som jeg nevnte, ikke helt 100% om det der var så lurt. problemet er at hun insisterer på å treffe meg i morgen, og hun vet hvor jeg bor. vi skulle tross alt bo sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112994 Del Skrevet 14. september 2012 Det går fly til Oslo. flyet får oss ikke frem til døren hvor vi kan kneble gia og hive ham inn i kjøretøyet for å fyke avgårde til söta bror og handle godis. vi har en plan, serru. jeg og egon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2012 #112995 Del Skrevet 14. september 2012 han er litt for skjeggete for min smak. jeg savner også litt rundere bryster og så synes jeg han er noe bred over skuldrene. jeg tror jeg faktisk må foretrekke Hikken, hun kan jeg dessuten likke med os. Likke med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2012 #112996 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Håper du blir frisk straks Jack. Vi skal jo kjøre til Oslo og fange Gia samt andre folk på veien Du vært på date eller holdt du deg hjemme? Sving innom Nordland og fang meg og :bond: Endret 14. september 2012 av Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 14. september 2012 #112997 Del Skrevet 14. september 2012 Likke med hva? Med os. Ærru helt blind eller? Det står jo rett der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112998 Del Skrevet 14. september 2012 Sving innom Nordland og fang meg og :bond: "svinge innom nordland" du lissom... ER DU KLAR OVER OMVEIEN?! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #112999 Del Skrevet 14. september 2012 Likke med hva? ikke spør. det var min onde tvillingbror, igjen. *jage M* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #113000 Del Skrevet 14. september 2012 din innbilske... Hovorfor er du så kresen, når ikke jeg er det? I lol'ed. Nå faldt jeg nesten av stolen her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg