Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hva foretrekker folk egentlig av:

rusk i øyet til enhver tid, eller alltid stein i skoen?(Hvis man måtte velge)

Sten i skoen.

Unbedingt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg skulle på vinos-kveld i morgen. Fant plutselig ut at det er i dag, da fikk jeg dårlig tiiiid!! Stressa. Og vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Med sikleklut og rosa pysj blir du så lekker at jeg ikke tror guttene her kan holde seg unna deg :fnise:

Det tenker jeg også, haahhahaha

åff kåsh i did...

det værste er faktisk at når jeg blir 80 år, så kan jeg fremdeles si at Aphrodite fra KG har bursdag den 20. september, og det har Benedicte som gikk i klassen min på barneskolen også :P

Hahahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Puh.......endelig ferdig å stryke klær! Teite mannen som helst bare skal bruke skjorter...........

Det er skjorten som skiller menn fra gutter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skjorten som skiller menn fra gutter!

Joda, det er stilig med skjorter:-) Men bare så kjedelig å stryke.........forsåvidt kjedelig å stryke mine bluser også. Har gjort en deal med at han støvsuger og jeg stryker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hihi.. Hvis jeg fortsetter slik vil jeg få veldig høye lesertall i dagboka, skulle til å skrive at du må lese der..

Vi har endelig fått oss leilighet, etter masse styr! :D

:strix:

grattis!! så innmari bra! er det du og kjæresten eller?

snakker i i oslo?

:sjenert: Men ja det er nok rett. Fryktelig dårlig på dette skrive om seg selv greiene!

det er vel heller rent få som er gode til å skrive om seg selv.... men det som er lurt er å få en kompis eller søsteren din til å skrive om deg.. så kan du evt omgjøre det til at " jeg går for å være... blablabla...." eller " kompisene mine beskriver meg som....."

Jeg trodde jeg skulle på vinos-kveld i morgen. Fant plutselig ut at det er i dag, da fikk jeg dårlig tiiiid!! Stressa. Og vondt i hodet.

oiioiii- kos deg masse i kveld my! er det på de gamle traktene du skal eller?

Skal du huske min bursdag også Rain Man?

jupp :jepp: eeey... du sa jo her om dagen at du hadde bursdag i mars!

du, mynona og jeg har jo det!

du har bursdag 19 dager etter meg du synes jeg jeg husker........ 21. mars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grattis!! så innmari bra! er det du og kjæresten eller?

snakker i i oslo?

det er vel heller rent få som er gode til å skrive om seg selv.... men det som er lurt er å få en kompis eller søsteren din til å skrive om deg.. så kan du evt omgjøre det til at " jeg går for å være... blablabla...." eller " kompisene mine beskriver meg som....."

oiioiii- kos deg masse i kveld my! er det på de gamle traktene du skal eller?

jupp :jepp: eeey... du sa jo her om dagen at du hadde bursdag i mars!

du, mynona og jeg har jo det!

du har bursdag 19 dager etter meg du synes jeg jeg husker........ 21. mars?

Imponert over bursdagshuskeskillsen din Noz!

Mannen min bruker husketeknikk han....type: Jaktstart er 10sept, pluss 6 dager, DA har kona bursdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...