Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112821 Del Skrevet 14. september 2012 Åww My Gawd. Disse Aktuelle-Saker folka får bare drive på, as. Det er umulig å snakke med dem. De har bestemt seg på forhånd. Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.) Jeg vet hva du snakker om. Men jeg har gitt opp sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112822 Del Skrevet 14. september 2012 Åww My Gawd. Disse Aktuelle-Saker folka får bare drive på, as. Det er umulig å snakke med dem. De har bestemt seg på forhånd. Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.) Jeg vet hva du snakker om. Men jeg har gitt opp sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112823 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har ingen brødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112824 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har ingen brødre Jeg har 5 brødre, du kan få låne en av meg:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112825 Del Skrevet 14. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112826 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Trenger du brødre til å fikse gangen din? Var det det du forsøkte å hinte om? Endret 14. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112827 Del Skrevet 14. september 2012 Trenger du brødre til å fikse gangen din? Var det det du forsøkte å hinte om? Nei mine brødre er her å fikser. Polygon og ISS kan være brødrene mine idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112828 Del Skrevet 14. september 2012 Nei mine brødre er her å fikser. Polygon og ISS kan være brødrene mine idag Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112829 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har ingen brødre Enkelte brødre er ikke verdt lakenet de er undfanget på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112830 Del Skrevet 14. september 2012 God ettermiddag, Gia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112831 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Enkelte brødre er ikke verdt lakenet de er undfanget på. Men om akkurat det var en morsom kommentar kommer såklart an på hvilke brødre det er snakk om. Endret 14. september 2012 av CatMaru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112832 Del Skrevet 14. september 2012 Åww My Gawd. Disse Aktuelle-Saker folka får bare drive på, as. Det er umulig å snakke med dem. De har bestemt seg på forhånd. Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.) Jeg vil heller snakke med Jehovas Vitner, end disse galningene som nekter å indrømme at de bekjender seg til politiske retninger som resten av verden forlengst har forstått at er destruktive. Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i. Folk som ikke vil indrømme hele menneskegrupper retten til å leve, kan ta seg en lang tur på en kort brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112833 Del Skrevet 14. september 2012 God ettermiddag, Gia! Good afternoon, sleepy head! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. september 2012 #112834 Del Skrevet 14. september 2012 Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i. Folk som ikke vil indrømme hele menneskegrupper retten til å leve, kan ta seg en lang tur på en kort brygge. Det er jeg helt enig med deg i, Giacomo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112835 Del Skrevet 14. september 2012 Good afternoon, sleepy head! Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 14. september 2012 #112836 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg og Hr Minya har vært dritflinke og støvsugd hele huset! Lykken er to støvsugere, da begynner man i hver sin ende og møtes på midten. Men nå har jeg vondt i ryggen, så jeg skal sitte pent stille og bygge treasury i Minecraft frem til jeg drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 14. september 2012 #112837 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult. Så sødt! Får vi se billeder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112838 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult. Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112839 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg vil heller snakke med Jehovas Vitner, end disse galningene som nekter å indrømme at de bekjender seg til politiske retninger som resten av verden forlengst har forstått at er destruktive. Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i. Folk som ikke vil indrømme hele menneskegrupper retten til å leve, kan ta seg en lang tur på en kort brygge. La dem gjøre det. En kald dag i februar... Ellers håper jeg du har en fin dag, Herr Giacomo. Og ikke tenker for mye på kjipe brødre. Noen av dem er det ikke verdt å bruke tankevirksomheten sin på. Man kan ikke la folk få bo i hodet sitt uten å betale husleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 14. september 2012 #112840 Del Skrevet 14. september 2012 God lunsjtid Gia. Formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg