Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Aphrodite

Åww My Gawd.

Disse Aktuelle-Saker folka får bare drive på, as. :krangle:

Det er umulig å snakke med dem.

De har bestemt seg på forhånd.

Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.)

Jeg vet hva du snakker om. Men jeg har gitt opp sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

Åww My Gawd.

Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.)

Jeg vet hva du snakker om. Men jeg har gitt opp sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger du brødre til å fikse gangen din? Var det det du forsøkte å hinte om?

Nei mine brødre er her å fikser. Polygon og ISS kan være brødrene mine idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brødre er ikke verdt lakenet de er undfanget på.

:ler:

Men om akkurat det var en morsom kommentar kommer såklart an på hvilke brødre det er snakk om.

:klem:

Endret av CatMaru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åww My Gawd.

Jeg vil heller snakke med Jehovas Vitner, end disse galningene som nekter å indrømme at de bekjender seg til politiske retninger som resten av verden forlengst har forstått at er destruktive. Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i.

Folk som ikke vil indrømme hele menneskegrupper retten til å leve, kan ta seg en lang tur på en kort brygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i.

Folk som ikke vil indrømme hele menneskegrupper retten til å leve, kan ta seg en lang tur på en kort brygge.

Det er jeg helt enig med deg i, Giacomo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Good afternoon, sleepy head!

Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Hr Minya har vært dritflinke og støvsugd hele huset!

Lykken er to støvsugere, da begynner man i hver sin ende og møtes på midten. :fnise:

Men nå har jeg vondt i ryggen, så jeg skal sitte pent stille og bygge treasury i Minecraft frem til jeg drar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må komme med en innrømmelse. I går.. så sovnet jeg i stua.. med pcen.. i ansiktet. Pcen fikk masse sikkel på seg. Ikke så veldig kult.

Så sødt!

Får vi se billeder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller snakke med Jehovas Vitner, end disse galningene som nekter å indrømme at de bekjender seg til politiske retninger som resten av verden forlengst har forstått at er destruktive. Call me old fashioned, men nazisme og fascisme har ingen plads i den verdenen jeg vil leve i.

:Nikke: La dem gjøre det. En kald dag i februar...

Ellers håper jeg du har en fin dag, Herr Giacomo. Og ikke tenker for mye på kjipe brødre. Noen av dem er det ikke verdt å bruke tankevirksomheten sin på.

Man kan ikke la folk få bo i hodet sitt uten å betale husleie. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...