Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112801 Del Skrevet 14. september 2012 Nei nei nei nei så vått det er inne på Rema å sikkert hos alle de som bor ned mot Sjøgata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112802 Del Skrevet 14. september 2012 Etterhvert var den ikke så atypisk lengre, men da var han blitt skikkelig syk. Synes du det er en god ide å dra på telttur når man går å hangler med forkjølelse? Sist jeg gjorde det så ble jeg verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #112803 Del Skrevet 14. september 2012 Gooooooooooooooooooooooooood helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112804 Del Skrevet 14. september 2012 Har 2 bokhyller fra ikea med ekstra etasje på men nå lurer jeg litt på hvor jeg skal plasere flere. Tror jeg må få tegnet opp stuen i et program eller noe slikt så jeg kan flytte på ting uten å måtte flytte de. Blir jo ikke akkurat mindre bøker på meg heller God morgen Nozzingen Vi har tatt to langvegger og satt opp hvite, brede planker som er kjøpt på Maxbo med hvite hylleknekter til å holde de oppe. Flere rader under hverandre, så plass til masse bøker! I tillegg 5 Ikeahyller på ene stua og innebygd bokhylleskap på andre stua.. Men jeg kom på noe lurt å lage hylle over dørkarmene! Må ha stol for å få tak i bøkene da...(og noen hyller på soverommet..) Var og innebygde hyller på kontoret, men der er det fullt av faglitteratur og fotoalbum:-) Jentene har arvet lesegleden min, så er endel bokhyller som er stappfulle på rommene deres og... Nei, nå MÅ jeg gjøre noe......iallefall legge klippfisken i vann så vi ikke får ramsalt bacalao i morgen...(ga bort oppskriften min på bacalao til en bergenser en gang, men hadde glemt å skrive at klippfisken skulle vannes ut. Så det gjorde han ikke...........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. september 2012 #112805 Del Skrevet 14. september 2012 Synes du det er en god ide å dra på telttur når man går å hangler med forkjølelse? Sist jeg gjorde det så ble jeg verre Da må du isåfall ta på deg ullundertøy og ullsokker og passe på så du ikke fryser! Men risikoen for at du blir verre er tilstede....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112806 Del Skrevet 14. september 2012 Hmmmmmm det er lekkasje i butikken, kan man da si at butikksjefen har tatt seg vann over hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112807 Del Skrevet 14. september 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #112808 Del Skrevet 14. september 2012 Hvordan går det, Maru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112809 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hvordan går det, Maru? Hei, Rumle Det går. Jeg synes foreksempel at jeg har hatt suksess med en liten fuglekasse jeg har snekret til fuglene her. Den ene fuglen sitter inne i den akkurat nå. Og den andre fuglen sitter på stigen opp til åpningen, med noen strå i nebbet. Jeg syns de er så kule. Edit: Jo, også krangler jeg inne på Aktuelle Saker, igjen... Endret 14. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112810 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Ja, se der ja. Bygge rede. Flinke fuglen. Burde jeg ha skaffet meg en ny hamster? Med sånn joint custody på disse fuglene, så kunne jeg kanskje ha hatt en hamster. Hamstere kan man bygge ting til, som kan klatres på. Og gnages på. Jeg har jo et bur. Til hamster altså. Eller akvarium. Akvarium hadde vært noe. Til kampfisk. Endret 14. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2012 #112811 Del Skrevet 14. september 2012 Så bra Men, du - hvorfor lar du ikke bare være å gå inn der? Det gjør jeg ... stort sett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112812 Del Skrevet 14. september 2012 http://tb.no/nyheter/skole-stengt-etter-stor-vannlekkasje-1.7538058 Det er ikke bare i Bodø de har tatt seg vann over hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #112813 Del Skrevet 14. september 2012 Kunne ønske jeg hadde like god hukommelse jeg er en jævel på bursdager skal jeg si deg..... om jeg tar en kalender, så kan jeg skrive minst en person på hver eneste dato gjennom hele året.. det er fordi jeg husker bursdagene til alle på trinnet gjennom barneskolen, ungdomsskolen og de 3 forskjellige klassene mine på vgs, samt en del kg`ere og alle xer og hele familien og til og med de gamle naboene mine fra oppveksten.......... dette gjelder telefonnr også.... tenk om jeg kunne ha brukt denne unødvendige hukommelsen til noe NYTTIG!!!! DET hadde vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 14. september 2012 #112814 Del Skrevet 14. september 2012 NozMonster du er rene Rain Man jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112815 Del Skrevet 14. september 2012 Så bra Men, du - hvorfor lar du ikke bare være å gå inn der? Det gjør jeg ... stort sett da Nei, nei. Jeg syns de folka trenger å få noe motstand innimellom... Man trenger ikke lese hele tråden deres en gang for å vite hva de driver å sier. Et par tre innlegg er nok, så vet man hvilken vei den tråden tar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112816 Del Skrevet 14. september 2012 jeg er en jævel på bursdager skal jeg si deg..... Men, man trenger ikke huske dem. Det står jo på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112817 Del Skrevet 14. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. september 2012 #112818 Del Skrevet 14. september 2012 Flinke Nozze som husker bursdagen min! Ikke dårlig!! Mynona har bursdag samme dag som brødrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 14. september 2012 #112819 Del Skrevet 14. september 2012 Ååå, Noz! Tenk at du husker bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #112820 Del Skrevet 14. september 2012 Åww My Gawd. Disse Aktuelle-Saker folka får bare drive på, as. Det er umulig å snakke med dem. De har bestemt seg på forhånd. Det er som å ha Jehovas Vitner på døra. (No disrespekt til Jehovas Vitner intended. Det er heller et hint om hvor overbeviste akkurat de folka er.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg