Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke så gale. Litt tung i hodet men siste dag av kurset i dag som var bra. Holder på og skifte på sengen siden en sånn liten fluffy krabat fant ut at å gå i sengen med skitne poter var meget morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Folket har en god drink!

Så deilig!

Takk bare bra!

Enn der?

Jeg har det bra, men jeg har rettet en oppgave for en jente og kjenner at jeg er nervøs. Ikke en deilig følelse. Så jeg har det egentlig bra! Men er sulten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Ikke så gale. Litt tung i hodet men siste dag av kurset i dag som var bra. Holder på og skifte på sengen siden en sånn liten fluffy krabat fant ut at å gå i sengen med skitne poter var meget morsomt!

Jeg har erfart det der med skitne dyr i sengen selv i dag. Det var visst kjempe morsomt... Bare ikke for meg.

Jeg sitter hjemme å nyser å føler meg groggy i halsen og i nesa

Æsj æsj :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei skikkelig godværsbikkje......skulle gå tur med henne nettopp, men etter 10min ville hun hjem. Ikke kjekt med sterk kuling og regn for ei bernerjente;-)

Mannen har vakt, og måtte ned på jobb for å gipse noen som har hatt det litt kjekt på fest i kveld....

Ja, ja; finner senga og sier god natt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz, Carnage, Aldrisur kan også væme?! Er det fler Osloske/Akershusske?? Hoppe?

Og de Vestfoldkse har jo ikke så lang vei heller!

(Hvor er henrix fra egentlig?)

Jaaaa! til KG-fest!!! :hoppe:

Og henrix kan sitte på med meg :opplyser: Om jeg kan parkere trygt et sted.... Dakar bilen min, må passes litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og henrix kan sitte på med meg :opplyser: Om jeg kan parkere trygt et sted.... Dakar bilen min, må passes litt på...

Om det er fest her, har jeg plads til et par biler. Pluss at det er lett å parkere i gaden udenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hahahaa :skratte:

jeg sitter å ser på Tygdekontoret på NRK1.

der er det en gjeng med ulike funksjonshemminger som er gjester..

De snakket om en scene fra paradise hvor iselin og diverse prater om hovedsteder i verden...

om at NY er hovedstaden i usa... men neeei, det er feil..for usa har jo ingen hovedstad!

Så når vi kommer tilbake til studio igjen, så sier han ene funksjonshemma karen:

"Jeg føler meg så innmari mye mindre hemma når jeg ser sånne der folk, som hu derre iselin!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes alltid det er noen syke her...? :klo:

Tror jeg hadde en sykedag for 2 år siden eller noe...

Immunforsvar til leie! :lur:

Takk - men siden jeg bare har vært borte fra jobb to ganger i hele mitt (til sammen to dager), så takker jeg høflig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven nå begynner du å høres ut som tante, hun beskytter Mazdaen sin som om at det skulle ha vært babyen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...