Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

jaaaaaa jack! jeg savner peis! vil haaaa peis :sur:

hvor lenge har du bodd der da, siden du ikke fant det ut før nå? :fnise:

--

skjønner hva du mener... hjernen min kortslutter litt den også.. eksamen ble lagt ut i går.. så nå skal vi starte med prosjekteksamen i tillegg til dette arbeidskravet.. og så må man jo holde tritt i de andre fagene også... forbrede seg til forelesninger og sånt...

jeg går på deltidsstudie faktisk!

vi har en del som har tatt første året på sykepleien også- omvendt av deg :)

---

,mulig jeg er blind ery-- men jeg fant ikke prisen jeg?

Den kostet over 100 000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til en sliten Karpuzi

Da var jeg i seng etter nok en lang dag full av informasjon. Måtte dere alle ha en fortreffelig aften videre. Rofl over og ut :goodbye:

Takk og sove godt :) jeg skal prøve jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet cookies Minya? :vetikke:

Jeg skal karre meg bort til dynen!

God bedring til jack, og håper alle får en fin dag :)

Ikke med vilje ihvertfall :fnise:

Nei, jeg regner med at KG har hatt et anfall av hikke i natt, som gjorde at jeg måtte logge inn på nytt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal snart på butikken for å kjøpe inn ost og kjeks til i morgen, og Hr Minya skal til legen for ...femte gang? på seks uker for å fornye sykemelding. Frustrert mann ja. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da! :troest: til hr Minya!

Nå er igrunnen problemet todelt; han får ikke komme på jobb mens han hoster (jobber i ren sone med tørr luft som gjør at han hoster mer), og han kjeder seg ihjel hjemme og blir frustrert fordi han ikke har energi nok til å gjøre de tingene som skal gjøres rundt huset.

Men han takker for trøsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen.... Det verste er å ha energien til å gjøre noe, men ikke få lov, eller å føle at man har energien til man prøver å få noe gjort og ser det går dritt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm og uggen i dag. Da blir jeg heller hjemme i lesekroken min og prøver å lese meg opp igjen på pensum! Og så må jeg komme meg i gang med semesteroppgavene mine snart! To oppgaver på 4000 ord hver, innen 11. oktober. Det skal vel gå? :sjenert:

Liten hyttetur i helgen, det blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...