Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

er det på vgs du går eller?

huff- dette minner meg om meny i juletider.. da er det noe sånt som at om du handler for minst 500 kr 5 ganger, så får man et gavekort på 200 kr...

eller på enkelte kafeer som gir det en kaffe gratis etter du har kjøpt 9 stk..

Bruk en formue, og få piiiiiiiiiiiittelitt tilbake liksom.... det er dårlig bissniss synes jeg! :P

(ikke for meny eller disse kafeene da men!)

jeg så det du ramset opp iløpet av èn dag, og det hørtes mye ut ;overrasket;

Men puberteten og den inntense veksten er jo rett rundt hjørnet da..

Lurer på hvor mye mer hun hadde spist om hun hadde vært gutt... heheee

Hun har alltid vært matglad:-) Ikke lenge siden hun ble 9, så er nok ei stund igjen enda til puberteten... Men hun er ei aktiv jente da, så forbrenner nok litt! 3t ballett i uka, speider, elsker å gå på tur, sykler overalt, klatrer i trær....

Har nok arvet farens matlyst, støresøster og meg er litt mere småspist....

Men jeg er litt streng på snop og usunn mat, har nok noe med vekta å gjøre det og! Her er det lørdagsgodt som gjelder, og da ikke ubegrenset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er litt streng på snop og usunn mat, har nok noe med vekta å gjøre det og! Her er det lørdagsgodt som gjelder, og da ikke ubegrenset:-)

Jeg kan stå i busken udenfor og lokke med sukkertøy....

Men bare hvis jeg får komme ind og drikke vin med deg når ungene har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stå i busken udenfor og lokke med sukkertøy....

Men bare hvis jeg får komme ind og drikke vin med deg når ungene har lagt seg.

Done deal (ikke syltetøyet da, dessuten har jeg lært jentene å ikke la seg lokke av fremmede menn...).

Fikk nettopp 6 flasker god, spansk rød fra min mor idag :hoppendeglad: Bursdagsgave på forskudd :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done deal (ikke syltetøyet da, dessuten har jeg lært jentene å ikke la seg lokke av fremmede menn...).

Fikk nettopp 6 flasker god, spansk rød fra min mor idag :hoppendeglad: Bursdagsgave på forskudd :smilorange:

Men jeg skal jo ikke lokke med noe andet end godteri. De får jo gå hjem med en gang de har tatt imod. Det er jo (vinen til) moren deres jeg er ude efter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hun har alltid vært matglad:-) Ikke lenge siden hun ble 9, så er nok ei stund igjen enda til puberteten... Men hun er ei aktiv jente da, så forbrenner nok litt! 3t ballett i uka, speider, elsker å gå på tur, sykler overalt, klatrer i trær....

Har nok arvet farens matlyst, støresøster og meg er litt mere småspist....

det er jo ikke uvanlig å få mensen i en alder av 10 år nå for tiden faktisk..

--

gia- jeg likte forslaget ditt om å stelle i stand til fest på hikken!

hikken- hva slags behandling skal du få? :)

skal du til psykriater et vist antall ganger her og der, eller er det innleggelse, eller noe annet?

edit: jeg tar tilbake innleggelsen da..for det vet jeg jo forsten at du ikke skal.. det hadde vært litt vanskelig å ikke fortalt til foreldrene dine...

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skal jo ikke lokke med noe andet end godteri. De får jo gå hjem med en gang de har tatt imod. Det er jo (vinen til) moren deres jeg er ude efter!

Plopper opp ei flaske nå jeg, det er jo -nesten- helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gia- jeg likte forslaget ditt om å stelle i stand til fest på hikken!

hikken- hva slags behandling skal du få? :)

skal du til psykriater et vist antall ganger her og der, eller er det innleggelse, eller noe annet?

edit: jeg tar tilbake innleggelsen da..for det vet jeg jo forsten at du ikke skal.. det hadde vært litt vanskelig å ikke fortalt til foreldrene dine...

Det blir bare samtaler så vidt jeg vet. Han skal vel utrede meg :gjeiper: Men nå vet jo foreldrene mine at jeg skal dit, jeg skulle bare ønske de kunne vise mer forståelse.

Endret av Hikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, Maya!

Noz: Skal vi ha fest PÅ Hikken? Jeg trodde det var fest For Hikken. BLiver det ikke lidt tungt for hende hvis alle skal danse på hende?

Hvis vår elskede Hikk flytter ned hit, så må vi lave uinteressantfest. Jeg har plads!

Endret av Giacomo_P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke uvanlig å få mensen i en alder av 10 år nå for tiden faktisk..

Jeg vet det, men før mensen antreffer så er det endel andre tegn som skjer med kroppen.....de har gjerne begynt å fått ei høyere vekt enn tidligere, antydning til former osv....

Minien her er ca 24kg og ingen tegn til pubertet for å si det sånn. Har akkurat gått igjennom den perioden med storesøsteren......

Dessuten tror jeg å få mensen i en alder av 10 er mere sjeldent enn normalt. En annen ting er at det er ofte mye likt når en får mens blandt jenter i familien på morsiden, og på min side har vi vært trege alle damene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, jeg får ikke til noe idag. selv maten ble en tragedie. jeg greide faktisk å kuke til noe så enkelt som bayonneskinke. jesus og maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

okei, jeg får ikke til noe idag. selv maten ble en tragedie. jeg greide faktisk å kuke til noe så enkelt som bayonneskinke. jesus og maria.

Har du begyndt å drikke?

Jeg liker bayonneskinke, men bayonneskinke med Jesus og Maria synes jeg høres lidt voldsomt ud. Kanskje du sikter for høyt med tilbehøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ny nabo og hun ser ut som en heks: går kledd i heksekjole, helt hvit i ansiktet og et blikk som kan drepe. Og her er greia, jeg er faktisk redd hekser. Høres selvsagt teit ut, men det er ikke som om jeg tror på magi. Men jeg tror på onde kvinner som går kledd som hekser og dreper menn med gift.

Endret av test123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du begyndt å drikke?

Jeg liker bayonneskinke, men bayonneskinke med Jesus og Maria synes jeg høres lidt voldsomt ud. Kanskje du sikter for høyt med tilbehøret?

feber.

sitrep: peppes leverer ikke her i skogen. dolly leverer ikke her i skogen. capri leverer ikke her i skogen. cecilie leverer her i skogen, men da må jeg være litt sosial og hyggelig. og se menneskelig ut. dusjen neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ny nabo og hun ser ut som en heks: går kledd i heksekjole, helt hvit i ansiktet og et blikk som kan drepe. Og her er greia, jeg er faktisk redd hekser. Høres selvsagt teit ut, men det er ikke som om jeg tror på magi. Men jeg tror på onde kvinner som går kledd som hekser og dreper menn med gift.

Eller så er de bare litt redde for andre mennesker innerst inne, og forsøker å beskytte seg med å skaffe seg et bestemt utseende som gjør at de føler seg bedre...sleep.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...