Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakk om matglad minstejente! Ble med venninne hjem fra skolen og spiste middag der, mannen hentet henne etter jobb, og nå har hun også spist to durabelige porsjoner hjemme........

Lurer på hvor hun gjør av all maten, for tynn som ei flis er hun :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sikker bendelorm. Vi sa alltid det om søstera mi før, hun spiste mer enn pappa til middag allerede da hun var ti år. :fnise:

Høy forbrenning går visst i familien, frem til fylte 25 år.

Litt hverdagslykke; Jeg ble så frustrert over at oppvaskmaskinen ikke var snill og vasket ordentlig for tusende gang, at Hr. Minya dro meg med på Lefdal for å se på ny maskin.

Resultatet ble en helt ny Asko til 6k. Jaja. Investering ihvertfall.

Den sier til og med ifra når den er ferdig! *squeeeee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikker bendelorm. Vi sa alltid det om søstera mi før, hun spiste mer enn pappa til middag allerede da hun var ti år. :fnise:

Høy forbrenning går visst i familien, frem til fylte 25 år.

Litt hverdagslykke; Jeg ble så frustrert over at oppvaskmaskinen ikke var snill og vasket ordentlig for tusende gang, at Hr. Minya dro meg med på Lefdal for å se på ny maskin.

Resultatet ble en helt ny Asko til 6k. Jaja. Investering ihvertfall.

Den sier til og med ifra når den er ferdig! *squeeeee*

Hun spiser ganske så bra, mere enn meg og storesøstera:-) Dog, hun slår ikke faren da, han har en enorm apetitt (lurer litt på hvor han gjør av det og...). Vanlig dagsrasjon til minstefrøkena er 2 skiver grovbrød med leverpostei og agurk til frokost, 4 skiver og frukt på skolen, 2 porsjoner middag, og omelett laget av to egg eller havregrynsgrøt til kvelds.......

Gratulerer med ny oppvaskmaskin!!!!! Kult at den sier ifra når den er ferdig:-) Jeg ønsker meg også ny, vår er gammel og fulgte med huset, bråker som et treskverk........men funker enda, så da blir det ikke å kjøpe ny før den streiker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om matglad minstejente! Ble med venninne hjem fra skolen og spiste middag der, mannen hentet henne etter jobb, og nå har hun også spist to durabelige porsjoner hjemme........

Lurer på hvor hun gjør av all maten, for tynn som ei flis er hun :klo:

Hun gjemmer det i det i dessertmagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny oppvaskmaskin!!!!! Kult at den sier ifra når den er ferdig:-) Jeg ønsker meg også ny, vår er gammel og fulgte med huset, bråker som et treskverk........men funker enda, så da blir det ikke å kjøpe ny før den streiker..

Takker!

Jeg er lykkelig, nå gjenstår det forsåvidt å se om den vasker bra :P

Men den var svært stillegående da vi testet kortprogrammet med skylling for å se om det var lekkasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...