Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111941 Del Skrevet 11. september 2012 godtatt! men vær forsiktig, jeg vil nødig ha ødelagt ryktet mitt som bråsnar bajas ^^ Det er greit, pusekatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111942 Del Skrevet 11. september 2012 jeg har mine øyeblikk ^^ jeg burde sovet, jeg er fullstendig utslitt etter en helvetes lang dag. dårlig og vondt i hodet, men får ikke sove. gruer meg til å dra hjem, for der venter intet - men jeg må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111943 Del Skrevet 11. september 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. september 2012 #111944 Del Skrevet 11. september 2012 Kjenner til det her med søvnløshet, har enda ikke funnet en løsning (annet enn sex, men det er ikke alltid like greit å få til). Vi har en hard skjebne, den høres ganske lik ut. Jeg ønsker deg lykke til, o store generøse mann! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111945 Del Skrevet 11. september 2012 jeg har mine øyeblikk ^^ jeg burde sovet, jeg er fullstendig utslitt etter en helvetes lang dag. dårlig og vondt i hodet, men får ikke sove. gruer meg til å dra hjem, for der venter intet - men jeg må. Sov da, din gamle haug! Men chek indboksen din først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111946 Del Skrevet 11. september 2012 Kjenner til det her med søvnløshet, har enda ikke funnet en løsning (annet enn sex, men det er ikke alltid like greit å få til). Vi har en hard skjebne, den høres ganske lik ut. Jeg ønsker deg lykke til, o store generøse mann! ;-) sex? hva er det for noe? jeg mener å huske noenting rundt det, annet enn at det er et svensk tall... Sov da, din gamle haug! Men chek indboksen din først. sjekk din egen, din gamle feier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111947 Del Skrevet 11. september 2012 Sex er noe sånn vi drev med i lugubre havnekneiper da vi hadde landlov i La Rochelle i '42, Jack. Husker du ikke Magalie og Rosita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. september 2012 #111948 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har vage minner selv, men mener å huske at det hjalp mot søvnløshet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2012 #111949 Del Skrevet 11. september 2012 hva er disse ryktene om at jeg "tenker"? Det er vel Descartes som spøker i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111950 Del Skrevet 11. september 2012 Det er vel Descartes som spøker i bakgrunnen. Arabella - hva gjør en fager mø oppe i denne ukristelige time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 11. september 2012 #111951 Del Skrevet 11. september 2012 Nei, nå er det vel strengt tatt på tide å knyte sammen beinhaugen her. Skal jo klare å stå opp igjen før middagstider også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111952 Del Skrevet 11. september 2012 Sex er noe sånn vi drev med i lugubre havnekneiper da vi hadde landlov i La Rochelle i '42, Jack. Husker du ikke Magalie og Rosita? å, hvordan kan jeg glemme? hun har fremdeles armbåndsuret mitt! Jeg har vage minner selv, men mener å huske at det hjalp mot søvnløshet.. dette må vi finne ut av. Det er vel Descartes som spøker i bakgrunnen. der må han jo ikke være, der er det jo farlig! Nei, nå er det vel strengt tatt på tide å knyte sammen beinhaugen her. Skal jo klare å stå opp igjen før middagstider også men fader, kvinne! forlater du meg i sådan en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111953 Del Skrevet 11. september 2012 å, hvordan kan jeg glemme? hun har fremdeles armbåndsuret mitt! ...og min oldefars aksjeportefeuille, som jeg skulde kjøbe vinslott for. Samt de efterretningsdokumentene vi skulde levere på Guernsey. Var det ikke egentlig noe rart med de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2012 #111954 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Arabella - hva gjør en fager mø oppe i denne ukristelige time? Jeg fortaper meg i fantasier om en chevaleresk mann . Endret 11. september 2012 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111955 Del Skrevet 11. september 2012 ...og min oldefars aksjeportefeuille, som jeg skulde kjøbe vinslott for. Samt de efterretningsdokumentene vi skulde levere på Guernsey. Var det ikke egentlig noe rart med de to? det har du veldig rett i, men jeg var fryktelig opptatt Rositas fagre to! har du forresten begynt besvarelsen i spørretråden angående ditt siste eventyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111956 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg fortaper meg i fantasier om en chevaleresk mann . Jeg trodde slike var gått ud av produksjon? det har du veldig rett i, men jeg var fryktelig opptatt Rositas fagre to! har du forresten begynt besvarelsen i spørretråden angående ditt siste eventyr? Jeg har ikke hatt overskudd - men lysten er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #111957 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har ikke hatt overskudd - men lysten er der! trenger jeg å utdype hvor mye jeg ser frem til fortsettelsen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. september 2012 #111958 Del Skrevet 11. september 2012 trenger jeg å utdype hvor mye jeg ser frem til fortsettelsen? ^^ Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2012 #111959 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg trodde slike var gått ud av produksjon? Jeg har ikke hatt overskudd - men lysten er der! Neida, det er flere av den sorten her inne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. september 2012 #111960 Del Skrevet 11. september 2012 Få det til å slutte å være mørkt ute. Jeg må avgårde på trening men jeg er så himla mørkredd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg