Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

...men er bare måten hånden min beveger seg på arket som gjør det håpløst

Hvis det til tross for dyp konsentrasjon og tunga rett i munnen, ikke blir noen bedring

(i dine øyne), får jeg da anbefale å holde hånden din helt stille og bare bevege på arket?

Jeg liker å finne løsninger på problemer og da må mangt testes ut før en løsning er nær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover aldri vakkert. jeg sover fælt

Det virker nok bare sånn inni hodet ditt. På utsiden er du ubeskrivelig vakker, så deh såh. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke vakker,

Jeg har nettopp hatt synstest, så jeg vet godt at det jeg ser, er slik som det er.

Du er vakker. Basta! ;)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er vakre på sitt vis :-)

Ja, det er de.

Får jeg lov å dele denne her også?

Ikke noe humoristisk satire med denne her, da.

Denne her viser bare hvem som faktisk stod på den scenen i 2009, når Simon Cowell og Morgan Piers fikk sjokket i sitt liv.

Og det har vel alle finni ut av etterpå. Men jeg deler den likavel. Klikk på "Se på Youtube", da.

;)

Edit: Absolutely gobsmacking ain't it? I happen to think it is.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kanskje ikke den vakreste utenpå (skjønt, dette kommer jo an på øyet som ser :jepp:), men hun er likevel en flott dame! Og for et talent! Er det noen jeg alltid har vært misunnelig på, så er de som har en sangstemme!

Endret av _Tvillingjenta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kanskje ikke den vakreste uten på (skjønt, dette kommer jo an på øyet som ser :jepp:), men hun er likevel en flott dame! Og for et talent! Er det noen jeg alltid har vært misunnelig på, så er de som har en sangstemme!

jeg er også temmelig sjalu på de som har sangstemme. min er temmelig sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min har aldri vært noe særlig :sukk:

ikke min heller.

Jeg lurer på om jeg skal "fikse på" den "møkkabrune" farven?

hahah, jeg gadd ikke engang lese den "artikkelen". jeg fatter ikke at folk faktisk får betalt for å skrive det pisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...