Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111861 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg vet, men det er så laaaaaaaangt.. Og så viiiiktiiiiig!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 10. september 2012 #111862 Del Skrevet 10. september 2012 Anti-sjabbas er åpenlyst det motstatte av en sjabbas. En sjabbas er da, meg bevisst et slænguttrykk for en latsabb Sitter du og grubler over tilværelsen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 10. september 2012 #111863 Del Skrevet 10. september 2012 Og så viiiiktiiiiig!!! Jeg veeeeet! Og jeg skal gjøre det, promise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #111864 Del Skrevet 10. september 2012 Muligens litt sent, men god natt Rofl! Og god tur i morgen Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111865 Del Skrevet 10. september 2012 Anti-sjabbas er åpenlyst det motstatte av en sjabbas. En sjabbas er da, meg bevisst et slænguttrykk for en latsabb Sitter du og grubler over tilværelsen altså? Men jeg er jo en døgenikt og en ladsabb! Ja, jeg fikk et lide morsomt gjensyn med noen gamle familiespøkelser idag, og noen festlige trusler på toppen av det hele, så jeg må gruble lidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 10. september 2012 #111866 Del Skrevet 10. september 2012 naaai, det er ikke noe særlig nei,... nesten gang du møter dem, så får du be dem dempe seg litt si at det er koselig at de har det koselig, men at du ikke synes det er så koselig å høre på...da blir de nok flaue.. heheee... Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink hr. hikken? HR? Sett i gang å gjør det du burde!! :piske: --- hva har bulben drevet med idag da? Det skulle stå Mr. :C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111867 Del Skrevet 10. september 2012 Men Herr/Mister Hikken er jo en frøken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 10. september 2012 #111868 Del Skrevet 10. september 2012 Giacomo hva er din livsfilosofi? Du må ha klart å gjøre deg opp noe tankesvirr alle nattetimene du er på jobb Arabella, jeg seeeeer deeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryDash Skrevet 10. september 2012 #111869 Del Skrevet 10. september 2012 Hei herr hikke http://www.youtube.com/watch?v=Bf_iFj-EjJM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. september 2012 #111870 Del Skrevet 10. september 2012 Giacomo hva er din livsfilosofi? Du må ha klart å gjøre deg opp noe tankesvirr alle nattetimene du er på jobb Arabella, jeg seeeeer deeeeg Interessant spørsmål. Det er vanskelig å oppsummere i korte ord, men jeg har tro på det skjønne i både tilstand og handling. Og jeg vil heller være åben, naiv og udnyttet, end lukket, sindt og trygg. Har man fred i sitt hjerte kan man skabe fred rundt seg også. Det koster usedvanlig lide å gjøre noe for sine medmennesker, og det er fuldstendig unødvendig å få noe igjen for det. Man oppfører seg skikkelig, uansett hva folk sier til en. Vold, sinde og aggresjon er overflødige og unødvendige størrelser, og konflikter kan i hovedsak undgåes ved at man ikke lar dem få noe jord å vokse i. Mellom slagene drikker man vin. Fort og galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 10. september 2012 #111871 Del Skrevet 10. september 2012 What? :-O Unnskyld Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #111872 Del Skrevet 10. september 2012 God natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #111873 Del Skrevet 10. september 2012 God natt. God natt småen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #111874 Del Skrevet 10. september 2012 God natt småen! Er jeg så liten? Hahaha :-D God natt! I dag har jeg vært ekstra fjasete føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #111875 Del Skrevet 10. september 2012 Er jeg så liten? Hahaha :-D God natt! I dag har jeg vært ekstra fjasete føler jeg. Jeg er ikke sikker, men ser for meg deg som ganske lav Jeg har observert for det meste, der du tenker på ihvertfall Synd det alltid skal komme en AB og navngi folk de ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. september 2012 #111876 Del Skrevet 10. september 2012 Giacomo hva er din livsfilosofi? Du må ha klart å gjøre deg opp noe tankesvirr alle nattetimene du er på jobb Arabella, jeg seeeeer deeeeg Så spennende da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aphrodite Skrevet 10. september 2012 #111877 Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er ikke sikker, men ser for meg deg som ganske lav Jeg har observert for det meste, der du tenker på ihvertfall Synd det alltid skal komme en AB og navngi folk de ikke liker. Hahahaahaha, ja det tenker jeg nok. Men altså.. jeg bryr meg ikke så veldig mye! Dette er jo nettet :-) Jeg er 169.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 10. september 2012 #111878 Del Skrevet 10. september 2012 Interessant spørsmål. Det er vanskelig å oppsummere i korte ord, men jeg har tro på det skjønne i både tilstand og handling. Og jeg vil heller være åben, naiv og udnyttet, end lukket, sindt og trygg. Har man fred i sitt hjerte kan man skabe fred rundt seg også. Det koster usedvanlig lide å gjøre noe for sine medmennesker, og det er fuldstendig unødvendig å få noe igjen for det. Man oppfører seg skikkelig, uansett hva folk sier til en. Vold, sinde og aggresjon er overflødige og unødvendige størrelser, og konflikter kan i hovedsak undgåes ved at man ikke lar dem få noe jord å vokse i. Mellom slagene drikker man vin. Fort og galt. Hva slags nattjobb har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 10. september 2012 #111879 Del Skrevet 10. september 2012 Hahahaahaha, ja det tenker jeg nok. Men altså.. jeg bryr meg ikke så veldig mye! Dette er jo nettet :-) Jeg er 169.. Da er du høyere enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #111880 Del Skrevet 10. september 2012 Hobbiter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg