Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Anti-sjabbas er åpenlyst det motstatte av en sjabbas. En sjabbas er da, meg bevisst et slænguttrykk for en latsabb :klo:

Sitter du og grubler over tilværelsen altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anti-sjabbas er åpenlyst det motstatte av en sjabbas. En sjabbas er da, meg bevisst et slænguttrykk for en latsabb :klo:

Sitter du og grubler over tilværelsen altså?

Men jeg er jo en døgenikt og en ladsabb!

Ja, jeg fikk et lide morsomt gjensyn med noen gamle familiespøkelser idag, og noen festlige trusler på toppen av det hele, så jeg må gruble lidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaai, det er ikke noe særlig nei,... nesten gang du møter dem, så får du be dem dempe seg litt :ler:

si at det er koselig at de har det koselig, men at du ikke synes det er så koselig å høre på...da blir de nok flaue.. heheee...

Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink :blomst:

hr. hikken? HR? :ler:

Sett i gang å gjør det du burde!! :piske:

---

hva har bulben drevet med idag da? :)

Det skulle stå Mr. :C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giacomo hva er din livsfilosofi? Du må ha klart å gjøre deg opp noe tankesvirr alle nattetimene du er på jobb

Arabella, jeg seeeeer deeeeg :)

Interessant spørsmål. Det er vanskelig å oppsummere i korte ord, men jeg har tro på det skjønne i både tilstand og handling. Og jeg vil heller være åben, naiv og udnyttet, end lukket, sindt og trygg.

Har man fred i sitt hjerte kan man skabe fred rundt seg også. Det koster usedvanlig lide å gjøre noe for sine medmennesker, og det er fuldstendig unødvendig å få noe igjen for det. Man oppfører seg skikkelig, uansett hva folk sier til en. Vold, sinde og aggresjon er overflødige og unødvendige størrelser, og konflikter kan i hovedsak undgåes ved at man ikke lar dem få noe jord å vokse i.

Mellom slagene drikker man vin.

Fort og galt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg så liten? Hahaha :-D

God natt! I dag har jeg vært ekstra fjasete føler jeg.

Jeg er ikke sikker, men ser for meg deg som ganske lav :klo:

Jeg har observert for det meste, der du tenker på ihvertfall ;)

Synd det alltid skal komme en AB og navngi folk de ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giacomo hva er din livsfilosofi? Du må ha klart å gjøre deg opp noe tankesvirr alle nattetimene du er på jobb

Arabella, jeg seeeeer deeeeg :)

Så spennende da ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Aphrodite

Jeg er ikke sikker, men ser for meg deg som ganske lav :klo:

Jeg har observert for det meste, der du tenker på ihvertfall ;)

Synd det alltid skal komme en AB og navngi folk de ikke liker.

Hahahaahaha, ja det tenker jeg nok. Men altså.. jeg bryr meg ikke så veldig mye! Dette er jo nettet :-)

Jeg er 169..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Interessant spørsmål. Det er vanskelig å oppsummere i korte ord, men jeg har tro på det skjønne i både tilstand og handling. Og jeg vil heller være åben, naiv og udnyttet, end lukket, sindt og trygg.

Har man fred i sitt hjerte kan man skabe fred rundt seg også. Det koster usedvanlig lide å gjøre noe for sine medmennesker, og det er fuldstendig unødvendig å få noe igjen for det. Man oppfører seg skikkelig, uansett hva folk sier til en. Vold, sinde og aggresjon er overflødige og unødvendige størrelser, og konflikter kan i hovedsak undgåes ved at man ikke lar dem få noe jord å vokse i.

Mellom slagene drikker man vin.

Fort og galt.

Hva slags nattjobb har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...