Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ja, det har du nok rett i! det er litt artig å være forbredt til timen også da! Jeg fikk skikkelig ros av læreren i dag etter et innlegg jeg hadde i timen idag! hun ble imponert over at jeg hadde lest og lært meg så mye allerede :hoppe:

Så bra. Og der ser du! Du er ikke dum selv om du sier det!

Vi er jo bare 15 stk eller noe i kveldsforelesning så det blir veldig synlig om noen ikke har lest. Vi blir spurt om ting hele tiden. Nesten som på grunnskolen egentlig.

Fortsatt trøtt i trynet - får nok legge meg tidlig i dag - men lurer på om jeg må en tur i butikken å kjøpe meg en sjokkis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LightBulb

Stor :klem: og :troest: til deg Gia. Mira gir deg nok et mjau og noe kos når hun våkner den syvsoveren.

Mmm, fårikål er nom nom! Mett nå.

Sover nesten bare om natten jeg, noen ganger litt på sofaen men da blir jeg jo kidnappet av pus.

Fikk en bok på fredag og er ferdig med den i dag. Madness for nå må jeg vente i lang tid til neste bok i serien!

Hvilken serie leser du, Roflus? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det findes grunder til at jeg ikke har kontakt med det lille jeg har av familie. Idag kom nok en bekreftelse. Jeg vil ikke ta detaljer i et offentlig forum.

Huff,den ser eg. Uansett,ein stooor :klemmer: til deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Så bra. Og der ser du! Du er ikke dum selv om du sier det!

Vi er jo bare 15 stk eller noe i kveldsforelesning så det blir veldig synlig om noen ikke har lest. Vi blir spurt om ting hele tiden. Nesten som på grunnskolen egentlig.

Fortsatt trøtt i trynet - får nok legge meg tidlig i dag - men lurer på om jeg må en tur i butikken å kjøpe meg en sjokkis :)

neida, jeg erke dum.. men jeg klarer meg bestandig greit i timene, men på eksamner så skjer det ett eller annet, og jeg klarer aldri å gjøre det bra :sur:!! (med untak av 3 av ca 20 eksamner)

15 stk?? wow... da får dere i det minste mye ut av forelesningene da!

husker at vi var 800 stk i markedsføringen... det fikk jeg ingenting ut av jaffal!

gå å kjøp deg sjokkis!

jeg tar tia på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Takk for tilbudet, Lille-pus!

her kan man nok trenge noen skuldre, ja - men jeg har fått en masse hyggelige PM'er, så du kan godt føle deg "overflødig" om du vil. Jeg setter veldig stor pris på omtanken.

Den skulderen er der om og når du trenger den, Gia.

- den er uten baktanker eller skjulte meninger, den er en venns skulder og en venns arm om ryggen.

Ingen kan være sterk hele tiden for alle, ingen kan uberørt bære alle andres byrder og sine egne på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skulderen er der om og når du trenger den, Gia.

- den er uten baktanker eller skjulte meninger, den er en venns skulder og en venns arm om ryggen.

Ingen kan være sterk hele tiden for alle, ingen kan uberørt bære alle andres byrder og sine egne på toppen.

Jammen, JEG er jo verdensmester....eller ikke......

Takk skal du ha. Jeg setter stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på krokket og cricket? Hvilke av de er den man spiller i hagen og hvilken er den der man løper rundt i hvite hel-dresser? Blander alltid de to :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flytta hun inn hos deg eller omvendt? eller har dere funnet dere noe nytt?

er nyskjerrig jeg serru!

Jeg har fått meg en husokkupant for å si det slik :)

Kom på besøk en dag da veit du, Noz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har fått meg en husokkupant for å si det slik :)

Kom på besøk en dag da veit du, Noz :)

heheee- ja, jeg "veit" jo hvor du bor.

blir ikke tantarus (jeg veit det blant annet er en D inni der, men jeg husker ikke hvor :P)

veldig redd om det plutselig dukker opp et stykk NozMonster? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...