Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Så morsom du er Mynona :snurt::fnise: Ikke masse saker som burde ha vært gjort tidligere av de som da hadde saksuker syntes jeg. En på avdelingen som nesten aldri er her og heller ikke gjør noe når han er her er meget plagsomt.

Ingen ide hva du jobber med nå Jack :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHTSJHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

:overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest NozMonster

Kosing er noe av det beste jeg vet! F.eks å sitte i hver vår ende av sofaen om kvelden og mannen stryker leggene mine......eller favoritten, pjusking på ryggen og i håret:-)

Håper du finner noen å kose med snart Gia:-)

fikk du lurt med deg mannen din opp på soverommet i går eller?? ;)

Gjett hvem som måtte på jobb likevel. Hva ventet der? Jo 13 småsaker som skal gjøres i tillegg til alt annet møl! Lurer på om jeg ikke skal se etter en annen jobb :klo:

vet du hva rofl? jeg veit at sjefen din setter veldig pris på arbeidet ditt og at det ikke er så lett å finne en erstatter for deg. Så jeg synes du skal legge bort denne oversnillheten din littegrann, for så å gå til sjefen å si at de trenger å ansette en til fordi oppgavene du får er veldig tidsmessig krevende, og at du blir så innmari stressa når det bare hoper seg opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du lurt med deg mannen din opp på soverommet i går eller?? ;)

vet du hva rofl? jeg veit at sjefen din setter veldig pris på arbeidet ditt og at det ikke er så lett å finne en erstatter for deg. Så jeg synes du skal legge bort denne oversnillheten din littegrann, for så å gå til sjefen å si at de trenger å ansette en til fordi oppgavene du får er veldig tidsmessig krevende, og at du blir så innmari stressa når det bare hoper seg opp....

Hi-Hi....ja....men jeg var så trøtt at jeg heller fikk han til å pjuske meg på ryggen til jeg sovnet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...