Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

hehee... den har jeg hørt før :P

men jeg tror på deg jack :blomst:

nå ble jeg litt redd, det der var for lett... I smell trouble, her er det noe lureri :overrasket:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går du aldri med noe mer spennende klær enn det da? :sjenert:

alle bidrag er jo bra bidrag!

sleng deg med!

Det hender jeg har verktøybelte... Og noen ganger har jeg tilogmed hjelm... Og vernesko. Og forskjellige sikringsting for ikke å ramle ner fra saker... Høyt oppe, altså.

Og så har jeg mange ganger termodress. Spesielt hvis det er kaldt. Da fryser man gjerne på ørene.

Andre ganger så har jeg bare t-skjorte med logoen til etablissemanget på, og vanlige bukser. Jeans, altså.

Eller så slakker jeg rundt i adidas, selv om det var i forrige århundre det var moderne...

Edit: Ja, også har jeg sånne grå joggebukser og hettegenserer. :)

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg litt redd, det der var for lett... I smell trouble, her er det noe lureri :overrasket:

Hun prøver bare å få deg med i den der dagens outfit tråden, du også.

Mens du bærer på to massive dekk... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg vil helst bare ha sånne ruter, jeg. Sånne som er litt lite stekt.. Med nøtter i.

(Gia, betyr det at nøttene mine er seksuelt frustrert? :klo: )

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst bare ha sånne ruter, jeg. Sånne som er litt lite stekt.. Med nøtter i.

(Gia, betyr det at nøttene mine er seksuelt frustrert? :klo: )

Sandsynligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsynligvis.

Mine stakkars, frustrerte nøtter... :sukk: Kanskje de ville hatt godt av at noen dro dem med opp en loftstrapp... Bare ikke uten meg, selvfølgelig. Dersom noen forsøkte seg på å dra dem med UTEN meg ville de GARANTERT blitt svært frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...