Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettopp! Det finnes jo dusjkabinett og handklær i huset.....

Kast deg over gubben, og ikke giv ham noe valg.

"Take no prisoners!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg har sympati for din mann som ikke vil kjøre brannbil.

Jeg skjønner jo han! Men blir bare litt sånn frustrert likevel. Heldigvis er det over om 5 dager:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg holder meg til fantaen min, jeg. eller en ...mmmm.... vanilla coke <3

x-cuse me? Røde biler, fanta og vanilla coke?

Ok, da skal jeg poste musikal-tunes med større selvtillit i framtiden. Feks noe fra Hamlet... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må du gjerne forklare nærmere du, men...

2523320767.jpg

dette er en ramme til en bil. det er en stålkonstruksjon hvor karosseriet monteres oppå. kun et fåtall biler har det idag, og felles for dem alle sammen er at disse stort sett er større firehjulstrekkere.

ford broncoen min har ramme.

90% av de bilene du ser ute på veien idag har et unibody hvor den bærense konstruksjonen er bygget inn i karosseriet som en enhet. det er no case å slå hvilken som helst av disse konstruksjonene rammeskjev forutsatt at du treffer på rett punkt. dette greide jeg i en t-bone kollisjon med min gamle mazda 929, jeg traff en caravelle i siden og klasket den skjev i relativt lav hastighet. min bil fikk ny fanger, lykt og panser og lever den dag idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg skjønner jo han! Men blir bare litt sånn frustrert likevel. Heldigvis er det over om 5 dager:-D

jeg skal la være å legge ut for mye om det, men jeg trodde at "alle er som meg" jeg :sjenert:

.... jeg kan nemlig heeelt fint ha sex selvom jeg har mensen...

det har jeg nemlig sånn at mensen bare stopper opp og blir helt borte i det ting begynner å lede seg frem til sex.. og så kommer den tilbake en times tid etterpå igjen..heheee....

praktisk? :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig. Kaffe har jeg aldrig lyst på når jeg er alene. Ad vinens veier, velger jeg å illustrere med madame de Pompadours bevingede udsagn (frit efter hukommelsen):

"Jeg drikker Champagne i godt selskab, eller når jeg er alene. Når jeg er trist, eller hvis jeg føler meg glad, hvis jeg er tørst, om det er en særskildt anledning, eller hvis været ikke er godt, eller om jeg gleder meg over solskinnet, om det passer til maden, eller jeg bare vil kose meg lidt, om jeg trenger å våkne, eller hvis jeg ikke får sove.

Men ellers rører jeg det ikke!"

Kaffe, røyk og ritz-kjekser. Da holder du deg gående hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal la være å legge ut for mye om det, men jeg trodde at "alle er som meg" jeg :sjenert:

det har jeg nemlig sånn at mensen bare stopper opp og blir helt borte i det ting begynner å lede seg frem til sex.. og så kommer den tilbake en times tid etterpå igjen..heheee....

når skulle vi gifte oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke kaste seg over noen og samtidig take no prisoners, Herr Puccini.

Si ikke det. Sandsynligvis vil millioner av "krigsfanger" måtte bøde med livet i processen, selv om gubben slipper fri igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2523320767.jpg

dette er en ramme til en bil. det er en stålkonstruksjon hvor karosseriet monteres oppå. kun et fåtall biler har det idag, og felles for dem alle sammen er at disse stort sett er større firehjulstrekkere.

ford broncoen min har ramme.

90% av de bilene du ser ute på veien idag har et unibody hvor den bærense konstruksjonen er bygget inn i karosseriet som en enhet. det er no case å slå hvilken som helst av disse konstruksjonene rammeskjev forutsatt at du treffer på rett punkt. dette greide jeg i en t-bone kollisjon med min gamle mazda 929, jeg traff en caravelle i siden og klasket den skjev i relativt lav hastighet. min bil fikk ny fanger, lykt og panser og lever den dag idag.

Javel. jeg vet utmerket godt hva en ramme er. Og da kan vi vel konkludere med at han traff rett punkt. Eller? Skakk var den, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teorien tror jeg at jeg skal lansere til mannen :smilorange:

Og ja, superpraktisk!!

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel. jeg vet utmerket godt hva en ramme er. Og da kan vi vel konkludere med at han traff rett punkt. Eller? Skakk var den, uansett.

eventuelt kan det godt hende den hadde skade allerede som gjorde at den ikke trengte så mye manipulering for å bli total.

jeg hører mye sånne varianter av hvordan biler blir skadet, og det mangler som oftest et par detaljer. det er helt umulig for meg å si hva som er årsaken til at den og den bilen fikk et slikt resultat, men jeg har vansker for å tro at noen moderne bil, uansett merke (med mindre den er fransk eller italiensk) bare plutselig blir ødeleggende skadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

når skulle vi gifte oss?

har du ikke litt vel mange forlovede her på KG å holde styr på nå jack? :sjenert:

Den teorien tror jeg at jeg skal lansere til mannen :smilorange:

Og ja, superpraktisk!!

har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det, men jeg KAN faktisk lure en hvilken som helst mann ved å si at jeg ikke har mensen selvom jeg har det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke litt vel mange forlovede her på KG å holde styr på nå jack? :sjenert:

Det er kun du som betyr noe, æresord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med i "dagens out-fit" tråden. Men jeg vet ikke om de er intrissert i å lese om blåkläder og hvit t-skjorte?

Må man legge ut bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...