Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

funker denne bedre?

Mye bedre.

Men- jeg kjenner en som greide å slå SKAKK ramma på Volvon sin, jeg. Bare ved å treffe en trelegg..

Så... Ja, ja. Liker du Volvo, så liker du Volvo.

En hund skal uansett aldri inn i min bil.

Edit. Disse forb.. stavefeilene.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og Karpuzi: Jeg er helt enig med andre her, om det negative med å holde ting inne. Du bør få luftet det. Det er veldig, veldig synd at du har blitt møtt med slike holdninger fra folk du har følt du kan stole på til å fortelle om vonde ting. :klemmer:

Takk. :)

Her er litt sjokoladekake til dere.

414069-8-1268862765395.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å ta slike hensyn. Derfor er jeg alltid zombie de dagene jeg må tidlig opp.

Du må bytte ut vinet med kaffe.

Masse kaffe. Svart!

Eller svart te. Med melk og sukker. Masse sukker.

Bzzz!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får man så innmari lyst på en runde i senga når en har "den uka i måneden".....

Gremm......lettere irriterende :sukk:

Du trenger bare en mann som ikke er redd for å se blod. Har du ikke det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hog sier er det mange her som vil høre om du vil snakke. Holde ting inne er aldri noe bra og det er heller ikke noe sunt selv om det kan være fryktelig vanskelige ting man går rundt å bærere på.

Hvorfor ikke en blå en Jack?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bytte ut vinet med kaffe.

Masse kaffe. Svart!

Eller svart te. Med melk og sukker. Masse sukker.

Bzzz!! :hoppe:

Jeg drikker sjelden noe som helst om morgenen hvis jeg har sovet om natten. Kaffe er en social drikk for meg, og te er jeg ikke så vanvittig glad i, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre.

Men- jeg kjenner en som greide å slå SKAKK ramma på Volvon sin, jeg. Bare ved å treffe en trelegg..

Så... Ja, ja. Liker du Volvo, så liker du Volvo.

En hund skal uansett aldri inn i min bil.

Edit. Disse forb.. stavefeilene.

en volvo har ikke ramme. de har uniframe idag. det har de hatt siden 60tallet.

Endret av CadillacJack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hog sier er det mange her som vil høre om du vil snakke. Holde ting inne er aldri noe bra og det er heller ikke noe sunt selv om det kan være fryktelig vanskelige ting man går rundt å bærere på.

Hvorfor ikke en blå en Jack?

jeg liker ikke blå biler, på tross av at jeg har to :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer heelt an på blåfargen, det. :closedeyes:

jeg kunne vurdert den fargen volvo kaller biarritz blue (og nei, ikke fordi det er cadillac-relatert ^^), men jeg vet ikke. synes den blir for blass. hadde jeg fått den i en moccabrun metallic, så hadde jeg vært solgt. eller mørk lilla/sort! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger bare en mann som ikke er redd for å se blod. Har du ikke det?

Jeg antar han gjør det, siden han ser det hver dag på jobb...........men blir nok ikke helt det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Du er litt morsom Jack :) liker ikke rød farge på bilen men de nye rød fargene som Volvo har er meget fine :jepp:

Enig med Gia der Maya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker sjelden noe som helst om morgenen hvis jeg har sovet om natten. Kaffe er en social drikk for meg, og te er jeg ikke så vanvittig glad i, dessverre.

Det er VIN som er en sosial drikk. Kaffe er et næringsstoff. Et essensielt et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar han gjør det, siden han ser det hver dag på jobb...........men blir nok ikke helt det samme!

Jeg skjønner hva du mener.

Ellers er jeg av den oppfatning at jeg ikke skjønner at dette kan være et problem, så lenge man sørger for at møbler og inventar ikke tilsøles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hva du mener.

Ellers er jeg av den oppfatning at jeg ikke skjønner at dette kan være et problem, så lenge man sørger for at møbler og inventar ikke tilsøles.

Nettopp! Det finnes jo dusjkabinett og handklær i huset.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du er litt morsom Jack :) liker ikke rød farge på bilen men de nye rød fargene som Volvo har er meget fine :jepp:

Enig med Gia der Maya.

blass kjedelig rødfarge uten dybde er mongo, det blir kjedelig. selv da jeg kjøpte 550en var det fullstendig uaktuelt med en rød bil. men jeg liker dype, tresjikts rødfarger, gjerne candy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VIN som er en sosial drikk. Kaffe er et næringsstoff. Et essensielt et.

Jeg er ikke helt enig. Kaffe har jeg aldrig lyst på når jeg er alene. Ad vinens veier, velger jeg å illustrere med madame de Pompadours bevingede udsagn (frit efter hukommelsen):

"Jeg drikker Champagne i godt selskab, eller når jeg er alene. Når jeg er trist, eller hvis jeg føler meg glad, hvis jeg er tørst, om det er en særskildt anledning, eller hvis været ikke er godt, eller om jeg gleder meg over solskinnet, om det passer til maden, eller jeg bare vil kose meg lidt, om jeg trenger å våkne, eller hvis jeg ikke får sove.

Men ellers rører jeg det ikke!"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...