Gjest Surrehodet Skrevet 28. mai 2012 #80081 Del Skrevet 28. mai 2012 Hallo Jeg lurer på om jeg skal lese alle de sidene dere har skrevet iløpet av pinsen Eller om jeg bare skal la være å oppdatere meg, og heller spørre om jeg lurer på noe. Håper dere har det bra alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #80082 Del Skrevet 28. mai 2012 bare klikk på den lille pila nedover, som står ved siden av brukernavnet ditt ved siden av avataren din på venstre siden. kontrollpanel- forum- så ser du det står "Antall innlegg å vise per emne" og "Antall emnerå vise per forum" jeg har svart 40 på begge disse Ah, fantastisk! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 28. mai 2012 #80083 Del Skrevet 28. mai 2012 bare klikk på den lille pila nedover, som står ved siden av brukernavnet ditt ved siden av avataren din på venstre siden. kontrollpanel- forum- så ser du det står "Antall innlegg å vise per emne" og "Antall emnerå vise per forum" jeg har svart 40 på begge disse Hallo Jeg lurer på om jeg skal lese alle de sidene dere har skrevet iløpet av pinsen Eller om jeg bare skal la være å oppdatere meg, og heller spørre om jeg lurer på noe. Håper dere har det bra alle sammen Ah, fantastisk! Tusen takk! Yay, endelig greide jeg å multisitere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. mai 2012 #80084 Del Skrevet 28. mai 2012 Er det ikke lett for at de stikker av? De er jo så spretne. Det er en øy i nærheten av oscarsborg som kryr av geiter. Geiteøya som jeg (og sønnen til venninna mi) kaller den. En nabo av meg på sørlandet prøvde å ha geiter. De var eksepsjonelt fine beitedyr - men problemet var at hver eneste dag ringte det folk fra langt vekk, og bad hende komme og hente de fordømte dyrene. Det hjalp ikke med gjerder, om de ikke var så høye at flyene kolliderte med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. mai 2012 #80085 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg ser Daybreak nede i kanten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #80086 Del Skrevet 28. mai 2012 fysøøøren som det snør i tromsø.... er glad jeg ikke er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. mai 2012 #80087 Del Skrevet 28. mai 2012 Sne??? "Vilken styggelse inför Gud!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #80088 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja! se på tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. mai 2012 #80089 Del Skrevet 28. mai 2012 Er en grunn til at jeg syns Nord-Norge er helt pyton,for å si det sånn... (og jeg vet hva jeg snakker om,bodde der oppe i 1 år under førstegangstjenesta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. mai 2012 #80090 Del Skrevet 28. mai 2012 Nå er det bra seilevær i Oslo! Kan nesten fly hvis man trekker ut genseren til vinger er du på vei hjem nå? (eller, nå har du vel kanskje kommet deg hjem?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 28. mai 2012 #80091 Del Skrevet 28. mai 2012 Nå tar jeg en tidlig kveld, ønsk meg lykke til i morgen! Natta, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. mai 2012 #80092 Del Skrevet 28. mai 2012 Snø er bare gøy <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. mai 2012 #80093 Del Skrevet 28. mai 2012 Lykke til, Applecore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2012 #80094 Del Skrevet 28. mai 2012 Hallo Jeg lurer på om jeg skal lese alle de sidene dere har skrevet iløpet av pinsen Eller om jeg bare skal la være å oppdatere meg, og heller spørre om jeg lurer på noe. Håper dere har det bra alle sammen Jeg hadde spurt hadde jeg vært deg. Det har vært mye skravling En nabo av meg på sørlandet prøvde å ha geiter. De var eksepsjonelt fine beitedyr - men problemet var at hver eneste dag ringte det folk fra langt vekk, og bad hende komme og hente de fordømte dyrene. Det hjalp ikke med gjerder, om de ikke var så høye at flyene kolliderte med dem. det var det jeg mistenkte!! er du på vei hjem nå? (eller, nå har du vel kanskje kommet deg hjem?) hjemme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 28. mai 2012 #80095 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hater når kvinnfolk ikke svarer på essemesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #80096 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg hater når kvinnfolk ikke svarer på essemesser jeg hater når mannfolk ikke svarer på essemesser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 28. mai 2012 #80097 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg hater når mannfolk ikke svarer på essemesser! Men jeg svarer jo alle innen 10 sekunder og driter i om jeg virker desperat. Dere damer sitter og tripper "jeg må vente MINST 5 min for ikke å virke desperat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. mai 2012 #80098 Del Skrevet 28. mai 2012 Hater folk som forventer at jeg må svare på sms'er med en eneste gang liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #80099 Del Skrevet 28. mai 2012 Men jeg svarer jo alle innen 10 sekunder og driter i om jeg virker desperat. Dere damer sitter og tripper "jeg må vente MINST 5 min for ikke å virke desperat" Det er værtfall ikke meg... Jeg svarer når jeg har lyst til det. Enten om det er 5 sekunder eller 2 uker etterpå. Hater folk som forventer at jeg må svare på sms'er med en eneste gang liksom... Svar meg, Svar meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. mai 2012 #80100 Del Skrevet 28. mai 2012 Svar meg, Svar meg!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg