Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79861 Del Skrevet 27. mai 2012 Du har skarpe tenner, så du ser ut som en biter. Jeg er overbevist om at du er en biter! hehee...jeg har en fortid som bitch, så jeg har nok bitet et par ganger, men jeg må innrømme at jeg ikke driver å biter noe særlig lenger altså... Hvis den var veldig god er det nok bra jeg ikke smakte den sånn at jeg ikke kan savne den Angående tyrkisk så tenker jeg på sånn som de selger på deli og på cafeer, ikke den greske fra Tine Men jeg syns definitivt den og er veldig god. Disse youghurtene er litt surere. Mmmm aaahh, trodde vi bare snakka om god morgen yoghurtene jeg- men da skjønner jeg! enda surere?? god morgen yoghurten var jo sørenmeg så sur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79862 Del Skrevet 27. mai 2012 Peppes på Aker brygge var skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79863 Del Skrevet 27. mai 2012 Skal bli godt å være på forumet som normalt igjen når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mai 2012 #79864 Del Skrevet 27. mai 2012 Klokka er snar 11 og det er fortsatt lyst! Og nå er jeg jammen meg i båthavna igjen. Elsker sjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79865 Del Skrevet 27. mai 2012 Peppes på Aker brygge var skikkelig fin! er ikke alle peppes klin like da? Klokka er snar 11 og det er fortsatt lyst! Og nå er jeg jammen meg i båthavna igjen. Elsker sjøen. i knooow! det hadde vært så deilig med et bad akkuratt nuh! er du forbredt på å stå opp grusomt tidlig å pendle til jobb i morgen du da My? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #79866 Del Skrevet 27. mai 2012 hehee...jeg har en fortid som bitch, så jeg har nok bitet et par ganger, men jeg må innrømme at jeg ikke driver å biter noe særlig lenger altså... Denne må du utdype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 27. mai 2012 #79867 Del Skrevet 27. mai 2012 Usj! Nå ble jeg plutselig skikkelig godtesyk.. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte meg noe snavl når jeg var i Sverige tidligere i dag.. tror ikke det er noe godt i noen skaper heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 27. mai 2012 #79868 Del Skrevet 27. mai 2012 er ikke alle peppes klin like da? i knooow! det hadde vært så deilig med et bad akkuratt nuh! er du forbredt på å stå opp grusomt tidlig å pendle til jobb i morgen du da My? Jobbe på 2pinsedag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79869 Del Skrevet 27. mai 2012 Fri i morgen Nozze Fortid som bitch? Jaha? Kan komme bade med meg i sjøen i morgen Nozze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79870 Del Skrevet 27. mai 2012 Hihi nei Noz, den inneholder sånn søt pure som blander med den sure youghurten Og musli. Nam ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2012 #79871 Del Skrevet 27. mai 2012 ... men jeg må innrømme at jeg ikke driver å biter noe særlig lenger altså... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79872 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Denne må du utdype. hehee...neeeeeh Jobbe på 2pinsedag? wopsiiii! ... tenkte det var mandag i dag av en eller annen slags grunn jeg... Fri i morgen Nozze Fortid som bitch? Jaha? Kan komme bade med meg i sjøen i morgen Nozze friiiiiii! jaaaaaaa- vi drar å bader! det synes jeg! pleier nesten bestandig å dra på stranda alene, for ingen av venninnene eller vennene mine liker å være på stranda bare 1 ! hehe...sorryyyyyyyyy! hender jeg småbiter i øreflippen da... Endret 27. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79873 Del Skrevet 27. mai 2012 Ooo, småbiter i øreflippen Ikke akkurat en strand der vi skal i morgen men alle meget grei og litt smågal så du passer sikkert rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mai 2012 #79874 Del Skrevet 27. mai 2012 Regn og surt i Trondheim i kveld! Jeg har også mandagsfølelse i dag! Og fredagsfølelse. Blir vel fort sånn med jobbehelger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79875 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg jobber 2. Pinsedag. Altså imorgen. Snork. Jeg vil sove lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79876 Del Skrevet 27. mai 2012 er ikke alle peppes klin like da? i knooow! det hadde vært så deilig med et bad akkuratt nuh! er du forbredt på å stå opp grusomt tidlig å pendle til jobb i morgen du da My? Jo de pleier det. Men den her var sånn skikkelig fin og minimalistisk på en måte. Trodde ikke det var Peppes først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79877 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvilken peppes? Hvordan var Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79878 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvilken peppes? Hvordan var Oslo? På Aker brygge Fint her sliten i beina da, gått så mye. reiser hjem i morgen tidlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79879 Del Skrevet 27. mai 2012 Fikk en ripe over hele skjermen på iPhonen i går.... Flott! (er ikke lenge siden jeg kjøpte ny fordi jeg mistet den jeg hadde. Og uken etter mistet jeg bankkortet). Jeg er perfeksjonistisk, blir gal av den ripen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79880 Del Skrevet 27. mai 2012 Oslo er veldig lett å gå rundt i, avstandene er ikke så store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg