Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79841 Del Skrevet 27. mai 2012 Ok. Hvilken god morgen youghurt liker dere best? ..... Det er jo den beste! derimot liker jeg ikke melom, skogsbær og jordbær. ...er det pga muslien?? jeg elsker god morgen yoghurter, men akkuratt de du ikke liker, liker ikke jeg heller! den muslien er så grusom! Den orange som jeg ikke husker navnet på og jordbær er best ..men jeg piller ut rosinene fra jordbærmüslien Aprikooooos! det var min desidert favoritt også men nå er det den brune med nøtter, og kanskje litt den mørkegrønne cappoccino med nøtter God morgen!! Nok en fin dag venter. jeg så det bilde du la ut fra standa- dææææven dåite så mange folk! de stod jo mer tettpakka enn man gjør på solliplass på 17. mai jo! Da var bryllupet overstått, og godt var det! Grattis Fru Bulben!! fikk dere mye fint? ble dagen vellykket? hvorfor var det så godt at den er overstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79842 Del Skrevet 27. mai 2012 Ikke LB som giftet seg Nozze. Hun var bare bryllups sjef om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79843 Del Skrevet 27. mai 2012 ååååååja jeg synes det var litt merkelig at hun bare plutselig begynte å snakke om dette bryllupet rett før helgen serru... men da faller brikkene mer på plass... har du hatt en fin helg da roflen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79844 Del Skrevet 27. mai 2012 Hihi. Hun var bestwoman/forlover. Så langt en grei helg selv om jeg måtte på jobb i går. I morgen skal jeg bade igjen som blir gøy men litt kaldt! Du da Nozzingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79845 Del Skrevet 27. mai 2012 hatt en kjempehelg! var på stranda på fredag i en halv evighet med min gode venninne, bada og kosa og fælt! på lørdag var jeg på båttur og kosa meg minst like mye! og idag var det konfirmasjon- det var ikke like trivelig i denne hetebølgen! for en gangs skyld så var jeg glad for at jeg ikke hadde bunad men hvorfor måtte du jobbe i går? var det noe spesielt som hadde hendt da? for du pleier jo ikke jobbe i helger og på hellidager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2012 #79846 Del Skrevet 27. mai 2012 endelig fått grepet på the miner! helvete jeg er skilled ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79847 Del Skrevet 27. mai 2012 Så bra Nozze Savner båttur Kjekt ute på vannet i slik varme Hørtes meget varmt ut med konfirmasjon i dag! Var en alvorlig ting som skjedde så da ble jeg ringt. Nei det gjør jeg ikke men var nok noen meget godt betalte timer som kommer godt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79848 Del Skrevet 27. mai 2012 Ja Noz! Det er pga muslien! Den mørkegrønne cappuchinoen finnes den lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79849 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) er du vant med båtlivet fra tidligere, så har dere ikke båt nå? er det slik å forstå? oh yes, kan tenke meg at du gjorde gode penger på de timene du var på jobb ja! du er snill som stiller opp da! men det gjør du jo for alle og enhver til en hver tid- så det hadde vært utrolig artig å sett reaksjonen til noen som spurte deg om noe om du hadde bare sagt "NEI, nå har jeg fått nok- gjør det sjæl! " ...hehehehee btw så synes jeg faktisk at du skal begynne å gjøre det i blandt, for det er faktisk ikke bra at du stiller opp sååå mye! folk begynner jo å forvente at du faktisk gjør det.... Endret 27. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79850 Del Skrevet 27. mai 2012 Ja Noz! Det er pga muslien! Den mørkegrønne cappuchinoen finnes den lenger? den gjør ikke det nei- det er lenge siden jeg har sett den serru men den gule bananen er også god da god musli på den også, men jeg velger den faktisk sjeldent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79851 Del Skrevet 27. mai 2012 JEg rakk aldri å smake den Men idag spiste jeg favoritten, sånn tyrkisk youghurt. Mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2012 #79852 Del Skrevet 27. mai 2012 men jeg dro på jobb. bocca, the place to be. ha en god aften, folkens - mulig jeg faller innom fra mobilen hvis det er like lite gjester som i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DetteErMeg Skrevet 27. mai 2012 #79853 Del Skrevet 27. mai 2012 Har ligget mange timer i solen og kost meg skikkelig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79854 Del Skrevet 27. mai 2012 Har ligget mange timer i solen og kost meg skikkelig i dag og jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har gått solt meg en shit idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #79855 Del Skrevet 27. mai 2012 Noz biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79856 Del Skrevet 27. mai 2012 JEg rakk aldri å smake den Men idag spiste jeg favoritten, sånn tyrkisk youghurt. Mmm! det var fryktlig dumt eplen, for den var god altså! synes ikke den "tyrkiske" yoghurten var noe spesielt god jeg.. men jeg mente den er gresk, og ikke tyrkisk, så jeg måtte skjekke på tine.no, og nå står den der ikke lenger, så jeg er stygt redd for at den forsvinner du får hamstre eplen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #79857 Del Skrevet 27. mai 2012 Noz biter. jeg?? snakker du av erfaring eller semper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #79858 Del Skrevet 27. mai 2012 jeg?? snakker du av erfaring eller semper? Du har skarpe tenner, så du ser ut som en biter. Jeg er overbevist om at du er en biter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79859 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) er du vant med båtlivet fra tidligere, så har dere ikke båt nå? er det slik å forstå? oh yes, kan tenke meg at du gjorde gode penger på de timene du var på jobb ja! du er snill som stiller opp da! men det gjør du jo for alle og enhver til en hver tid- så det hadde vært utrolig artig å sett reaksjonen til noen som spurte deg om noe om du hadde bare sagt "NEI, nå har jeg fått nok- gjør det sjæl! " ...hehehehee btw så synes jeg faktisk at du skal begynne å gjøre det i blandt, for det er faktisk ikke bra at du stiller opp sååå mye! folk begynner jo å forvente at du faktisk gjør det.... Vi har båt på hytten men ikke vært ute i den på en stund siden det har vært så dårlig vær og nå når det er fint vær er jo jeg på jobb Ja jeg håper da det siden jeg ikke var ferdig før kvart på 9 men det var en ganske viktig sak så da går det greit selv om det var sikkert 30 grader på det ene kontoret og 35 på det andre! Alt for snill jeg til tider Men er flink å sier nei om jeg ikke har lyst også, helt sant Sluttet å fikse pcer for alle og en hver da. Noen ringte jo bare når det var noe gale med maskinen men det ble jeg fort lei. Fikk jo aldri noe for det heller men jeg dro på jobb. bocca, the place to be. ha en god aften, folkens - mulig jeg faller innom fra mobilen hvis det er like lite gjester som i går. Bocca det stedet med god mat? Biter Nozze? Endret 27. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mai 2012 #79860 Del Skrevet 27. mai 2012 det var fryktlig dumt eplen, for den var god altså! synes ikke den "tyrkiske" yoghurten var noe spesielt god jeg.. men jeg mente den er gresk, og ikke tyrkisk, så jeg måtte skjekke på tine.no, og nå står den der ikke lenger, så jeg er stygt redd for at den forsvinner du får hamstre eplen! Hvis den var veldig god er det nok bra jeg ikke smakte den sånn at jeg ikke kan savne den Angående tyrkisk så tenker jeg på sånn som de selger på deli og på cafeer, ikke den greske fra Tine Men jeg syns definitivt den og er veldig god. Disse youghurtene er litt surere. Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg