Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #79801 Del Skrevet 27. mai 2012 Cooler? Husk at jeg er en overlevning fra den victorianske perioden. Jeg forstår ikke ungdomssnakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2012 #79802 Del Skrevet 27. mai 2012 hehe, jeg skal forklare. det er jeg som er verten på stedet. det er jeg som fungerer som stedfortreder for daglig leder og eier. jeg stiller opp for de gjestene som jevnlig legger igjen mye penger og forsøker så langt det er å strekke servicen litt ekstra for disse. jeg følger med litt mer anonymt enn vaktene når ting skjer, og holder hele tiden stedet i lodd. i konflikter observerer jeg hvem som gjør hva, om det er behov. jeg sørger for at vaktene drøyer lengst mulig med å bli fysiske, ogjeg kan også gå inn i konflikter som en beroligende part for å unngå at noen føler seg nødt til å ty til vold. det er også jeg som melder i fra når det er nok med å være hyggelig med vaktene, og når de skal sette den siste grensen. jeg har også ansvaret for at det ikke er svinn fra bartendernes side, samt å sørge for at de har det de trenger av varer og utstyr. og, irriterende nok har jeg også ansvar for at serveringen er god nok - både på selve rekkefølgen gjestene blir ekspedert på samt at drikkevarer blir korrekt servert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #79803 Del Skrevet 27. mai 2012 Udelivsbranchens "Delta" med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2012 #79804 Del Skrevet 27. mai 2012 hehe, Dalton er litt mer rett, sånn rent humoristisk sett ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2012 #79805 Del Skrevet 27. mai 2012 de ordene karakteren til Patrick sier her, de er faktisk ikke så dumme. de er faktisk helt grunnleggende for hvordan jeg selv driver plassen(e). "be nice. always be nice." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. mai 2012 #79806 Del Skrevet 27. mai 2012 Rumle, Gia, jeg tror måkene har meg under oppsyn Og jeg ble nesten nedflydd av en måke som jaget et par stær da jeg var ute med lånehunden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79807 Del Skrevet 27. mai 2012 God morgen alle sammen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 27. mai 2012 #79808 Del Skrevet 27. mai 2012 Engelskmenn er bare SÅ sjarmerende! Han ene til typen min "she just have the sweetest laugh" og masse annet. Ååååååh jeg må til england! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mai 2012 #79809 Del Skrevet 27. mai 2012 God morgen!! Nok en fin dag venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #79810 Del Skrevet 27. mai 2012 Rumle, Gia, jeg tror måkene har meg under oppsyn Og jeg ble nesten nedflydd av en måke som jaget et par stær da jeg var ute med lånehunden . Aiii!!! Jeg tør ikke å si for mye - men jeg vilde holdt meg inde resten av uken, var jeg deg. De stærene blev ikke jaget, for å si det sånn.... Rumle: Orange vimpel med frikadeller. Iverksett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. mai 2012 #79811 Del Skrevet 27. mai 2012 Nok en dag truer....hmmm,hva skal jeg foreta meg i dag mon tro? *tenke seg om*.... så lite som mulig...aaahhh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 27. mai 2012 #79812 Del Skrevet 27. mai 2012 Da var bryllupet overstått, og godt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #79813 Del Skrevet 27. mai 2012 Lightbulb: Jeg håber du hadde det fantastisk hyggelig i bryllupet igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 27. mai 2012 #79814 Del Skrevet 27. mai 2012 Da var bryllupet overstått, og godt var det! De blev vel gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. mai 2012 #79815 Del Skrevet 27. mai 2012 *smører inn kroppen med solkrem* Ønsk meg lykke til gutter og jenter! Går for gull nå! *spretter iskald Dahls og legger seg i solen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 27. mai 2012 #79816 Del Skrevet 27. mai 2012 *smører inn kroppen med solkrem* Ønsk meg lykke til gutter og jenter! Går for gull nå! *spretter iskald Dahls og legger seg i solen* Er det ingen som vil være med å trene, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 27. mai 2012 #79817 Del Skrevet 27. mai 2012 Prøver å legge treninga litt til dager med dårlig/overskyet vær, noe vi har overflod av her i trøndelag....må benytte seg av finværet mens det er her vettu Skal vi se,hva var det jeg holdt på med?...jo,stemmer...aaaahhhh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. mai 2012 #79818 Del Skrevet 27. mai 2012 29 grader inne, og 25 grader ute i skyggen. Kanskje lov til å ta årets første bad snart da? *stikke til Saggrenda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. mai 2012 #79819 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) God morgen alle i tråden Hmm, viste ikke at vi hadde sånne i norge WT. Stilig Meget varmt i dag også i bergen. Har egentlig ikke lyst å bevege meg men får vel se om det er sol bak og kanskje sitte der litt. Har jo kjøpt fancy stoler Håper det gikk strålende i bryllupet frøken LB I morgen skal nok jeg bade igjen men nå skal jeg holde meg i det øverste vannlaget som ikke er så kaldt Endret 27. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. mai 2012 #79820 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg er på havet!! Deilig! Kanskje jeg skal driste meg til et bad og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg