Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ja jeg må bli flinkere til å skrive sakte. Også får jeg røde streker under alle ordene så blir ekstra blind på det.

Ja kosepusen er inne nå. Men hun hopper ned fra veranda, men nå er døren lukket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lett å skrive sakte når man vil si ting med en gang! :opplyser: Men, jeg prøver å skrive saktere jeg også ... :sjenert: jaffal helt til jeg glemmer det igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mja, det er ikke så veldig svalt her, huset holder liksom på varmen selv om det er ganske kjølig ute i kveld :sukk:

Er du på jobb igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg er hjemme inatt. Det skjer lidt ting, så det er ikke noen god natt, dessverre.

Men nå kommer jo soloppgangen. Jeg håber den bliver ekstra vakker idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig i sengen etter en litt mer spennende dag en jeg hadde planer om når jeg sto opp i dag.

Må få søster trygt hjem Rumle :opplyser:

Håper den blir ekstra fin for deg ærede Giacomo! Stor :klem: fra meg og bursdagspusen som ble 11 i dag!

Sove godt alle dere andre når tiden kommer :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godnatt Rofl, sov godt :goodbye:

Leit å høre at det ikke er en bra natt, Gia :tristbla: Håper morgendagen blir bedre, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, flere våkne folk??

Nå er jeg jammen trøtt. Prøve å overtale han vi var på nach hos til at jeg kunne overta hunden :) men han ville beholde han selv. Søte snille Bastian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

denne pøbelen har lekt cooler, en av de siste ukene sine på et av byens vannhull.

herrefred jeg ser frem til å være ferdig.

brodern, han satt foran pc og så tv-serier, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...