TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79561 Del Skrevet 26. mai 2012 du er inne på noe som irriterer meg grenseløst egentlig, hog. denne tafattheten og uvitenheten blant nordmenn, og den totale fravær av kunnskap om hvordan det egentlig er for "de andre" som lever med striden i egen bakgård. jeg rett og slett spyr av våre kjære journalister som er mer interessert i å fortelle om kjendisenes moter og hvem de ligger med enn hva som pågår i den mindre frie verden der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79562 Del Skrevet 26. mai 2012 Vi som lever i skyggene av livet slåss med nebb og klør mod akkurat det der, WT. Overfladiskheden har ingen plads hos meg, og jeg slåss indbidt mod ignoransen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79563 Del Skrevet 26. mai 2012 høydepunktet denne vinteren var virkelig denne Kony-kampanjen. slik en forbannet orgie i utdaterte fakta og direkte løgn om en situasjon som riktignok var - men som har forandret karakter. og hva tjener det? jo, et par frekke vestelige unge menn tjener grovt på en fantastisk mediakampanje. det er så man lurer på hva i helvete man egentlig har sloss for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79564 Del Skrevet 26. mai 2012 Den som går i strid for å vinde verdens takknemlighed og beundring - den kjemper en tabt kamp, efter min erfaring. Man får rett sitt skyds mod urettferdighed og ondskab, og takknemligheden man kan forvente, kan kun komme fra ens eget hjerte og samvittighed, i at man ved at man har handlet rett. All anden anerkjendelse er kun en bonus man ikke kan regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 26. mai 2012 #79565 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei folkens! Lenge siden sist, men jeg er opptatt med å lese til eksamen for tiden. Anyway, etter at WildThing sa at det å få uventet besøk av en fremmed baby i huset kan bety at jeg er gravid... Min kjære tante rød har vært borte litt lenge og i dag har jeg spotta i underbuksa... tror jeg. Brun flekk og thats it. Ikke normalt for meg. Hva tror dere folkens? Grunn til bekymring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 26. mai 2012 #79566 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg kan bare si meg enig med dere. Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. ...og hei igjen Grønnogskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79567 Del Skrevet 26. mai 2012 jeg finner det forunderlig og nærmest komisk over hvordan nordmenn nærmest hånet amerikanske innbyggeres patriotisme etter 9/11 - mens når vi selv pakker oss inn med norske flaggetter 22.juli så greier vi ikke se at vi gjør jo akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79568 Del Skrevet 26. mai 2012 skal jeg bli pappa??? men lord, det passer jo ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 26. mai 2012 #79569 Del Skrevet 26. mai 2012 skal jeg bli pappa??? men lord, det passer jo ikke! Haha, jeg beklager. Ellers går det bra med meg, med mindre jeg dør av nervesammenbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79570 Del Skrevet 26. mai 2012 Haha, jeg beklager. Ellers går det bra med meg, med mindre jeg dør av nervesammenbrudd. ja ja, datter blir glad for å få søsken. det passer bra at jeg nylig har kjøpt hus og stasjonsvogn, da. nervesammenbrudd har sjeldent drept noen, det bare krydrer hverdagen litt. av og til litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79571 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei folkens! Lenge siden sist, men jeg er opptatt med å lese til eksamen for tiden. Anyway, etter at WildThing sa at det å få uventet besøk av en fremmed baby i huset kan bety at jeg er gravid... Min kjære tante rød har vært borte litt lenge og i dag har jeg spotta i underbuksa... tror jeg. Brun flekk og thats it. Ikke normalt for meg. Hva tror dere folkens? Grunn til bekymring? Det er nesten umulig å si uden mere informasjon, som f. eks. hvor lenge det er siden sidst du skulde hatt menstruasjon, om de pleier å være regelmessige, hvor gammel du er, etc. På helt marginalt generelt grundlag - ja, det kan være mulig. Det er uansett ingen dårlig investering å ta en test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79572 Del Skrevet 26. mai 2012 jeg finner det forunderlig og nærmest komisk over hvordan nordmenn nærmest hånet amerikanske innbyggeres patriotisme etter 9/11 - mens når vi selv pakker oss inn med norske flaggetter 22.juli så greier vi ikke se at vi gjør jo akkurat det samme. Amerikanerne kan få være så patriotiske de bare vil for min del. Jeg synes det er mye verre med de som forsøker å lave ondsindede konspirasjonsteorier rundt dette, og ovenikjøbet nekter å ta enkle, efterprøvbare fakta ind over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79573 Del Skrevet 26. mai 2012 Amerikanerne kan få være så patriotiske de bare vil for min del. Jeg synes det er mye verre med de som forsøker å lave ondsindede konspirasjonsteorier rundt dette, og ovenikjøbet nekter å ta enkle, efterprøvbare fakta ind over seg. haha, ja! gud bedre så mye konspirasjonsteoretikere det finnes i denne verden. fysiske fakta er sjeldent godt nok i den moderne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 26. mai 2012 #79574 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg er en 23 år. Har hatt uregelmessig menstruasjon lenge, men hadde to måneder punktlig menstruasjon før to måneder nå uten noenting. Og i dag har jeg brunt blod i underbuksa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79575 Del Skrevet 26. mai 2012 kan være stress. du er jo i eksamensperiode, ville vel ikke være unaturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79576 Del Skrevet 26. mai 2012 Godt poeng, WT. Hvis du er urolig, grønnogskjønn, er det nok bedre å ta en test. De markørene du beskriver, har nok liden klinisk verdi, når du vanligvis er uregelmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 26. mai 2012 #79577 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja, WT, håper at det bare er stress. Men jeg har alltid (beklager virkelig detaljene) blødd som en foss fra dag en. Nå er det slettes ingen foss. Det har aldri skjedd meg før. Hihi, kan ikke tro at jeg sitter og diskuterer det her med dere. Håper ikke dere syns jeg er ekkel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2012 #79578 Del Skrevet 26. mai 2012 litt blod har aldri skadet meg. det går helt fint. men en test er nok på sin plass, så du er sikker på hvor landet ligger og hva flagg det har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79579 Del Skrevet 26. mai 2012 Kjære deg, Grønnogskjønn! Hvis du hadde vidst hva jeg har sett og diskutert med folk profesjonelt gjennom mange år, vilde du neppe vært flau over dette. Menstruasjoner er lidt poetiske. Den fysiske manifestasjonen er kanskje ikke all verdens skjønnhed, men den fruktbarhed og kvindelighed det representerer, dét er et lide under. Det er da helt naturlig å snakke om slikt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. mai 2012 #79580 Del Skrevet 26. mai 2012 Hvis jeg var deg, Grønnogskjønn, vilde jeg sett det an noen dager, og derefter tatt en test, hvis ikke en normal blødning indtreffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg