Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79481 Del Skrevet 25. mai 2012 det er ikke så rart My! en mer utadvent pike enn deg skal en lete lenge etter! du er en sånn type som alle er nødt til å like! så snilt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79482 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) så snilt sagt it`s tottaly truuue! er du tilbake igjen til tirsdag? skal på¨releaspary, så kanskje du vil væme? det er på solli og jeg har backstage pass- fikk lov å ha med meg et par venninner Endret 25. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79483 Del Skrevet 25. mai 2012 Release for hva? Berserk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79484 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) de troner visst vg-lista til og med før cd dems er ute for salg men jeg har den allerede, og den er knallbra men det er bare et spørsmål altså my- ingen tvang Endret 25. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. mai 2012 #79485 Del Skrevet 25. mai 2012 Hei alle søte små Nå har jeg kjøpt meg 2 hagestoler Kjempe stolt Kjøpt slike rare sokker som bare er sokk helt nede på foten, en skjorte så min søster sluttet med maset sitt og en fin blå tshorte Skulle egentlig ha en ny "pirat" bukse også men xl var for trang rundt låret så da ble det ikke noe slik. "Lin"? om de skrives slik bukse var heller ikke lett å finne Alle andre hatt en fin dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79486 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) sånne deilige solsenger, eller bare rett opp og ned stoler? rare sokker? er sånn type sokker nytt for deg roflen? Lin-piratbukser er fint på gutter ja har hatt en helt fortreffelig dag ja! Endret 25. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79487 Del Skrevet 25. mai 2012 klokken er 23:00 straks... og jeg er hjemme. dette føles rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79488 Del Skrevet 25. mai 2012 Skal tenke på det Noz! Mener du ankelsokker Rofl?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. mai 2012 #79489 Del Skrevet 25. mai 2012 Har du sett yogasokker med individuelle rom for tærne da Rofl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. mai 2012 #79490 Del Skrevet 25. mai 2012 Snakker vi om sokker? Jeg er anti sokk. Jeg vil helst gå barbeint hele året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79491 Del Skrevet 25. mai 2012 Har du sett yogasokker med individuelle rom for tærne da Rofl? er det yogasokker? jeg har matchede sånne sokker og vanter de kjøpte jeg for 3-4 år siden på nille faktsik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79492 Del Skrevet 25. mai 2012 Snakker vi om sokker? Jeg er anti sokk. Jeg vil helst gå barbeint hele året. litt upraktisk hvis du bor i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. mai 2012 #79493 Del Skrevet 25. mai 2012 er det yogasokker? jeg har matchede sånne sokker og vanter de kjøpte jeg for 3-4 år siden på nille faktsik! Jeg vet ikke om det er det de heter/er egentlig, bare i den sammenhengen jeg har sett det brukt. Matchende sokker og vanter? Når får du visst frem at de matcher..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. mai 2012 #79494 Del Skrevet 25. mai 2012 litt upraktisk hvis du bor i bergen Litt vann tar ingen skade Men jeg går alltid barbeint inne. Og jeg får lettere angst av sokker i sandaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79495 Del Skrevet 25. mai 2012 la en ting være klart. i bergen bedriver vi ikke "litt" vann. alt eller ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. mai 2012 #79496 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror jeg må ta meg en bergenstur i sommer, savner jo til og med regnskurene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. mai 2012 #79497 Del Skrevet 25. mai 2012 Ankel sokker ja Mynona. Fikk beskjed at jeg ikke kunne gå i pirat bukse med vanlige sokker Man kan ligge i de Nozze men det er stoler. Om man vil ligge på magen tror jeg at det kan bli litt spennende men du kan få komme og prøve Har sett de sokkene og det er noen som har slike sko! Det ser meget rart ut men jeg har jo ikke peiling på slikt. Hadde nok gått barbent hele tiden om mulig inne men er litt kaldt på gulvet siden jeg er i første etasje. Har du sett slike bukser noe sted Nozzingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. mai 2012 #79498 Del Skrevet 25. mai 2012 la en ting være klart. i bergen bedriver vi ikke "litt" vann. alt eller ingenting! Veldig lenge siden sist jeg var i Bergen, men da var det sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79499 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg vet ikke om det er det de heter/er egentlig, bare i den sammenhengen jeg har sett det brukt. Matchende sokker og vanter? Når får du visst frem at de matcher..? aldri! spesielt siden jeg aldri bruker noen av dem sokkene er jo tortuuuuur å bruke.. Ankel sokker ja Mynona. Fikk beskjed at jeg ikke kunne gå i pirat bukse med vanlige sokker Man kan ligge i de Nozze men det er stoler. Om man vil ligge på magen tror jeg at det kan bli litt spennende men du kan få komme og prøve Har sett de sokkene og det er noen som har slike sko! Det ser meget rart ut men jeg har jo ikke peiling på slikt. Hadde nok gått barbent hele tiden om mulig inne men er litt kaldt på gulvet siden jeg er i første etasje. Har du sett slike bukser noe sted Nozzingen? måtte du få beskjed om det altså? sokker til shorts og sokker i sandaler er like upassende som joggesko til dress neeej, jeg har ikke sett noen slike bukser i år, men jeg skal holde utkikk og si fra om jeg finner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. mai 2012 #79500 Del Skrevet 25. mai 2012 Idag tok jeg meg selv i å si "Kjøkkenhåndduk"! Haha! Håndduk! Jeg sier da ikke håndduk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg