TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79461 Del Skrevet 25. mai 2012 jeg tenkte få meg en wifebeater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 25. mai 2012 #79462 Del Skrevet 25. mai 2012 Ikke bart, skinnvest, karsk eller snus?? Og du kaller deg trønder??? Si at du bruker mokkasiner hvertfall da? Med tennissokker? Ehhh...mulig du tok meg på fersken der Enn de som kommer ifra Oslo da,er de alle sammen sånne hovne, overfladiske, wannabe-sosse folk eller? Jeg har sett litt av den serien Oslo-girls som lå ut på nettsia til VG'n *grøss*...skremmende saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 25. mai 2012 #79463 Del Skrevet 25. mai 2012 jeg tenkte få meg en wifebeater Som du kan ha på når du har pokerkveld med gutta boys? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79464 Del Skrevet 25. mai 2012 Ehhh...mulig du tok meg på fersken der Enn de som kommer ifra Oslo da,er de alle sammen sånne hovne, overfladiske, wannabe-sosse folk eller? Jeg har sett litt av den serien Oslo-girls som lå ut på nettsia til VG'n *grøss*...skremmende saker. Ja, vi er sånn :gjeiper: men jeg har ikke langt hår da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 25. mai 2012 #79465 Del Skrevet 25. mai 2012 Husk at maskevidden ikke må være større enn det poker-direktoratet tillater! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79466 Del Skrevet 25. mai 2012 Haha, 7 år siden jeg slutta på Kiwin her hjemme, men må fortsatt hjelpe kundene! Lite sted, alle kjenner alle hehehee.... hva måtte du hjelpe dem med? så bilde av kjolen din i bildetråden My- må bare få si at den så helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79467 Del Skrevet 25. mai 2012 Takk! Hun lurte på hva jordbærene kostet, og om de stod kaldt i natt så hun kunne kjøpe i morgen. Og om jeg trodde det var igjen mer i morgen jeg sa jeg trodde de kostet ca 25, og at de blir satt inn på kjøla i kveld, og at det kommer mer frukt i morgen, så de har nok igjen da og og husk at det stenger kl 15 i morgen da Haha, hun takket, og sa det var fint jeg ville hjelpe selv om jeg ikke jobbet der mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79468 Del Skrevet 25. mai 2012 Nei nå går jeg snart til bussen til sentrum for å rekke dette nattoget mitt da.. Regn med selskapsbehov da jeg helt sikkert ikke får sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79469 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Takk! Hun lurte på hva jordbærene kostet, og om de stod kaldt i natt så hun kunne kjøpe i morgen. Og om jeg trodde det var igjen mer i morgen jeg sa jeg trodde de kostet ca 25, og at de blir satt inn på kjøla i kveld, og at det kommer mer frukt i morgen, så de har nok igjen da og og husk at det stenger kl 15 i morgen da Haha, hun takket, og sa det var fint jeg ville hjelpe selv om jeg ikke jobbet der mer. aahh heheee så søte damen da! snilt av deg å hjelpe My! blir det båttur på deg på søndag? Goooooood tur Doll husk å ta med deg bikini! har vært på stranda i dag, og da vi skulle kjøre hjem igjen, så hadde bilen stått i solsteika en stund, og der stod det at det var 57 grader ute!! Endret 25. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79470 Del Skrevet 25. mai 2012 Takk for det, Noz jeg har faktisk ikke noen bikini! Kastet de jeg hadde i fjor sånn at jeg skulle bli tvunget til å kjøpe ny i år (jeg hater å kjøpe badetøy), så det får bli morgendagens første mål når det kommer til innkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 25. mai 2012 #79471 Del Skrevet 25. mai 2012 Heh...du har vel en sånn Kiwi-look,Mynona,forsvinner aldri... :gjeiper: Prøv å telle hver gang toget teller en skinneskjøt Doll (godt sovetips) Ka-dunk,ka-dunk,ka-dunk...etter en stund blir du sprø,garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79472 Del Skrevet 25. mai 2012 Heh...du har vel en sånn Kiwi-look,Mynona,forsvinner aldri... :gjeiper: Prøv å telle hver gang toget teller en skinneskjøt Doll (godt sovetips) Ka-dunk,ka-dunk,ka-dunk...etter en stund blir du sprø,garantert. Ja skal holde deg oppdatert på hvor mange det er jeg, så får du sove også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 25. mai 2012 #79473 Del Skrevet 25. mai 2012 Ja skal holde deg oppdatert på hvor mange det er jeg, så får du sove også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 25. mai 2012 #79474 Del Skrevet 25. mai 2012 Idefix har kommet hjem Og tispa har ikke spist han enda, det er et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79475 Del Skrevet 25. mai 2012 Ble du så glad at du hopper? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79476 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Ja, har nok det Jelly! Hadde ikke grønne klær en gang! Men damen handlet hver dag de 3 åra jeg jobba der da. Alle vet hvem de på Kiwi er hjemme. Var slitsomt på 17. Mai og sånn, for ALLE skulle slå av en prat. Men jeg var kjent som "hun som alltid er så blid" på bygda her da Ja, blir båttur i morgen og!! Men det er meldt kjøligere i morgen, så blir kanskje levelig. Hvor lang er torturen? Haha, morsom autocorrect! Togturen skulle det være!! Endret 25. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79477 Del Skrevet 25. mai 2012 Hm rett over 7 timer er det vel. Jeg vil på byen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. mai 2012 #79478 Del Skrevet 25. mai 2012 God tur Doll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. mai 2012 #79479 Del Skrevet 25. mai 2012 Hm rett over 7 timer er det vel. Jeg vil på byen i morgen! Hvilken bane er det du tar? Bergensbanen, Dovrebanen, Sørlandsbanen? God tur, uansett! Og kjeder du deg eller blir fysen, så holdes kaféen oppe hele natta! (Jeg var i hvert fall veldig glad i folk som kom tuslene da jeg jobbet på nattoget i fjor sommer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. mai 2012 #79480 Del Skrevet 25. mai 2012 Ja, har nok det Jelly! Hadde ikke grønne klær en gang! Men damen handlet hver dag de 3 åra jeg jobba der da. Alle vet hvem de på Kiwi er hjemme. Var slitsomt på 17. Mai og sånn, for ALLE skulle slå av en prat. Men jeg var kjent som "hun som alltid er så blid" på bygda her da Ja, blir båttur i morgen og!! Men det er meldt kjøligere i morgen, så blir kanskje levelig. Hvor lang er torturen? Haha, morsom autocorrect! Togturen skulle det være!! det er ikke så rart My! en mer utadvent pike enn deg skal en lete lenge etter! du er en sånn type som alle er nødt til å like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg