Jellybean78 Skrevet 25. mai 2012 #79421 Del Skrevet 25. mai 2012 Gikk det fint med hva du enn gjorde selv om det var stress? Så den pakken, også utbryter jeg "SE DET ER JELLYBEANS DET MINNER MEG OM JELLYBEAN!!" og de jeg var med bare Hehehe....jepp,de er veldig gode og søte...akkurat som meg Jada,gikk bra...det er bare tilløp til stress nesten hver fredag,pga. folk skal fortest mulig bli ferdig til helga osv. men man blir vandt til det etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. mai 2012 #79422 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg vet ikke Rumle.. Har ikke hørt noe fra de. Håper ikke jeg har trespisende dyr i bjelkene i taket. Ja, det hadde ikke vært noe særlig! Tror du må få det sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79423 Del Skrevet 25. mai 2012 Ja, det hadde ikke vært noe særlig! Tror du må få det sjekket Jaaaa... Får se om det er noe der når jeg kommer hjem etter pinse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. mai 2012 #79424 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Ja, håper ikke det er noe gale da! Du har jo nettopp kjøpt leiligheten også Endret 25. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79425 Del Skrevet 25. mai 2012 Hehehe....jepp,de er veldig gode og søte...akkurat som meg Jada,gikk bra...det er bare tilløp til stress nesten hver fredag,pga. folk skal fortest mulig bli ferdig til helga osv. men man blir vandt til det etter en stund. Ja du er veldig søt og god Jelly Det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. mai 2012 #79426 Del Skrevet 25. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=khgpg-9TjVM En artig start på helgen er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. mai 2012 #79427 Del Skrevet 25. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79428 Del Skrevet 25. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79429 Del Skrevet 25. mai 2012 og der funker broncosaurusen prikkfritt. vel, nesten. men den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 25. mai 2012 #79430 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror neimen ikke jeg har hørt årets norske grand prixsang... men men, jeg kan ikke tenke meg at jeg har gått glipp av noe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79431 Del Skrevet 25. mai 2012 og der funker broncosaurusen prikkfritt. vel, nesten. men den funker! Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79432 Del Skrevet 25. mai 2012 I dont know what i'm doooooing tonight, but this rushing is making me stronger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #79433 Del Skrevet 25. mai 2012 Jeg tror neimen ikke jeg har hørt årets norske grand prixsang... men men, jeg kan ikke tenke meg at jeg har gått glipp av noe :gjeiper: er det bare meg, eller virker det som det har blitt noe grand prix-greier hele året? før var det liksom to show i løpet av et år, nå føler jeg nesten det er der hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79434 Del Skrevet 25. mai 2012 er det bare meg, eller virker det som det har blitt noe grand prix-greier hele året? før var det liksom to show i løpet av et år, nå føler jeg nesten det er der hele tiden? Europa har blitt så stort og inkluderende, så hvis alle skulle vært med i finalen på lørdag hadde det tatt hele dagen. 41 land deltar nemlig. Da er det greit med 2 semier. Men i Norge har det jo blitt 4 show ellerno sånt? Unødvendig. Veldig mange av sangene kunne vært eliminert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. mai 2012 #79435 Del Skrevet 25. mai 2012 Sola har gjemt seg bak en sku! Det var veldig deilig nå!! Kan ikke ha på mindre klær! Varmt! 33 grader i skyggen i dag! Naboen her klipper gresset med sånn gressklipper man dytter foran seg. Sånn manuell. Har ikke sett sånn siten jeg var barn jeg. Trodde de var utryddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 25. mai 2012 #79436 Del Skrevet 25. mai 2012 Europa har blitt så stort og inkluderende, så hvis alle skulle vært med i finalen på lørdag hadde det tatt hele dagen. 41 land deltar nemlig. Da er det greit med 2 semier. Men i Norge har det jo blitt 4 show ellerno sånt? Unødvendig. Veldig mange av sangene kunne vært eliminert! Enig! Før var det vel bare to show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 25. mai 2012 #79437 Del Skrevet 25. mai 2012 Sluttet å følge med på MGP for mange mange år siden jeg. Så mye dårlig at man kan få fnat! Søster som maser når man er i klesbutikk er litt plagsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #79438 Del Skrevet 25. mai 2012 Sluttet å følge med på MGP for mange mange år siden jeg. Så mye dårlig at man kan få fnat! Søster som maser når man er i klesbutikk er litt plagsomt! Kjøpt noe kult? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 25. mai 2012 #79439 Del Skrevet 25. mai 2012 Naboen her klipper gresset med sånn gressklipper man dytter foran seg. Sånn manuell. Har ikke sett sånn siten jeg var barn jeg. Trodde de var utryddet. Nei, men de er en svært truet art! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 25. mai 2012 #79440 Del Skrevet 25. mai 2012 Hadde ikke dnb en sånn ting i nettbanken hvor man kan gå inn og se hvor mye penger man bruker på forskjellige ting? Hva het den funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg