Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

HJelp pus fanget og satte gapet sitt over et stort svart flyvende insekt. Er det farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scandic Byporten :) Det er veldig sentralt, synes jeg værtfall :P Var der vi bodde sist også :)

Jeg skal si fra jeg! :D :D

Vil gjerne ha tips til gode spisesteder også!

Gud gruer meg skikkelig til å ta toget ned. Får ikke sove på tog i det hele tatt :( Og samboeren min han sover hvor som helst... så det blir lange timer..

Du må spise på Cafe sara i Torggta :) Så koselig sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...bruker stort sett å bo på Thon hotell Cecill jeg, hver eneste gang jeg er

nede i Oslo,ligger jo midt nede i Sentrum ett steinkast unna Karl Johan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJelp pus fanget og satte gapet sitt over et stort svart flyvende insekt. Er det farlig?

Meh.. han spytter nok ut igjen om det ikke smaker godt..

er torggata nærmt hotellet? :sjenert: hahah jeg er så lite kjent i Oslo! vet hvor saras telt er liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...bruker stort sett å bo på Thon hotell Cecill jeg, hver eneste gang jeg er

nede i Oslo,ligger jo midt nede i Sentrum ett steinkast unna Karl Johan...

vi fikk rom på scandic til 300 kr natten, så valget var enkelt for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spise på Cafe sara i Torggta :) Så koselig sted!

TGI Fridays FTW,(stort sett bare den jeg vet om nede i Oslo også) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gaflet i seg hele stoooore dyret og slikket seg rundt munnen etterpå...

Torggata er veldig sentralt, spør i resepsjon :) Det ligger nesten i bunnen av Grunerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk rom på scandic til 300 kr natten, så valget var enkelt for oss ;)

Wow,frokost inkludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Du kan låne min også, men du skal ikke se bort ifra at du kan ende opp med å ha spy med edderkopp-biter på gulvet ditt etterpå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Å jeg syns synd på deg, Oslo en lørdag er mas! Sentrum altså. Husk spisse albuer! (og si fra om du trenger shopping tips).

i dooo! :fnise:

Fotball er en gjeng overbetalte folk som må ha en regel som sier at om noen er raskere og løpe en dem så får de straff :skratte:

naaaiii..! det er morro! :jepp:

Måtte bruke gpsen for å finne frem sist jeg var i Oslo jeg :sjenert:

det er ikke så rart vel? det måtte jeg også ha gjort i begen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DET ER EN EDDERKOPP PÅ GULVET OG ALLE KATTENE ER UTE!! *PANIKK* :grine:

Det er ingen edderkopper i Norge som er farlige for mennesker. Det er to arter som kan give et smertefuldt bidt, begge av Tegenaria-familien (hhv. T. Domestica og T. Duelica). Hvem er det som går rundt og ved slikt???

De bider ikke med mindre de føler seg truet, og ikke kan flykte. Ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha fancymat til en fornuftig penge Doll, så kan du gå på Arakaraka (tror jeg det heter...vanskelig). 3-retters der koster 349,- tror jeg det er. Og det er drit god mat! Den ligger i en av sidegatene til Torggata, så det er ikke langt å gå fra Scandic heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...