Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79221 Del Skrevet 24. mai 2012 Er du av typen som aldri blir brun, og som heller aldri prøver noe særlig på å bli det? Jeg har alltid innbilt meg at den sangen het "her kommer sommern" Skjønte ikkeno da jeg hørte den på radio for et par år siden. Teksten var jo helt feil!! NSM? MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79222 Del Skrevet 24. mai 2012 MSN? neeei. tenkte på feks norcert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 24. mai 2012 #79223 Del Skrevet 24. mai 2012 Tuuusen takk Så fint å få gratulasjoner Jeg har hatt en fantastisk dag, sittet i basseng i hagen, grillet og hatt Libanesisk mat, spist kake og hatt de menneskene som betyr mest for meg rundt meg. Nå er sykesmåsurrene gått hjem til sin far, småbesøket er i legge fasen og vi voksne skal nyte kvelden. Ha en fortsatt fin aften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79224 Del Skrevet 24. mai 2012 Tuuusen takk Så fint å få gratulasjoner Jeg har hatt en fantastisk dag, sittet i basseng i hagen, grillet og hatt Libanesisk mat, spist kake og hatt de menneskene som betyr mest for meg rundt meg. Nå er sykesmåsurrene gått hjem til sin far, småbesøket er i legge fasen og vi voksne skal nyte kvelden. Ha en fortsatt fin aften Åh, for en herlig dag Surre!! Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79225 Del Skrevet 24. mai 2012 Kos deg, Surre! Man må suge begjærlig til seg alle de gode øyeblikk livet har å tilbyde. Og den hvepsen som surrer rundt mine ben kan pakke seg vekk....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79226 Del Skrevet 24. mai 2012 nå har jeg kjøpt is fordi jellybean frista meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79227 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg spiste Hagen Dasz i stad Og nå har jeg laget enda mere energibar. Med mandelmel. Også brukte jeg masse jordbærsirup i stedenfor all honningen. Spent på resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79228 Del Skrevet 24. mai 2012 men da dro jeg på jobb! bocca i aften, barn! komkom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79229 Del Skrevet 24. mai 2012 men da dro jeg på jobb! bocca i aften, barn! komkom! kaaaanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79230 Del Skrevet 24. mai 2012 doitdoit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79231 Del Skrevet 24. mai 2012 doitdoit! Jaaada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. mai 2012 #79232 Del Skrevet 24. mai 2012 Da blir det ihvertfall dårlig humor! Jokke og valentinerne - her kommer vinteren. Første linje i sangen: "Er du av typen som aldri blir brun, og som heller aldri prøver noe særlig på å bli det?" Det var det jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79233 Del Skrevet 24. mai 2012 men da dro jeg på jobb! bocca i aften, barn! komkom! Er det dyrt med taxi til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79234 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det dyrt med taxi til Bergen? WT spanter! Sant, WT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79235 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det dyrt med taxi til Bergen? 18-timersskiftet ditt dekker nok den regninga, men det er billigere og behageligere å fly da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79236 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har hatt noen flytimer. Dette fikser vi, My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. mai 2012 #79237 Del Skrevet 24. mai 2012 tusen takk for både trøst og både klemmer Hog Jeg tok ikke mot kjeft av den gubben. Svarte vel noe sånt som "Nå for du faen meg gi deg", og han fortsatte, så da sa jeg bare "Du kan slutte å prate nå, for jeg gidder ikke høre etter" Hersteteknikk much?! Har lært det her på KG! Men selv om du MÅÅÅÅ være ute i sola (det må jeg og) - så må du smøre deg med solkrem!! Ellers blir du en rynkete sviske når du er 35 med hudkreft og det hele!! Vi vil jo ikke at du skal bli syk vetu! Jeg satt ute 1,5 time etter jobb med faktor 15 og har fått farge likevel!! Hvordan gikk eksamen da? ja, jeg har faktisk oppdaget at jeg ikke har like stram hud lenger som jeg en gang hadde jeg har merket tyngdekrafen også jeg fikk totalt panikk her om dagen da jeg oppdaga det, og på onsdag så klarte jeg faktisk å bare sitte i sola i ca 4 timer og halve tiden så hadde jeg ikke på meg marinaden min! Ble litt stolt da ja! eksamen gikk først veeeeeeldig bra! ..synes spørsmålene var litt uklare og utydelige men.... så da jeg satt på banen på vei hjem tenkte jeg "eeeh- det pleier jo å være med et situasjonsbeskrivelse med oppgavene!" så sittet jeg på eksamensarket som jeg hadde stjålet med meg, og gjett hva!! jeg hadde klart å overse heeele situasjonsbeskrivelsen så 2 av de 4 oppgavene samsvarer ikke med selve oppgaven fant jeg ut da men hadde det gjort det, så hadde jeg nok fått 5 eller 6, men nå er jeg usikker altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79238 Del Skrevet 24. mai 2012 i morgen tar jeg natttoget til oslo! kan ikke si jeg gleder meg til så mange timer på tog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. mai 2012 #79239 Del Skrevet 24. mai 2012 Er nok ikke NSM heller. Holder jo til i Bergen jeg Meget fin bil WT. Blir nok bra når du får den hjem igjen Så bra du har hatt en bra dag i dag Surre Du trengte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 24. mai 2012 #79240 Del Skrevet 24. mai 2012 nå har jeg kjøpt is fordi jellybean frista meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg