Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Er du av typen som aldri blir brun, og som heller aldri prøver noe særlig på å bli det?

Jeg har alltid innbilt meg at den sangen het "her kommer sommern" :fnise: Skjønte ikkeno da jeg hørte den på radio for et par år siden. Teksten var jo helt feil!!

NSM?

MSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

Tuuusen takk

Så fint å få gratulasjoner :rodmer:

Jeg har hatt en fantastisk dag, sittet i basseng i hagen, grillet og hatt Libanesisk mat, spist kake og hatt de menneskene som betyr mest for meg rundt meg.

Nå er sykesmåsurrene gått hjem til sin far, småbesøket er i legge fasen og vi voksne skal nyte kvelden.

Ha en fortsatt fin aften :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk

Så fint å få gratulasjoner :rodmer:

Jeg har hatt en fantastisk dag, sittet i basseng i hagen, grillet og hatt Libanesisk mat, spist kake og hatt de menneskene som betyr mest for meg rundt meg.

Nå er sykesmåsurrene gått hjem til sin far, småbesøket er i legge fasen og vi voksne skal nyte kvelden.

Ha en fortsatt fin aften :goodbye:

Åh, for en herlig dag Surre!! Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg, Surre!

Man må suge begjærlig til seg alle de gode øyeblikk livet har å tilbyde.

Og den hvepsen som surrer rundt mine ben kan pakke seg vekk....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste Hagen Dasz i stad :)

Og nå har jeg laget enda mere energibar. Med mandelmel. Også brukte jeg masse jordbærsirup i stedenfor all honningen. Spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ihvertfall dårlig humor!

Jokke og valentinerne - her kommer vinteren.

Første linje i sangen:

"Er du av typen som aldri blir brun, og som heller aldri prøver noe særlig på å bli det?"

Det var det jeg trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da dro jeg på jobb! bocca i aften, barn! komkom!

Er det dyrt med taxi til Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det dyrt med taxi til Bergen?

18-timersskiftet ditt dekker nok den regninga, men det er billigere og behageligere å fly da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

tusen takk for både trøst og både klemmer Hog :nigo:

Jeg tok ikke mot kjeft av den gubben. Svarte vel noe sånt som "Nå for du faen meg gi deg", og han fortsatte, så da sa jeg bare "Du kan slutte å prate nå, for jeg gidder ikke høre etter" :fnise: Hersteteknikk much?! Har lært det her på KG! ;)

Men selv om du MÅÅÅÅ være ute i sola (det må jeg og) - så må du smøre deg med solkrem!! Ellers blir du en rynkete sviske når du er 35 med hudkreft og det hele!! Vi vil jo ikke at du skal bli syk vetu!

Jeg satt ute 1,5 time etter jobb med faktor 15 og har fått farge likevel!!

Hvordan gikk eksamen da?

ja, jeg har faktisk oppdaget at jeg ikke har like stram hud lenger som jeg en gang hadde :sjenert: jeg har merket tyngdekrafen også :grine:

jeg fikk totalt panikk her om dagen da jeg oppdaga det, og på onsdag så klarte jeg faktisk å bare sitte i sola i ca 4 timer og halve tiden så hadde jeg ikke på meg marinaden min! Ble litt stolt da ja!

eksamen gikk først veeeeeeldig bra! ..synes spørsmålene var litt uklare og utydelige men.... så da jeg satt på banen på vei hjem tenkte jeg "eeeh- det pleier jo å være med et situasjonsbeskrivelse med oppgavene!" så sittet jeg på eksamensarket som jeg hadde stjålet med meg, og gjett hva!! jeg hadde klart å overse heeele situasjonsbeskrivelsen :overrasket: så 2 av de 4 oppgavene samsvarer ikke med selve oppgaven fant jeg ut da :sukk: men hadde det gjort det, så hadde jeg nok fått 5 eller 6, men nå er jeg usikker altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen tar jeg natttoget til oslo! kan ikke si jeg gleder meg til så mange timer på tog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke NSM heller. Holder jo til i Bergen jeg :)

Meget fin bil WT. Blir nok bra når du får den hjem igjen :)

Så bra du har hatt en bra dag i dag Surre :) Du trengte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...