Gjest Applecore Skrevet 24. mai 2012 #79201 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Enig med deg, eplebit, det er fint å være blek i huden. Men jeg synes det er greit å få litt solstråler på seg en gang i blant, ellers blir jeg så gusten og fæl Endret 24. mai 2012 av Applecore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79202 Del Skrevet 24. mai 2012 Apropos soling, de sa nettopp på værmeldingen at ozonlaget var uvanlig tynt nå, og at man måtte være forsiktig i solen - og smøre seg! Skulle stå mer på nettsiden til nrk, men jeg finner det altså ikke Men uansett Noz, bruk ordentlig solkrem!!!!! ikke noe sololje uten faktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79203 Del Skrevet 24. mai 2012 Nei nå stikker jeg ut i sommerkvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79204 Del Skrevet 24. mai 2012 Dere får prøve dere på litt gjetting dere også da Det er vel i hvert fald ikke særere end han jeg ved om som jobbet som kamelinspektør? (Det er helt sandt) Siden du har en lang og komplisert taushedserklæring, vilde jeg gjette på noe inden efterforskning eller efterretning. Kripos? PST Forsvaret? Eller noe rundt datasikkerhed og kryptering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 24. mai 2012 #79205 Del Skrevet 24. mai 2012 What is this shit. Har vært så varmt i dag at jeg ikke kan ha vært inne i min egen leilighet. Gruer meg til leggetid, prøve å sove nå er døden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79206 Del Skrevet 24. mai 2012 har jeg kjøpt corvette? ble denne dagen perfekt allikevel? FORTSETTELSE I MORGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79207 Del Skrevet 24. mai 2012 Har du kjøbt Corvette? Ta en prøvetur over fjeldet ikveld, da. Jeg skal grille, og det er nok mad til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79208 Del Skrevet 24. mai 2012 vi kan si det slik: it's an old friend of mine, og bor for tiden i asker. hun vil hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. mai 2012 #79209 Del Skrevet 24. mai 2012 OOO. Jeg blir gjerne med og kjører! Flinke WT Du er ikke så gale i gjettingen din Giacomo Du er inne på noe ja men det er nok litt mer spesialisert en som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79210 Del Skrevet 24. mai 2012 Du er ikke så gale i gjettingen din Giacomo Du er inne på noe ja men det er nok litt mer spesialisert en som så NSM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. mai 2012 #79211 Del Skrevet 24. mai 2012 Kom på når dere snakket om diskusjon og krangel. Jeg fikk skikkelig kjeft av en gammel mann i går på 7/11. Jeg hadde stått ved isdisken i ca. 10 sekunder - og da mente han at jeg var så treg med å bestemme meg at jeg fortjente skikkelig kjeft. Jeg trodde han tulla først, men det gjorde han ikke. Makan til fyr. what!? søren, det skulle skjedd på tirsdag da vi var sammen, så skulle vi ha gitt`en inn! KJøpte ikke du nytt kamera for et par mnd siden da Rofl? heheee.... her har vi oversikt ja Men uansett Noz, bruk ordentlig solkrem!!!!! ikke noe sololje uten faktor i wish- skulle ønske jeg klarte å holde meg vekk fra sola så mye som mulig, men det gjør jeg ikke jeg mååååå ut i sola hele tiden, og hadde skikkelig dårlig samvittighet idag fordi jeg hadde eksamen å gikk ikke vært ute i sola :/ noen trener og trener å ser ikke at de har myyyye og mer og mer muskler og sliter med dårlig samvittighet om de ikkke får trent- mens jeg bli likedan av sola! har est omn begge deler på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79212 Del Skrevet 24. mai 2012 "I wanna come home, daddy!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. mai 2012 #79213 Del Skrevet 24. mai 2012 Den var snasen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79214 Del Skrevet 24. mai 2012 vi kan si det slik: it's an old friend of mine, og bor for tiden i asker. hun vil hjem! Kom og vis hende frem, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79215 Del Skrevet 24. mai 2012 eieren har fått nyere Z06, og er klar for å skille seg av med denne. han kjøpte henne i 2002 elns, og har behandlet henne som en dronning. vi passer sammen som hånd i hanske, det er noe eget ved å nærmest sitte oppå bakakselen med 375 hester på hjulene. jeg har vel egentlig bestemt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79216 Del Skrevet 24. mai 2012 Kom og vis hende frem, da! hjemme neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2012 #79217 Del Skrevet 24. mai 2012 Den var snasen WT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2012 #79218 Del Skrevet 24. mai 2012 ... i wish- skulle ønske jeg klarte å holde meg vekk fra sola så mye som mulig, men det gjør jeg ikke jeg mååååå ut i sola hele tiden, og hadde skikkelig dårlig samvittighet idag fordi jeg hadde eksamen å gikk ikke vært ute i sola :/ noen trener og trener å ser ikke at de har myyyye og mer og mer muskler og sliter med dårlig samvittighet om de ikkke får trent- mens jeg bli likedan av sola! har est omn begge deler på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79219 Del Skrevet 24. mai 2012 hjemme neste uke? Det er et definisjonsspørsmål. Jeg er i byen, ja, men jobber mye. Det findes nok et tidspunkt som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79220 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) what!? søren, det skulle skjedd på tirsdag da vi var sammen, så skulle vi ha gitt`en inn! heheee.... her har vi oversikt ja i wish- skulle ønske jeg klarte å holde meg vekk fra sola så mye som mulig, men det gjør jeg ikke jeg mååååå ut i sola hele tiden, og hadde skikkelig dårlig samvittighet idag fordi jeg hadde eksamen å gikk ikke vært ute i sola :/ noen trener og trener å ser ikke at de har myyyye og mer og mer muskler og sliter med dårlig samvittighet om de ikkke får trent- mens jeg bli likedan av sola! har est omn begge deler på nett. Jeg tok ikke mot kjeft av den gubben. Svarte vel noe sånt som "Nå for du faen meg gi deg", og han fortsatte, så da sa jeg bare "Du kan slutte å prate nå, for jeg gidder ikke høre etter" Hersteteknikk much?! Har lært det her på KG! Men selv om du MÅÅÅÅ være ute i sola (det må jeg og) - så må du smøre deg med solkrem!! Ellers blir du en rynkete sviske når du er 35 med hudkreft og det hele!! Vi vil jo ikke at du skal bli syk vetu! Jeg satt ute 1,5 time etter jobb med faktor 15 og har fått farge likevel!! Hvordan gikk eksamen da? Endret 24. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg