Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går bra, My.

Jeg har taushedsplikt, så jeg kan ikke fortelle det. Men jeg tror det løste seg for nå. Det gjaldt ikke meg sånn rent personlig.

Sommervær er fantastisk! Jeg sitter på verandaen med en øl, og koser meg på fridagen min!

Så bra at det kanskje løst seg da Gia! Jobbegreie som gikk skeis?

Lurer på hvor varmt det er i Oslofjorden jeg. Har du målt +Carnage+?? (stavet jeg nye navnet ditt riktig??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Det var kun en eneste ert da. Hehe.

Hahaha fantastisk! De er gniten på grønnsakene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha fantastisk! De er gniten på grønnsakene!

Sikkert derfor jeg la merke til den, den skilte seg sånn ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom på.. du har vel hørt meg be ex om "å ta tilfart og sykle beine veien til helvete", sånn rent ordrett.

Ja noe sånt. Men med rolig stemme egentlig. Du er den mest stabile eg vet om.

Blir alltid overrasket når eg besøker deg på jobb. Eg hadde kjeftet som fy mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på når dere snakket om diskusjon og krangel. Jeg fikk skikkelig kjeft av en gammel mann i går på 7/11. Jeg hadde stått ved isdisken i ca. 10 sekunder - og da mente han at jeg var så treg med å bestemme meg at jeg fortjente skikkelig kjeft.

Jeg trodde han tulla først, men det gjorde han ikke. Makan til fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert derfor jeg la merke til den, den skilte seg sånn ut!

Mine spiser rundt grønnsakene x) hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det kanskje løst seg da Gia! Jobbegreie som gikk skeis?

Nei. Dette er privat. Jeg bruker lite tid på å tenke på jobb når jeg ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dette er privat. Jeg bruker lite tid på å tenke på jobb når jeg ikke er der.

Åja.. tenkte siden du sa du hadde taushetsplikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. tenkte siden du sa du hadde taushetsplikt...

Jeg skjønner. Men taushedsplikten gjelder igrunden uansett, når man får ting opp i fanget. i hvert fald slik jeg tolker det.

Jeg synes det er greit at folk rundt meg ved at jeg holder tett om det man betror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taushetsplikter er snodige dokumenter :jepp: Spesielt om den er så lang som de jeg har skrevet under :lete:

Håper det går bra med deg Giacomo :klem: til deg fra både meg og Fluffy der ute på "fjellet" sitt.

For en teit fyr Mynona.

Min spiser ikke slike våtfor hun. Liker best selvfangst eller tunfisk på boks :fnise:

Tror ikke det går så bra om jeg starter med en elv her ute. Naboene hadde nok lurt litt men det hadde kanskje hjulpet mot den svære innsjøen som blir her når det regner!

Hmm, lurer på om jeg skal kjøpe meg det kameraet som er på tilbud hos komplett nå eller om jeg skal vente. Har hatt lyst på det lenge og det er nesten 1000kr i rabatt men har vel egentlig ikke helt penger til det nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skrekkelig nysgjerrig på hva du jobber med Rofl. Men jeg skal ikke spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skrekkelig nysgjerrig på hva du jobber med Rofl. Men jeg skal ikke spørre.

Det prøvde jeg å gjette på i hele går!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det prøvde jeg å gjette på i hele går!

I know, I know, I know!!!

Men jeg har taushetsplikt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempenysgjerrig på det altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er faktisk varmerekord i Oslo i dag. Er ikke rart man kjenner seg litt kokt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøpte ikke du nytt kamera for et par mnd siden da Rofl?

Det var et "action" kamera som tåler en trøkk. Det jeg lurer på nå er et speilrefleks Canon 600D. Det jeg har er et GoPro :)

Jeg er også kjempenysgjerrig på det altså! :fnise:

Dere får prøve dere på litt gjetting dere også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk varmerekord i Oslo i dag. Er ikke rart man kjenner seg litt kokt da!

Er det sant? Jeg gikk rundt med svarte trange bukser idag, gikk fint :) (inni 37 bussen derimot...!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du syk eplebit?? Jeg kjente svetten rant når jeg satt stille i shorts og singlet (midt i sola).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...