Rofl Skrevet 24. mai 2012 #79141 Del Skrevet 24. mai 2012 Pus var på en liten oppdagelses tur ute men så var den en annen katt der så da ble det stirre hverandre i hjel konkurranse. Tullepuser! De har jo hilst på hverandre før uten noe problemer men nå ligger de på hver plass på fjellet fordi det kan jo hende at den ene skulle bevege seg og slikt kan man ikke ha noe av Selger du bassenger SD? Vil også ha en elv i hagen! Først bør jeg vel kanskje skaffe meg et hus med hage Jeg skal ha smoothie til middag i dag for alt annet er for varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79142 Del Skrevet 24. mai 2012 Du får ordene deg med ett vanningssystem selv,slik de gjorde i de hengende hager i babylon Det var jammen ingen dum ide! Pussig - jeg har spurt meg selv om det samme...? Ja, det har du vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. mai 2012 #79143 Del Skrevet 24. mai 2012 Hmmm, har ikke smakt strutseegg før, faktisk... Men jeg har smakt strutseburger! Den var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79144 Del Skrevet 24. mai 2012 Pus var på en liten oppdagelses tur ute men så var den en annen katt der så da ble det stirre hverandre i hjel konkurranse. Tullepuser! De har jo hilst på hverandre før uten noe problemer men nå ligger de på hver plass på fjellet fordi det kan jo hende at den ene skulle bevege seg og slikt kan man ikke ha noe av Selger du bassenger SD? Vil også ha en elv i hagen! Først bør jeg vel kanskje skaffe meg et hus med hage Jeg skal ha smoothie til middag i dag for alt annet er for varmt! Ja sånne i plast vet du Hehe Jeg vil og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79145 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg kan vel til nøds nøye meg med et basseng av denne typen ... om jeg ikke får elv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. mai 2012 #79146 Del Skrevet 24. mai 2012 Det er også godkjent Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79147 Del Skrevet 24. mai 2012 Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #79148 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva er i veien Gia?? Og surre?? hvor er du?? Har du tatt eksamen i dag?? Det er 29 grader i skyggen altså! Helt sinnsykt! Har tatt et nydelig glass hvitvin i byen med en gammel bekjent. Det var godt. Selv om vinen ble litt sånn te-aktig etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 24. mai 2012 #79149 Del Skrevet 24. mai 2012 Likte denne veldig godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. mai 2012 #79150 Del Skrevet 24. mai 2012 Pus var på en liten oppdagelses tur ute men så var den en annen katt der så da ble det stirre hverandre i hjel konkurranse. Tullepuser! De har jo hilst på hverandre før uten noe problemer men nå ligger de på hver plass på fjellet fordi det kan jo hende at den ene skulle bevege seg og slikt kan man ikke ha noe av Pus her har faktisk holdt seg inne. Pus foretrekker kjølig leilighet. Skulle gi hun litt mykmat, også var det en ert(???) blandet med kjøttet. Er det vanlig? Altså pus liker jo faktisk erter, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79151 Del Skrevet 24. mai 2012 Det var ikke dumt, Jelly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79152 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva er i veien Gia?? Og surre?? hvor er du?? Har du tatt eksamen i dag?? Det er 29 grader i skyggen altså! Helt sinnsykt! Har tatt et nydelig glass hvitvin i byen med en gammel bekjent. Det var godt. Selv om vinen ble litt sånn te-aktig etterhvert. Det går bra, My. Jeg har taushedsplikt, så jeg kan ikke fortelle det. Men jeg tror det løste seg for nå. Det gjaldt ikke meg sånn rent personlig. Sommervær er fantastisk! Jeg sitter på verandaen med en øl, og koser meg på fridagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79153 Del Skrevet 24. mai 2012 Rofl - kan du ikke begynde med elven? Så kan du bygge hus og anlegge have senere. Det er mye lettere å planere ud en plen og bygge et hus, end å anlegge en elv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79154 Del Skrevet 24. mai 2012 Skal aldri krangle med deg i døra værtfall! jeg krangler da aldri! så vidt jeg kan huske så har du ikke hørt meg heve stemmen... eller? hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79155 Del Skrevet 24. mai 2012 Pus her har faktisk holdt seg inne. Pus foretrekker kjølig leilighet. Skulle gi hun litt mykmat, også var det en ert(???) blandet med kjøttet. Er det vanlig? Altså pus liker jo faktisk erter, men likevel. Jada. Ofte både erter og gulrøtter i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 #79156 Del Skrevet 24. mai 2012 jeg krangler da aldri! så vidt jeg kan huske så har du ikke hørt meg heve stemmen... eller? hm. Okei diskutere om å komme inn når jeg er for full daaaaa:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79157 Del Skrevet 24. mai 2012 jeg krangler da aldri! så vidt jeg kan huske så har du ikke hørt meg heve stemmen... eller? hm. Jeg har aldrig hørt deg heve stemmen i hvert fald. Det kan jeg ærlig si efter at vi har kjendt hverandre udelukkende over nett i....øh....én måned, eller to? Jeg har vel egentlig ikkehørt deg senke stemmen heller. Eller hørt stemmen din...... Men vi har i hvert fald ikke kranglet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79158 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har aldrig hørt deg heve stemmen i hvert fald. Det kan jeg ærlig si efter at vi har kjendt hverandre udelukkende over nett i....øh....én måned, eller to? Jeg har vel egentlig ikkehørt deg senke stemmen heller. Eller hørt stemmen din...... Men vi har i hvert fald ikke kranglet. jeg tror ærlig talt ikke vi to er i stand til å ende opp i uenigheter som fører til krangel. til det er vi litt for glade i ærlig kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #79159 Del Skrevet 24. mai 2012 Okei diskutere om å komme inn når jeg er for full daaaaa:-) jeg kom på.. du har vel hørt meg be ex om "å ta tilfart og sykle beine veien til helvete", sånn rent ordrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79160 Del Skrevet 24. mai 2012 jeg tror ærlig talt ikke vi to er i stand til å ende opp i uenigheter som fører til krangel. til det er vi litt for glade i ærlig kommunikasjon. Så derfor bliver konflikten ekstra stor hvis den først kommer...... Jeg tror ikke jeg har så mye å stille opp med fysisk i hvert fald. Men jeg kan alltid skrike "MORA DI!!!!" Ellers har du nok rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg