Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79081 Del Skrevet 24. mai 2012 Vi trenger en ny retning inden filosofien: Rumlismen - eller Rumlologien! Haha jaaaaaa! Det hadde jammen vært på sin plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2012 #79082 Del Skrevet 24. mai 2012 Siden jeg studerer religionsvitenskap kan jeg være behjelpelig med hva man trenger for å eventuelt få deg godkjent som religion også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79083 Del Skrevet 24. mai 2012 Min gode venn skjæren, eller min skjære venn, som jeg liker å kalle ham, sitter og snakker med meg utenfor vinduet. Han lager underlige lyder til meg og jeg lager underlige lyder tilbake. Jeg lurer på hva han prøver å formidle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79084 Del Skrevet 24. mai 2012 Siden jeg studerer religionsvitenskap kan jeg være behjelpelig med hva man trenger for å eventuelt få deg godkjent som religion også Fantastisk! Dette kan jo virkelig slå an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79085 Del Skrevet 24. mai 2012 Farlig, Rumle! Han vil overtale deg til å give deg alt sølvtøyet, så han kan kjøbe opp alle konditoriene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79086 Del Skrevet 24. mai 2012 Farlig, Rumle! Han vil overtale deg til å give deg alt sølvtøyet, så han kan kjøbe opp alle konditoriene..... når jeg tenker meg om så er det ikke mye sølvtøy å hente her Tror han er mest interessert i mandlene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79087 Del Skrevet 24. mai 2012 Tenk om han laver noe skummelt av dem, sammen med meisemafiaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79088 Del Skrevet 24. mai 2012 Hvordan står det til med deg, Tekola? Nærmer det seg innlevering på neste oppgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #79089 Del Skrevet 24. mai 2012 ...eller hva slags mandler snakker vi om? Ikke lukk opp munden, i hvert fald.... (Jeg har alltid hatt lidt problemer med chokoladen Walters Mandler, efter at jeg opererte vekk mandlene for noen år siden. Det er ikke noe man bør servere på venteværelset hos øre-nese-hals-legen i hvert fald). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79090 Del Skrevet 24. mai 2012 Tenk om han laver noe skummelt av dem, sammen med meisemafiaen? Ja, man kan jo begynne å lure, med tanke på hvilke enorme mengder de klarer å frakte bort i løpet av en dag Spesielt spettmeisen, den flyr i skytteltraffikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2012 #79091 Del Skrevet 24. mai 2012 Fantastisk! Dette kan jo virkelig slå an! ...Kan? Hva mener du med "kan"? Hvordan står det til med deg, Tekola? Nærmer det seg innlevering på neste oppgave? Begge ble levert til fristen 18. mai! Jeg var den eneste som leverte eksamensoppgaven i begge fagene, selv om noen andre også var oppmeldt i begge! *litt stolt* Ellers har jeg det bra! Nyter finværet i Trondheim, ser at hjerteranken er på vei til å gro to nye blader (hvilket gir en total av fire nye blader siden jeg plantet den) og kikker etter et nytt sted å bo. Håper fortsatt på at studentsamskipnaden skal gi oss et tilbud, men er redd for at det ikke blir slik. Har igjen to eksamner, ExPhil 2. juni og nordisk litteraturhistorie 6. juni. Så har jeg sommerferie fra studiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79092 Del Skrevet 24. mai 2012 ...eller hva slags mandler snakker vi om? Ikke lukk opp munden, i hvert fald.... (Jeg har alltid hatt lidt problemer med chokoladen Walters Mandler, efter at jeg opererte vekk mandlene for noen år siden. Det er ikke noe man bør servere på venteværelset hos øre-nese-hals-legen i hvert fald). Vanlige rå mandler Huff, synes den sjokoladen er veldig god jeg da, men kan jo prøve å tenke på det neste gang sjokoladesuget melder seg (snart med andre ord) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79093 Del Skrevet 24. mai 2012 ...Kan? Hva mener du med "kan"? Begge ble levert til fristen 18. mai! Jeg var den eneste som leverte eksamensoppgaven i begge fagene, selv om noen andre også var oppmeldt i begge! *litt stolt* Ellers har jeg det bra! Nyter finværet i Trondheim, ser at hjerteranken er på vei til å gro to nye blader (hvilket gir en total av fire nye blader siden jeg plantet den) og kikker etter et nytt sted å bo. Håper fortsatt på at studentsamskipnaden skal gi oss et tilbud, men er redd for at det ikke blir slik. Har igjen to eksamner, ExPhil 2. juni og nordisk litteraturhistorie 6. juni. Så har jeg sommerferie fra studiene! Du har rett, jeg mener selvsagt VIL slå an! Så bra med litt god tid da, selv om det vel er rimelig mye lesing på programmet før eksamen? Håper dere snart får en ny plass å bo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mai 2012 #79094 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg har strøket i begge de to fagene tidligere, så det er mest oppfriskning og ikke minst å finne ut hva jeg har gjort galt tidligere. Skal klare å stå nå. Sitter og hører på videoforelesninger i litteraturhistoriefaget imens jeg spiller, får med meg skremmende mye mer enn når jeg sitter på forelesning og kjeder meg! Og ExPhil vet jeg hva jeg gjorde galt i sist, så nå har jeg laget meg en fin-fin oversikt. Dette skal bare gå bra, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79095 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 24. mai 2012 #79096 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja tror jeg skal lage meg noe Iste når jeg kommer hjem i dag. Trenger virkelig noe slikt! Dumme er jo at 4L forsvinner så alt for fort Er den god ifra den maskinen LB? Har lurt på om jeg skal skaffe meg en slik en også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 24. mai 2012 #79097 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg må si at jeg liker tanken med Rumle som åndelig leder Jeg er god til å følge ordre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79098 Del Skrevet 24. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 24. mai 2012 #79099 Del Skrevet 24. mai 2012 Takk for gratulasjonar, dåkke herlige folk!! Det e liksom ein mykje større deal å runde 40, Surre men eg føle likevel at det er litt Min Dag I Dag óg.... Håpa alle kosa seg i sola!! - og du som ikkje har sol... - vel, eg håpar du kosar deg du óg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2012 #79100 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg skal snart ut i solen og kose meg i alle fall, eller helst i skyggen, litt i varmeste laget for meg nå altså - men jeg klager ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg