Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

:sol:

I dag blir det sommerkjole! Skulle ønske jeg hadde noen fine sandaler også. Men kanskje jeg bare skal ta på meg de jeg har med litt hæl?

Oh! Gratulerer med dagen, Surre! :hoppe:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yiiihaaaa! Har vert oppe i heile natt, og augelokka henge nedpå knea - men det gjer ingen verdens ting sidan eg no seie meg ferdig med bacheloroppgåva :hoppendeglad: Og ikkje minst; eg er strålande fornøgd med resultatet!!!!! Takk Ibsen - det har vert en fornøyelse! Du berika livet mitt :dagens-rose:

Så flott, gratulerer så mye til deg, Mezzo! Det må føles herlig! :):blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Så typisk at jeg får øyebetennelse 2 dager før bryllupet! :kjefte:

Åhhh så kjedelig!!!! Og typisk! :tristbla::klemmer: Vært hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Åhhh så kjedelig!!!! Og typisk! :tristbla::klemmer: Vært hos legen?

Ja :tristbla: har ikke vært enda, har time om 30min.. håper jeg kan bruke sminke.. tåler det dårlig til vanlig, så håper legen sier det er greit. Ikke nok med øyebetennelsr, har og fått soleksem på armene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :tristbla: har ikke vært enda, har time om 30min.. håper jeg kan bruke sminke.. tåler det dårlig til vanlig, så håper legen sier det er greit. Ikke nok med øyebetennelsr, har og fått soleksem på armene..

Bamseklem!

Nå får du ikke lov til å være mere syk. Jeg forbyder deg det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh så typisk! Håper du får noe som kan hjelpe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min med å ikke drikke noe brus denne uken har gått rett i vasken. Men når det er ca 30 grader er det ikke så mye annet. Går lei av vann etter noen liter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagne gjør samme nytten, ærede ridder Rofl. Dessuden får jo sandsynligvis Herr og FruN ny leilighed idag, så da har vi en undskyldning.

Personlig drikker jeg aldrig Champagne - med mindre jeg er tørst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men, er det ikke lov når det er så varmt, Rofl? Jeg synes det! :jepp:

Is også! :sjenert:

Hva med Bris da? Jeg drikker nesten aldri brus etter jeg oppdagen Bris med mango og papaya :rodmer: Med unntak av Cola av og til. Men det er fordi det er så utrolig godt og friskt med Bris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Planen min med å ikke drikke noe brus denne uken har gått rett i vasken. Men når det er ca 30 grader er det ikke så mye annet. Går lei av vann etter noen liter :jepp:

Iste har reddet meg i denne varmen :jepp: lager det med dolce gusto maskinen min, eller kjøper nestea white peach som ikke er tilsatt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde vi jo alle sittet i skyggen og drukket en god avkjølt vin og filosofert over livet på slike dager som dette!

rose-wine.jpg

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...