Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

lykke til! :klemmer:

takk takk! han må jo sjønne at slikt er farlig, jeg kunne dødd av ekkoet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk takk! han må jo sjønne at slikt er farlig, jeg kunne dødd av ekkoet.

:skratte:

Du er så svidd du, tullingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til WT. Retten ikke noe skummel så det går nok fint :)

Pus ble tvangskost med SD?

Streikevakter over alt. Ingen som stoppet meg i dag så skal vel ikke streike :gjeiper:

18 grader når jeg sto opp i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei han ble ikke tvangskost.. han ser bare litt sur ut siden han hadde ligget å sovet rundt halsen min og jeg vekket han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahah ja han sukket. Pusen min sukker som et menneske, jeg ler like mye hver gang.. :fnise:

Ååh fantastiske bilder Rofl! :rodmer: Jeg elsker ulver, og kattedyr. og hunder da. Men ulver er så fascinerende på en måte. Seee gravd seg ned :rodmer: ooooog vasker foten sin :rodmer:

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen Surre!!!!

:hoppendeglad:

Og gratulerer til deg og,Mezzo!!!

:hoppendeglad:

Takk for det!! :)

...og gratulerer så masse med dagen, Surre!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi dyrlegen i stad, og da drev de å luftet en liten valp med gips på hele bakbenet. Stakar! Men den logret og prøvde å sprette rundt. Men ble kjemperedd da det kom en lastebil forbi.

Den valpen som bader i vannskåla på bildene til Rofl minnet om min da hun var valp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

For en gangs skyld er det litt kjølig inne i stua selv om sola er oppe og det er varmt ute.

Pus kom med et laaangt mjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ og sto pent stille for å ta på halsbånd for å gå ut. :rodmer:

Jeg kan endelig benytte tiden til å rydde, vaske og ordne til lørdag uten å dø på meg av varme, og min kjære hadde skrevet lapp til meg og lagt på tastaturet. Med kyss på. :rodmer:

*lykkelig*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...