Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Ja, FruN, hvis jeg tenker på riktig band :opplyser:

Ellers varmer det skikkelig å se hvor glade alle bergenserne er i Sotra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, FruN, hvis jeg tenker på riktig band :opplyser:

Ellers varmer det skikkelig å se hvor glade alle bergenserne er i Sotra :ler:

er på sotra når jeg MÅ, det er ikke sånn at jeg reiser dit på dagstur for moro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han gikk bare rundt å småpratet før han tok til motet

Slem du var som ikke ga meg tlf.nr ditt da :sukk:

Hadde tatt turen hele veien til Bergen i ens ærend...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Den Barberte Pus er ikke så barbert lengre! Et stykke igjen til helt utvokst pels, men begynner å se mer ut som en pelspus igjen :fnise: Godt egentlig, for er redd ho ville blitt solbrent om pelsen hennes fortsatt var like kort... :sjenert: Kan ikke akkurat smøre inn pus med solkrem :fnise:

Du kan faktisk smøre inn pusen med solkrem :jepp: Vi fikk beskjed av dyrelegen å gjøre det på den ene pusen fordi han ble så hoven og solbrent når det var mye sol. Han så litt komisk ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slem du var som ikke ga meg tlf.nr ditt da :sukk:

Hadde tatt turen hele veien til Bergen i ens ærend...

Jeg beklager så mye. Håper du kan tilgi meg om jeg sender det på PM! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det krydde av folk i byn i dag som gledet seg til Valle Hovin i kved hvertfall. Det var synlig at mange av de skulle på konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Barberte Pus er ikke så barbert lengre! Et stykke igjen til helt utvokst pels, men begynner å se mer ut som en pelspus igjen :fnise: Godt egentlig, for er redd ho ville blitt solbrent om pelsen hennes fortsatt var like kort... :sjenert: Kan ikke akkurat smøre inn pus med solkrem :fnise:

Hihi stakkars pus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min bor på Sotra...er det SÅ ille? Eller er det bare ille for de som bor/er fra byen? :fnise:

Mener å huske det var ganske ålreit der ute og - den ene gange nfor tja...tjue år siden? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan faktisk smøre inn pusen med solkrem :jepp: Vi fikk beskjed av dyrelegen å gjøre det på den ene pusen fordi han ble så hoven og solbrent når det var mye sol. Han så litt komisk ut :fnise:

Men er det så bra for de å få det i seg? De vasker seg jo..og særlig om det kommer noe uvant i pelsen..

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager så mye. Håper du kan tilgi meg om jeg sender det på PM! :fnise:

Hahaha...om du tørr da Dolly!

Det krydde av folk i byn i dag som gledet seg til Valle Hovin i kved hvertfall. Det var synlig at mange av de skulle på konsert!

Hvem?...Hva?...Hvor?...hvem spiller i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fetteren min bor på Sotra...er det SÅ ille? Eller er det bare ille for de som bor/er fra byen? :fnise:

Mener å huske det var ganske ålreit der ute og - den ene gange nfor tja...tjue år siden? :gjeiper:

jeg er egentlig fra landet..

det er vel bare sånn rett og slett ;) "sotrastriler" vet du.. Jeg vet ikke jeg, bare har liksom ikke noe forhold til sotra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...om du tørr da Dolly!

Hvem?...Hva?...Hvor?...hvem spiller i kveld?

Tror du ikke eg tør å sende deg nr mitt?? :fnise:

Jeg er en modig dame.. :lur:

Og btw, ikke kall meg dolly, jeg føler meg som en and da... :sjenert:

en kompis av meg skal på den konserten

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søstra mi er der. HerrN ville veldig gjerne dra, men grunnet diabetesen foretrekker han å sitte. Og der har ikke Valle Hovin mange mulighetene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My, amerikanske biler er forbløffende lettsolgt :) men mesteparten av de jeg har nå skal aldri selges. Kun Renaulten og micraen som skal få reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt firma som leverer barrikadene til Metallica, flere av gutta er der og rigger. Misunner dem litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...