Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Blir nesten litt redd jeg, men er nok bare varm.

Pass på den har vann så går det helt fint :-)

Våtfor er og greit å gi en gang om dagen, spes når det er varmt ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på den har vann så går det helt fint :-)

Våtfor er og greit å gi en gang om dagen, spes når det er varmt ute:)

Pus har vann 2 steder, og en skål med vann ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha var en fyr her inne i sånn 25 minutter og bare gikk rundt å småsnakket med meg... Så bare "øøøhm du jeg lurte på en ting jeg...." og jeg bare "ja?" og han "altså om jeg kunne få telefonnummeret ditt og sende deg en melding"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha var en fyr her inne i sånn 25 minutter og bare gikk rundt å småsnakket med meg... Så bare "øøøhm du jeg lurte på en ting jeg...." og jeg bare "ja?" og han "altså om jeg kunne få telefonnummeret ditt og sende deg en melding"

Aww stakkar, manet seg skikkelig opp han da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nå ligger annonsen vår ute på hybel.no! Vi er fortsatt nummer 4 på ventelista til den ene studentbyen og 30-og-noe på de to andre , så jeg begynner egentlig å miste håpet der i gården. :sukk:

Og huseieren har heller ikke returnert nøkkelen min, så jeg har sendt ham en melding og purret på ham. :nei:

Håper alle har hatt en bedre dag enn meg i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww stakkar, manet seg skikkelig opp han da!

Ja han gikk bare rundt å småpratet før han tok til motet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde 1972 Challenger, også den et restaureringsprosjekt. den var ikke dyr å kjøre til slutt. den hadde en helt sedvanlig 318cid motor, og denne er veldig grei ser du - for her kan du sette på all moderne form for innsprøytning og topper fra en Grand Cherokee - det er samme motorblokken. vi fikk '72en ned i helt akseptable 1,1 på milen. den ble bygget for å funke som en daglig-bil for de som synes Hyundai og Passat er litt for sedvanlig :)

Ooo, det høres jo ikke gale ut :) Hehe, Hyundai er jo alltid kjedelig men liker Passat :) Gode bilder det :)

Hihi, hadde jeg aldri turt å gjøre. Tøffe mann/gutten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

I dag er den varmeste dagen så langt, renner nesten vekk :daane:

Bilen var på service i dag.. ikke en hyggelig opplevelse.. Fikk beskjed om at det ville koste 4500-5000kr, men neida, det var den nette sum av 14500!!! Der røyk feriepengene og planene for sommeren...

Det ble såpass dyrt fordi bremseklossene og skivene var nesten rustet vekk (om jeg forsto det riktig) heldigvis regnet de med at det ikke kom til å være noe særlig (om noe i det heletatt) som må fikses etter EU kontroll i høst.

Hvordan går det her inne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk han nr ditt da Doll?

WT: men å ha 7 biler hvorav 6 (?) ikke virker/kan brukes er jo veldig bundet kapital da! Og de kan vel ikke være lettsolgte heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIII!! Snakket med mamma - og vi har bestemt at vi skal på båttur på søndag!! :hoppendeglad:

Det blir så deilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIII!! Snakket med mamma - og vi har bestemt at vi skal på båttur på søndag!! :hoppendeglad:

Det blir så deilig det.

Jeg vil være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke så skummel. Jenter generelt er så skummel :sjenert:

Aww. Så kjipt da LB :( Fått spilt Diablo nå?

Tror jeg skal snike meg ned til Mynona og bli med på båttur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Barberte Pus er ikke så barbert lengre! Et stykke igjen til helt utvokst pels, men begynner å se mer ut som en pelspus igjen :fnise: Godt egentlig, for er redd ho ville blitt solbrent om pelsen hennes fortsatt var like kort... :sjenert: Kan ikke akkurat smøre inn pus med solkrem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...