Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, slike steder frister ikke meg. Jeg synes det er mer absurd enn fint egentlig. Men det finnes nok mange spennende steder ellers i Chile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då hadde eg nok heller hoppa i sjøen framfor bassenget :fnise:

Har dog planar om å vasse idag i det minste,satsar på at det ikkje er så altfor kaldt i vatnet (trur nok kanskje det er det,sidan mykje av det er smeltevatn frå snøen i fjella :fnise: )

Berre eg vert frisk,så skal eg bade :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er langt tryggere å badet i bassenget enn i sjøen ^^ jeg hadde blitt i bassenget, der. liker ikke fisk med svære tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROLIG deilig å komme hjem! jeg savner gamle huset til mine foreldre, der hadde de basseng :/

I hear you. Vurderte å besøke min mormor i dag etter å ha klippet plenen. Mormor er flott å prate med, men jeg kommer ikke utenom tanken på at det hadde vært forfriskende med en dukkert i bassenget deres.

I stedet ble det å spylle hodet med iskaldt vann fra vannslangen i denne heten. Jeg var helt kjørt pga den nye gressklipperen som veier ett tonn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gressklipper ja. jeg får jo kembosvær plen om noen måneder. gjett om jeg skal ha motordrevet gressklipper, noe annet er jeg alt for lat til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjø over basseng any day men akkurat nå frister et basseng i hagen meget mye selv om jeg hadde fått mega røde øyne av det :jepp::fnise:

Fin bil WT. Har du en slik også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

evt får jeg strangedoll til å klippe plenen ^^

Ey. Jeg er ikke slaven din! Og jeg liker ikke å Svette....

Isåfall skal jeg ha en skikkelig god belønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Vent, hallo?!! Trøndere som uttaler seg om bergensk??!

Mwahahahaha!

:lur:

Jeg har bodd begge steder så føler jeg har rett til det :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil WT. Har du en slik også?

mnæh, ikke enda. jeg har hatt lyst på ponycar lenge, og føler jeg både har plass og lyst på denne sommeren. denne skal de ha 150.000 for, det er jo ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey. Jeg er ikke slaven din! Og jeg liker ikke å Svette....

Isåfall skal jeg ha en skikkelig god belønning.

du kan få kos? ^^ og så mye is du orker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...