FruN Skrevet 22. mai 2012 #78521 Del Skrevet 22. mai 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. mai 2012 #78522 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg ga deg pluss FruN, selv om jeg aller helst ville forby sånne bilder etter stengetid på nærmeste butikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #78523 Del Skrevet 22. mai 2012 sånt suger bigtime. da jeg bodde på landås for en del år siden hadde vi en huseier som rett og slett ikke kunne ta ansvar. det skjedde flere ganger at jeg rett og slett holdt tilbake leien fordi ting ikke ble rettet opp i. konstant lekkasje fra varmvannsbereder var ganske kjipt, feks. jeg fikk nok da badet skulle flislegges, og "rørleggeren" greide sage flisene i stuen fordi det regnet jo ute. ALT av klær og stoffmøbler var ødelagt av støv, sammen med pc og tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #78524 Del Skrevet 22. mai 2012 sånne skal jeg frakte tonnevis av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 22. mai 2012 #78525 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei det ikke slemt Tekola. Han virker som en stor dust! Det er jo veldig bra at du har tenkt tanken Nozze. Bra steg i riktig retning har jeg hørt Nå var det sengetid for et stk Rofl. Håper ikke det er like varmt i natt. Ikke så behagelig å ligge på dynen som å ligge under den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78526 Del Skrevet 22. mai 2012 Hihi, close, but no sigar Åh, jeg blir dårlig av dette. Og mannen skjønner ikke hvorfor jeg stresser så med det. Men det å få beskjed om at du ikke får lov til å være hjemme, det er sykt ekkelt! Selv om man leier, så skal det vel kunne føles som hjemme? Han har stadig dukket opp uanmeldt i det siste og forventet å få komme inn og ta bilder og slikt. Leia betales kontant og vi sitter på depositumet. Oppgangen er fortsatt ikke ferdig pusset opp på de tre årene vi har bodd her. Det er store glipper i vinduskarmene etter at de skiftet kledning det første året vi var her. Det er et hull i den ene stueveggen fordi de måtte fikse noe bak den og det ene rommet som står oppført i kontrakten skulle han gjøre i stand i løpet av sommeren etter at vi flyttet inn, men det er fortsatt uferdig og han bruker det som lagerrom. Gleder meg til å flytte herfra... Om leiligheten ser ut som det du beskriver, skjønner jeg ikke hva han vil ta bilder/ha visning for.... Jeg vet jeg hadde fikset ferdig en del før jeg ville prøve å selge - hvis ikke får han ikke mye igjen for den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78527 Del Skrevet 22. mai 2012 jeg skjønner ikke at dere i det hele tatt har giddi å gitt mannen husleiepengene jeg Tekola. Så lenge han ikke holder det han lover som er skrevet i kontrakten, så synes jeg at du og mannen skal bryte det også- nemlig å gi han husleiepenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. mai 2012 #78528 Del Skrevet 22. mai 2012 Skjønner ikke greia selv. Aner ikke hva han har fore. Lager meg lister med ting som skal sjekkes med ulike instanser når jeg har en dato for når vi er ute herfra. Takk for at dere hører på min trøtte sutring! Dere er gode! *klemmesmiley-som-jeg-ikke-husker-tegn-til-på-mobil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78529 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg ga deg pluss FruN, selv om jeg aller helst ville forby sånne bilder etter stengetid på nærmeste butikk :lur: Husker når jeg flyttet fra den første leiligheten min.. Hadde masse esker stående rundt og rot og møkk. Og dattera til huseier kom og sa de skulle ha visning og at jeg måtte gi de nøkkel, fordi de ikke hadde egen og gamlemor bodde langt unna. (Endelig godt) Jeg syntes ikke noe om å la noen komme inn i noe som jeg stadig hadde betalt for å kalle hjem, så jeg nekta. De kunne ikke tvinge meg til det heller. Selvfølgelig ble dattera drit sur, og mente jeg antydet at hun ville stjele tingene mine.... Har vært på visning i bebodd leilighet, og da var leieboer hjemme. Synes det var riktig jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #78530 Del Skrevet 22. mai 2012 sånn sett har det vært greit de siste årene, jeg har leid av min stefar. ulempen er at jeg har bodd her sammen med min eldste lillebror, og jeg ser at han har hatt det litt for lett. jeg kom hit med alt innbo etter at jeg og min tidligere forlovede gikk fra hverandre - og han har sluppet anskaffe noe. han jobber ikke, han sitter fast i 5. året på bachelor og jeg enser at han er noe deprimert og stuck. sånn sett tror jeg det blir en god ting for ham også at jeg flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78531 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) litt sutring er da menneskelig, men jeg synes ikke det er sutring å si negative ting som er fakta. om man konsekvent prater mer om det negative fremfor det positive til en stadighet, så får jeg fort nok, men jeg opplever ingen her sånn! Langt der ifra! Jeg ser det heller fra en annen vinkel jeg- synes det er bra at man tørr å si fra om det negative, for jeg tror det betyr at man er trygg på personen, fordi de fleste snakker ikke om de negative tingene i livet sitt om man ikke er trygg på personen ( la oss ta den første daten som et eksempel) Endret 22. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78532 Del Skrevet 22. mai 2012 Aaaah, godeste Hr Giacomo! ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78533 Del Skrevet 22. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78534 Del Skrevet 22. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78535 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Endret 22. mai 2012 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 22. mai 2012 #78536 Del Skrevet 22. mai 2012 Ett stykk sliden Giacomo melder seg til tjeneste! Alt vel på østfronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78537 Del Skrevet 22. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78538 Del Skrevet 22. mai 2012 Ett stykk sliden Giacomo melder seg til tjeneste! Alt vel på østfronten? Alt vel! Sitt nå ned og ta en forfriskende tår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #78539 Del Skrevet 22. mai 2012 jeg spiller opp til dans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 22. mai 2012 #78540 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er nok en smule på jobb - men jeg har en falske varm cola. Teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg