Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

har vurdert å slutte å røyke Roflen, men fant fort ut at jeg ikke gidder å prøve siden jeg ikke vil nok.

da blir jeg bare skuffet over megselv som ikke klarer det (mestringsfølelsen og sånt vet du..)

hva har roflen gjort idag da? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde noen holdt på å drepes i stuen. men det var bare brodern som så på MGP.

Jeg ler. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ligget foran macen og sett paradise, glee og litt andre serier nå. Litt for meg selv tid som var sårt trengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

nattinatt med seg Daybreak :goodbye:

Enig Doll! det er kjempedeilig! jeg bor jo for så vet alene jeg da, og synes det er skummelt mye luksuss :ler:

du har ingen begrensinger på den kaffen din du hog? :fnise:

(til alle døgnets tider)

hadde jeg drukket like mye kaffe, så hadde jeg bokstavligtalt dirra!

har opplevd det før, og det er lite behagelig altså!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nattinatt med seg Daybreak :goodbye:

Enig Doll! det er kjempedeilig! jeg bor jo for så vet alene jeg da, og synes det er skummelt mye luksuss :ler:

Jeg har en samboer som ikke er så veeeldig gira på de seriene, så jeg sparer de liksom til jeg har litt tid for meg selv sånn at jeg kan kose meg uten å høre på sytingen hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Skal dere flytte? :)

Fra husleieloven. Men jeg synes ikke akkurat det huseieren din driver med var rimelig utstrekning altså.

Kontrakten vår går ut i august, men vi har ikke formelt gitt beskjed om hverken det ene eller andre, det har ikke han heller.

Men ikke en dritt er gjort lovlig er uansett, så vi flytter når vi flytter. Jeg er drittlei av å bo i en leilighet med så mange feil og mangler som ikke fikses!

Vi venter på tilbud fra studentsamskipnaden, håper på å få tilbudet i løpet av et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

for ny leilighet for herr og fru Tekola!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blir jo på en måte "trondheim" da.... selv om det er i bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

nai, hvorfor i alle dager skal det være slemt Tekola? om dere har grunnlag for å ta juridisk rotta på han, så er det jo det han fortjener! går han i mot de juridiske reglene, så fortjener han det jo!

Om dere hadde tatt rotta på han på en sleip ufortjent måte for deres egen vinning uten at han hadde gjort noe galt- da hadde det vært dårlig av dere.

men det er jo ikke tilfelle!

Ta beistet! :pisk:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

det blir jo på en måte "trondheim" da.... selv om det er i bergen.

Jeg regner med det er helt ok at jeg spikrer opp et RBK skjerf over døra? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det er helt ok at jeg spikrer opp et RBK skjerf over døra? :jepp:

den eneste plassen det får forekomme fotball i mitt hjem, er på playstation ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hihi, close, but no sigar ;)

Åh, jeg blir dårlig av dette. Og mannen skjønner ikke hvorfor jeg stresser så med det. Men det å få beskjed om at du ikke får lov til å være hjemme, det er sykt ekkelt! Selv om man leier, så skal det vel kunne føles som hjemme?

Han har stadig dukket opp uanmeldt i det siste og forventet å få komme inn og ta bilder og slikt. Leia betales kontant og vi sitter på depositumet. Oppgangen er fortsatt ikke ferdig pusset opp på de tre årene vi har bodd her. Det er store glipper i vinduskarmene etter at de skiftet kledning det første året vi var her. Det er et hull i den ene stueveggen fordi de måtte fikse noe bak den og det ene rommet som står oppført i kontrakten skulle han gjøre i stand i løpet av sommeren etter at vi flyttet inn, men det er fortsatt uferdig og han bruker det som lagerrom. Gleder meg til å flytte herfra... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...