Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Er det noen her som har peiling på dette med utleielover og slikt?

Huseieren kom på døra i dag (han bor i leiligheten under) og spurte om å få en av nøklene våre. Han skal nemlig ha en megler hit i morgen, og da kunne visst ikke vi være hjemme. Det er mye annet i dette leieforholdet som ikke stemmer, men dette kan da umulig være lov? Jeg fikk panikk og ga ham den ene nøkkelen, men er det da helt feil av meg/oss å være her når de kommer og heller si at vi glemte tiden? :klo:

det høres veldig ulovlig ut! utleier kan ikke bare kreve å få komme inn i hytt og pine altså! ta en titt på lovdata, så finner du nok frem til noen paragrafer!

Omtrent absolutt alle lover i lovverket kommer leietaker til gode!

Takk for øyenbryns kommentar Noz :)

bare hyggelig- jeg mente det veldig! du er kjempesøt eple!

Hudkreft,resultat i døden Nozze :sukk: Ei som var i nær slekt med meg døydde av det,og kreft går att i familien så det er noko eg ikkje spøkar med.

det er trist å høre daybreak :/ 3 av mine 4 besteforeldre døde også av kreft. bare 1 røyka. Jeg har røyka siden jeg var 14 og jeg soler meg myyyyyyye- jeg marinerer meg med sololje uten faktor/med faktor 2.

Jeg kommer nok til å stryke med om 10 år, men jeg klarer ikke å forstå det siden jeg ikke har noen konsekvenser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

det er trist å høre daybreak :/ 3 av mine 4 besteforeldre døde også av kreft. bare 1 røyka. Jeg har røyka siden jeg var 14 og jeg soler meg myyyyyyye- jeg marinerer meg med sololje uten faktor/med faktor 2.

Jeg kommer nok til å stryke med om 10 år, men jeg klarer ikke å forstå det siden jeg ikke har noen konsekvenser nå.

Uff,ja,fleire tantar/onklar og mormora mi måtte gje tapt i kampen mot kreften :sukk:

Du må ta å ta betre vare på deg sjølv,Nozze :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skoene til My var kjempefine, men jeg synes ikke akkuratt det kom så tydelig frem på bilde her. De er myyye finere og ganske så anderledes i det virkelige liv

hvor har det blitt av HerrN FruN?

heter dere Nilsen til etternavn? :fnise:

Som sagt, jeg og vil ha fancy sko... :sjenert:

HerrN titter innom i ny og ne, men tror han har glemt at han skulle "plage" meg her inne :fnise:

Og nei, heter ikke Nilsen :fnise::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man må ta vare på seg selv, særlig i sola!

Min mormor døde av føflekk/hudkreft når hun var 48 år gammel, og ho var veldig glad i sola.

Og farmor døde av lungekreft.

Jeg liker meg i sola, men soleksem og lys, lys hud som lett blir solbrent....blir ikke til at jeg soler meg mye - ihvertfall ikke i solarium!

Og røyke har jeg aldri gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooooooo Sjekk her alle østlendinger:

Foreløpig er det bare ti–tolv grader i sjøen på Østlandet. Men det er ikke utenkelig at badetemperaturen øker til nær 20 grader den neste uken, ifølge vannforsker.

Da er det muligheter for bading i pinsen da!!

Det er meldt 26 grader fredag-søndag!!!! :hoppe: Sånt gjør meg såååå glad!

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Lørdag 27 grader i skyggen ifølge værmeldinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste negative med varmen er at det er umulig å sove når det kommer så brått! :sjenert:

21,4 grader nå. Lurer på om det går mot tropenatt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 20 i trondheim melder de for helgen :snurt:

Synes dere kan dele litt! :opplyser:

Det tykkjer eg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vurdere det Hog. Jeg har jo tydeligvis noen krefter der sånn som deg. Jeg sendte jo regnet opp tildere på 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Skal vurdere det Hog. Jeg har jo tydeligvis noen krefter der sånn som deg. Jeg sendte jo regnet opp tildere på 17.mai.

Natt til syttende faktisk, og det satte jeg stor pris på :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

HURRA :hoppendeglad:

Vi må nyte sola mens vi kan, for dette blir vel den eneste sommeren vi får.

Og My, de skoene prøvde jeg også, skikkelig fine, men tåa mi var liksom litt i veien så jeg kjøpte dem ikke.

Idag har jeg jammen vert effektiv, levert varer, begynt å skrive selvangivelse, nytt solen, redd opp 4 senger, og klargjort til besøk :rosaengel:

Sender gode tanker till alle dere i tråden :smilyblomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HuskyPusky

Er det noen her som har peiling på dette med utleielover og slikt?

Huseieren kom på døra i dag (han bor i leiligheten under) og spurte om å få en av nøklene våre. Han skal nemlig ha en megler hit i morgen, og da kunne visst ikke vi være hjemme. Det er mye annet i dette leieforholdet som ikke stemmer, men dette kan da umulig være lov? Jeg fikk panikk og ga ham den ene nøkkelen, men er det da helt feil av meg/oss å være her når de kommer og heller si at vi glemte tiden? :klo:

Skal dere flytte? :)

§ 10-1. Visning før flytting

I tiden før fraflytting plikter leieren i rimelig utstrekning å gi leiesøkende adgang for å se på husrommet.

Fra husleieloven. Men jeg synes ikke akkurat det huseieren din driver med var rimelig utstrekning altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Sitter og spiser en saftig, iskald sandwich! :D

åh, det høres godt ut Potetnesen :is:

er det den gode gamle typen, eller den nye med jordbær?

Uff,ja,fleire tantar/onklar og mormora mi måtte gje tapt i kampen mot kreften :sukk:

Du må ta å ta betre vare på deg sjølv,Nozze :nei:

så trist daybreak! det er virkelig urettferdig :sukk:

nja, må innrømme at jeg sannsynligvis ligger på sisteplass på landsbasis når det kommer å ta vare på meg selv (om man ser bort fra narkomane), men jeg har ikke tatt (så mange) skader av det enda.

Som sagt, jeg og vil ha fancy sko... :sjenert:

HerrN titter innom i ny og ne, men tror han har glemt at han skulle "plage" meg her inne :fnise:

Og nei, heter ikke Nilsen :fnise::lur:

jeg har også kjøpt meg sko idag :nigo:

Fikk sko sponsa av min pappa :)

Men My sine er jo mer fancy da, for jeg kjøpte mine til konfirmasjon

Det er meldt 26 grader fredag-søndag!!!! :hoppe: Sånt gjør meg såååå glad!

Huk-stranda? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går no bra med meg,er verre med dei som måtte kjempe :sukk:

Då tykkjer eg du skal verte betre til å ta vare på deg sjølv :jepp:

Sjølv har eg faktisk aldri smakt ein røyk,og kan seie meg stolt over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...