Gjest Hannee Skrevet 22. mai 2012 #78461 Del Skrevet 22. mai 2012 Sovet endel i dag, og våkna og lest masse på verandaen i sola Men ikke greit å være forkjøla i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78462 Del Skrevet 22. mai 2012 my- det er montenegro som er først? men det var eeeeeeeeeeeeeeeeenlendige de også... har du ment montenegro hele tiden, eller er makedonia sin sang værre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. mai 2012 #78463 Del Skrevet 22. mai 2012 Neii. det er montenegro! har bare blandet navnet på landene. Dette er jo skrekkelig!! (det er en egen tråd forresten hvis du vil joine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78464 Del Skrevet 22. mai 2012 jeg pleier å stikke hull på dem Mynona, men bare pass på at du ikke får noe shit inni der etterpå. går barbeint til du legger deg, jeg synes ihvertfall at sårene etter vannblemmer gror ufattelig fort da! (raskere enn sår som kommer av andre årsaker faktisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. mai 2012 #78465 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg klarer omtrent aldri la vannblemmer være... Skikkelig stilige sko, Mynona! Lyst på sånne knallfargesko jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78466 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) ja skoene til My var kjempefine, men jeg synes ikke akkuratt det kom så tydelig frem på bilde her. De er myyye finere og ganske så anderledes i det virkelige liv hvor har det blitt av HerrN FruN? heter dere Nilsen til etternavn? Endret 22. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. mai 2012 #78467 Del Skrevet 22. mai 2012 Forskjellige steder skal reise rundt i landet Heldiggris Mynona; eg brukar ofte å stikk hol på vassblemme då dei er for vond til å gå med. Bruk noko som er sterilt til å gjere det med,rens godt etterpå og legg over eit plaster/gassbind så skal det nok gå bra Eg har aldri teke solarium,og kjem lite truleg til å gjere det. Greitt å vere brun,men sidan sjansen er stor for å få hudkreft/føflekk-kreft føretrekk eg den naturlege sola (dog i mindre mengder sidan huda mi toler lite ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78468 Del Skrevet 22. mai 2012 solarium er jo såå deilig daybreak! det funker som terapi for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. mai 2012 #78469 Del Skrevet 22. mai 2012 ååhhh den var dritstilig hogwash! Sånne må jeg skaffe meg! meeenneeh- hvor får man tak i det? idag har jeg blitt skikkelig brun! så det først når jeg kom hjem nå etter å ha vært i sola helt siden i formiddag! kanskje ikke så rart når det har vært så varmt idag- 37 grader var det i hagen min istad da sola skinte, og nå i skyggen er det 25-26 er jo akkuratt som syden! det som er bra med at det er så varmt er at da slipper man å betale for å dra til syden :D man får jo gratis syder her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. mai 2012 #78470 Del Skrevet 22. mai 2012 Solarium er skumle greier! Skjønner ikke at folk tør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. mai 2012 #78471 Del Skrevet 22. mai 2012 Sidan eg veit så altfor godt konsekvensar av det,er det ikkje til å nyte for min del Nozze:sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. mai 2012 #78472 Del Skrevet 22. mai 2012 ikke jeg heller solarium er drit skummelt ja o.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. mai 2012 #78473 Del Skrevet 22. mai 2012 som hva da daybreak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. mai 2012 #78474 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det noen her som har peiling på dette med utleielover og slikt? Huseieren kom på døra i dag (han bor i leiligheten under) og spurte om å få en av nøklene våre. Han skal nemlig ha en megler hit i morgen, og da kunne visst ikke vi være hjemme. Det er mye annet i dette leieforholdet som ikke stemmer, men dette kan da umulig være lov? Jeg fikk panikk og ga ham den ene nøkkelen, men er det da helt feil av meg/oss å være her når de kommer og heller si at vi glemte tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 22. mai 2012 #78475 Del Skrevet 22. mai 2012 Takk for øyenbryns kommentar Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. mai 2012 #78476 Del Skrevet 22. mai 2012 Hudkreft,resultat i døden Nozze Ei som var i nær slekt med meg døydde av det,og kreft går att i familien så det er noko eg ikkje spøkar med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 22. mai 2012 #78477 Del Skrevet 22. mai 2012 Hudkreft,resultat i døden Nozze Ei som var i nær slekt med meg døydde av det,og kreft går att i familien så det er noko eg ikkje spøkar med. Tror mange ikke tenker på det der. Jeg er stor solkrem entusiast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #78478 Del Skrevet 22. mai 2012 jeg trodde noen holdt på å drepes i stuen. men det var bare brodern som så på MGP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 22. mai 2012 #78479 Del Skrevet 22. mai 2012 Tror mange ikke tenker på det der. Jeg er stor solkrem entusiast. Nei,ikkje eg heller. Men eg skal i alle fall ta vare på helsa mi så godt som det lar seg gjere Kreft er noko alle kan få,uansett situasjon så ingen bør kjenne seg trygg,og det gjer den endå farlegare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 22. mai 2012 #78480 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei,ikkje eg heller. Men eg skal i alle fall ta vare på helsa mi så godt som det lar seg gjere Kreft er noko alle kan få,uansett situasjon så ingen bør kjenne seg trygg,og det gjer den endå farlegare Men likevel greit å ha i bakhodet. Tenker på rynker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg