Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

jeg velger alltid å dusje først :P

Her ble det kaffe i dag :)

Sommaren har også kome til Sunnmøre,enn så lengje i alle fall :)

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er deilig :) jeg gleder meg til å rocke ut på veiene igjen, dette har jeg savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden så tror jeg at jeg kanskje kommer til å slutte å være aktiv her inne snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jamen det vet jo vel hele forumet om,vel!? :klemmer:

kjente dere hverandre før Kg? eller utenom KG eller hva jeg skal si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden så tror jeg at jeg kanskje kommer til å slutte å være aktiv her inne snart.

Nei, nei, nei. Dette hører vi ikke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, why?

Mitt bidrag: Når du drikker vann fra bittesmå espressokopper, spiser frivillig med spisepinner og bruker tomme isbokser som tallerken... da vet du at det er på tide å sette på oppvaskmaskinen. Jeg skylder på eksamen som driver husmoren ut av meg, selv om jeg ikke gjør annet for å forberede meg enn å spille Pokémon i sola :popcorn: og... sitte på KG.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ikke hverandre før KG, har bare sjekket legitimasjonen hennes en gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surre, bare å bli med det :) skal gå i fast rute mellom oslo og bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off to work!

Jeg jobber til kl. 08 i morgen tidlig, så jeg er glad hvis noen er her og fjaser inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

Jeg vet at livet er begredelig når jeg blir 40 på Torsdag, og det største bursdagsønsket jeg har er at "noen" vasker badet og klipper hekken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å finne minibuss til en normal pris men kanskje ikke så rart siden festspillene holder på.

Håper da virkelig du får noe mer kjekt en det :) Om du vil ut og spise kan jeg anbefale den "nye" tapas restauranten som ligger på Sakken. Ikke så gale pris, meget god mat og veldig hyggelig betjening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Får besøk av ei venninne imorgen, vi snakker om å gå ut en tur på Fredag. Tapas på Zakken hørtes ikke dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...