Gjest + Carnage + Skrevet 21. mai 2012 #78241 Del Skrevet 21. mai 2012 Det ble svart? Jeg mistet mye av synet, hodepine, oppkast, svimmelhet, intens svetting, slapphet.. Men det er vel fortjent når man knapt spiser 1000 kcal pr.dag, trener 7-12 ganger i uka, og hjernen trenger 1200-1500 kcal alene per dag? Pluss at jeg hadde drukket for lite væske. Da var det å drikke cola med en gang jeg kom hjem før jeg svimte av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78242 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg mistet mye av synet, hodepine, oppkast, svimmelhet, intens svetting, slapphet.. Men det er vel fortjent når man knapt spiser 1000 kcal pr.dag, trener 7-12 ganger i uka, og hjernen trenger 1200-1500 kcal alene per dag? Pluss at jeg hadde drukket for lite væske. Da var det å drikke cola med en gang jeg kom hjem før jeg svimte av! Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du holder på sånn. Kan da umulig være sunt. Woho Wildthing, vi har samme favorittis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 21. mai 2012 #78243 Del Skrevet 21. mai 2012 Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du holder på sånn. Kan da umulig være sunt. Det viste seg i dag. Hadde jo bare spist omtrent to brødskiver. Åssen går det med treninga di da Høsskipøsski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78244 Del Skrevet 21. mai 2012 Det går fremover Synes det er morsomt å tenke på at i vinterferien var jeg fullstendig utrent og klarte knapt en halv push-ups på knærene, og kunne bare glemme plankekondisjonsøvelser, mens i dag går pushups på knærne og plankeøvelser lett som en plett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78245 Del Skrevet 21. mai 2012 Det går fremover Synes det er morsomt å tenke på at i vinterferien var jeg fullstendig utrent og klarte knapt en halv push-ups på knærene, og kunne bare glemme plankekondisjonsøvelser, mens i dag går pushups på knærne og plankeøvelser lett som en plett Eh...planken vil si å bare ligge vannrett med tærne og hendene nedi ikke sant? Ta litt situps istedet,så får du virkelig trent magemusklene,kombiner dette med regelmessig kondisjon og pass kostholdet ditt litt,så skal du se at du kanskje får litt sixpack etter en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78246 Del Skrevet 21. mai 2012 Husky, da blir du med når jeg begynner kjøre for Diplom-Is igjen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 21. mai 2012 #78247 Del Skrevet 21. mai 2012 Eh...planken vil si å bare ligge vannrett med tærne og hendene nedi ikke sant? Ta litt situps istedet,så får du virkelig trent magemusklene,kombiner dette med regelmessig kondisjon og pass kostholdet ditt litt,så skal du se at du kanskje får litt sixpack etter en stund... Crunches > Sit-ups Markøft > Crunches > Sit-ups. Compound exercises > isolasjonsøvelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78248 Del Skrevet 21. mai 2012 Crunches > Sit-ups Markøft > Crunches > Sit-ups. Compound exercises > isolasjonsøvelser er dette hva du bruker å gjøre,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagdrømmer Skrevet 21. mai 2012 #78249 Del Skrevet 21. mai 2012 Søren heller, nå gidder jeg ikke å lese mer om Midtøsten og alle dets kriser - eksamen imorgen eller ei. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 21. mai 2012 #78250 Del Skrevet 21. mai 2012 er dette hva du bruker å gjøre,eller? Altså, crunches er bedre enn sit-ups. Men hvis du har tilgang til å gjøre markløft, trener du lår, legger, armer, rygg, skuldre, mage, skrå magemuskler.. - istedet for å trene BARE mage i crunches, hvilket forbrenner mindre kalorier fordi mindre muskelgrupper er involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 21. mai 2012 #78251 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg så en flaggermus i dag ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78252 Del Skrevet 21. mai 2012 jeg vil ikke lese mer naturfag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 21. mai 2012 #78253 Del Skrevet 21. mai 2012 Altså, crunches er bedre enn sit-ups. Men hvis du har tilgang til å gjøre markløft, trener du lår, legger, armer, rygg, skuldre, mage, skrå magemuskler.. - istedet for å trene BARE mage i crunches, hvilket forbrenner mindre kalorier fordi mindre muskelgrupper er involvert. Joda,det er her cardioen kommer inn i bildet,som jeg sa isted...få jenter vil/kan utføre markløft noe særlig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. mai 2012 #78254 Del Skrevet 21. mai 2012 Da har meg og en kamerat startet med første episode av sesong 5 av 24 igjen og fy for en start! Hmm, i morgen skal vist jeg ut og drikke med en fra jobb samt noen samarbeidspartnere. Det kan jo bli spennende! Hmm, lurer på om jeg får sove i natt siden det er så varmt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78255 Del Skrevet 21. mai 2012 Naturfag er gøy. Nå er det statoilburger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78256 Del Skrevet 21. mai 2012 naturfag er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 21. mai 2012 #78257 Del Skrevet 21. mai 2012 Da var det natta på denne gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mai 2012 #78258 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan ikke bergen sende noen varmegrader østover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78259 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan ikke bergen sende noen varmegrader østover? Jo, du kan godt få minst halvparten av de vi har! jeg får ikke sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 21. mai 2012 #78260 Del Skrevet 21. mai 2012 Lyspæra på musikkrommet eksploderte når jeg skulle skru den på. Ikke koselig... Men i morgen drar jeg til Oslo, og venter Metallica på onsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg